Mattoasiaa
Valvoja: Moderators
- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Mattoasiaa
Mitkä olisivat hyvät tekstiilimatot 156:een? Itselläni on ollut DA:n edullinen mattosarja. Siinä on se vika, että kuskin maton kantapäävahvike ei pysy kauaa kiinni. Onko Novitecin matoista kokemuksia? Miten kestää? ja pysyykö paikallaan ilman kiinnikkeitä?
-
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Osta Alfisti.netistä. On ehkä hienoimmat mitä voit 55€:lla Alfaan laittaa....
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1455.html
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1455.html
Abarth 500 Esseesse
- Epezi
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Viesti:
Tosi hyvän näkösiä noi oli joo, tosin ne antrasiitit mustilla reunoilla (jotka mun mielestä oli hienoimmat) mun tietääkseni loppu niiltä.
edit: edellään näköjään niitä kauppaavat sanoivat mulle sillon joskus että ne oli sellanen erikoiserä josta myivät mulle viimeset, ja lisää niitä ei kuulemma ollut tulossa.
edit: edellään näköjään niitä kauppaavat sanoivat mulle sillon joskus että ne oli sellanen erikoiserä josta myivät mulle viimeset, ja lisää niitä ei kuulemma ollut tulossa.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Olenko ainut jolla ei tuo antrasiitin ole tuttu väri? Mitäs tuo käytännössä on lähinnä
Mulla ensin irtos niistä deltan matoista se kantapäänvahvike -> Liimasin kontaktiliimalla -> ja myöhemmin uudelleen. Mut nyt alkoi menemään veltoksi ja kääntymään kaksinkerroin siitä samasta kohdasta ja välillä kytkintä käyttäessä jalka jumittaa siihen todella ärsyttävästi En sitten tiedä onko alfisti.netin matto yhtään pitkäikäisempi... Toinen hyvä vaihtoehto on ostaa eteisiin tarkoitettua kuramattoa vaikka mustana ja leikata vanhojen mukaan mattoveitsellä muotoon. Neljä mattoa kustantaa noin kympin Etolassa. Ihan noin vinkkinä. Alfan logoja ei toki ole, mutta tarviiko niitä nyt lattiassa ollakaan?
Mulla ensin irtos niistä deltan matoista se kantapäänvahvike -> Liimasin kontaktiliimalla -> ja myöhemmin uudelleen. Mut nyt alkoi menemään veltoksi ja kääntymään kaksinkerroin siitä samasta kohdasta ja välillä kytkintä käyttäessä jalka jumittaa siihen todella ärsyttävästi En sitten tiedä onko alfisti.netin matto yhtään pitkäikäisempi... Toinen hyvä vaihtoehto on ostaa eteisiin tarkoitettua kuramattoa vaikka mustana ja leikata vanhojen mukaan mattoveitsellä muotoon. Neljä mattoa kustantaa noin kympin Etolassa. Ihan noin vinkkinä. Alfan logoja ei toki ole, mutta tarviiko niitä nyt lattiassa ollakaan?
Ayrton Senna da Silva forever
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
- Pablo Honey
- Car(s): Ex 156 2.5 V6
Tarkottanee että "boseliftistä" alkaen. Laitoin kuitenkin omaanikin ('98 ) nuo nimenomaiset matot. Etumatot ovat lähes täydelliset, takamatot aivan hivenen kanittavat sivuilta, mutta eivät yhtään häiritsevästi.hamppi kirjoitti:Mitäs meinaa teksti "ALFA 156 ab '02"?
Tämä siis alfisti.net mattojen henkarissa.
Kysyn tätä vain siksi, kun tuntuu ettei nuo matot ihan muotoile kaikkia reunoja mitä edelliset matot. Onko noissa matoissa jotain eroavaisuuksia vuosimallista riippuen?
Tätä vähän veikkailinkin. Oliskohan tuolla kuitenkin saatavilla alkupään malleihin tarkoitetut matot?Pablo Honey kirjoitti:Tarkottanee että "boseliftistä" alkaen. Laitoin kuitenkin omaanikin ('98 ) nuo nimenomaiset matot.
Saatanpa kuitenkin minäkin vaan tyytyä noihin ja olla aiheuttamatta sen suurempaa meteliä tästä.
Kylläpä tuli taas nopeesti vastaus - dankke
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Vittorio Jano
- Moderator
- Vittorio Jano
- Moderator
Tulipa sitten päähänpiston johdosta tänään tehtyä (leikattua)autoon kangasmatot.
kohden edullista verrattuna, et tilais alfistinetistä yli viidenkympin sarjan.
Makso 50eetä neljä neliötä kumipohjasta mattoa.
Reunoja en ainakaan vielä tikannu, joten saapa nähdä miten kestää. onhan tuossa nyt reilusti materiaalia mistä uusia leikkaamaan.
kohden edullista verrattuna, et tilais alfistinetistä yli viidenkympin sarjan.
Makso 50eetä neljä neliötä kumipohjasta mattoa.
Reunoja en ainakaan vielä tikannu, joten saapa nähdä miten kestää. onhan tuossa nyt reilusti materiaalia mistä uusia leikkaamaan.