Alfa Crosswagon (iso kuva)
Valvoja: Moderators
Alfa Crosswagon (iso kuva)
tästä ei vielä Tm tiedä mitn...
Kts. kuva alempana
Kts. kuva alempana
- GangstaPapa
- Viestit: 135
- Liittynyt: 25 Tammi 2004, 18:30
EI! Ja kuviinkin on vielä valittu tollanen paskanruskea yksilö. Neliveto on ihan ok, mutta onko se nyt silti ihan pakko tehdä tuollaisia. H e l v e t t i sentään. Kori on toki edelleen nätti, mutta se ihmetyttää, että vieläkö ne maksaa palkkaakin noille suunnittelijoille/designereille, joiden innovatiivisuus rajoittuu pidempien jousien kokeiluun!?!? Muuta puutu kun mustat muoviset lokasuojan reunat. Ja oksennus.
Sori tää purkautuminen. Teki hyvää!
Sori tää purkautuminen. Teki hyvää!
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Samoilla linkoilla GTAn kanssa. Yleensäkään, mitä tekoa on tuollaisella puolimaasturilla, liian "hieno" vietäväksi sinne, missä tosissaan tarvitaan möyrimisominaisuuksia. Ne jotka niitä tarvii, ostaa lantikan tms. 4-veto on ihan ok ja tarpeellinen, mutta se vois olla ihan normaalissa kuorissakin.
Kun ei nyt vaan Alfa Romeokin lähtis tälle väkisin väännetylle yleisönkosiskelulinjalle, että kun muillakin on... . Jos markkinaa haluaa lisää, niin hiokoon nämä nykytuotteensa laadullisesti sellaiseen kuntoon, että niitä oikeesti halutaan, hinnasta riippumatta. Aina on tilaa laadukkaalle ja persoonalliselle tuotteelle. Tottakai uudistua pitää, mutta mieluimmin kehittämällä sitä mikä on ominta, ts. "breraa pöytään". Aika vaikea nähdä tuollaista vehjettä kilpailukykyisenä monille jo paikkansa vakiinnuttaneille "citymaastureille". Noista tulee äkkiä kalliita projekteja.
Ehkä olen väärässä, mutta aika näyttää. Alfan tila-autoilta meiltä pyörän keksijä varjelkoon , se olkoonkin vain pahaa unta.
-cr
Kun ei nyt vaan Alfa Romeokin lähtis tälle väkisin väännetylle yleisönkosiskelulinjalle, että kun muillakin on... . Jos markkinaa haluaa lisää, niin hiokoon nämä nykytuotteensa laadullisesti sellaiseen kuntoon, että niitä oikeesti halutaan, hinnasta riippumatta. Aina on tilaa laadukkaalle ja persoonalliselle tuotteelle. Tottakai uudistua pitää, mutta mieluimmin kehittämällä sitä mikä on ominta, ts. "breraa pöytään". Aika vaikea nähdä tuollaista vehjettä kilpailukykyisenä monille jo paikkansa vakiinnuttaneille "citymaastureille". Noista tulee äkkiä kalliita projekteja.
Ehkä olen väärässä, mutta aika näyttää. Alfan tila-autoilta meiltä pyörän keksijä varjelkoon , se olkoonkin vain pahaa unta.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
Mulle riittää Alfan nykylaatu varsinkin näillä hinnoilla. Tuossa käy pian niin ettei ei ole enää varaa ostaa kuin 1.6nen Alfa ja sen jälkeen on joka nurkka täynnä Alfoja, joka on totta jo monella merkillä. Samaa mieltä olen ettei Alfa tuollaista "maasturia" kaipaa. Mutta tämähän on vasta päänavaus "kokeilumalli" nelivetotekniikasta. Breran tuominen tuotantoon olisi ihan jees. Mutta Fiatin merkkivalikoima rajaa Alfan aika pahasti alakynteen kun tallissa on Ferrari ja Maserati.Campari kirjoitti:
Kun ei nyt vaan Alfa Romeokin lähtis tälle väkisin väännetylle yleisönkosiskelulinjalle, että kun muillakin on... . Jos markkinaa haluaa lisää, niin hiokoon nämä nykytuotteensa laadullisesti sellaiseen kuntoon, että niitä oikeesti halutaan, hinnasta riippumatta. Aina on tilaa laadukkaalle ja persoonalliselle tuotteelle. Tottakai uudistua pitää, mutta mieluimmin kehittämällä sitä mikä on ominta, ts. "breraa pöytään". Aika vaikea nähdä tuollaista vehjettä kilpailukykyisenä monille jo paikkansa vakiinnuttaneille "citymaastureille". Noista tulee äkkiä kalliita projekteja.
Ehkä olen väärässä, mutta aika näyttää. Alfan tila-autoilta meiltä pyörän keksijä varjelkoon , se olkoonkin vain pahaa unta.
-cr
- Alfetta&156
- Viestit: 205
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
- Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0
Joo-oh. Jotenkin ei sovi mielestäni Alfan imagoon tuommoinen tuote. No, mailma muuttuu ja autot mukana. Toisaalta on tuo kuitenkin jossain määrin Alfamaisempi kuin Kamal, jonka pääsin viime kesänä tehtaalla näkemään livenä. Voisi kuvitella, että aika marginaalinen ostajakunta tuollaisella Alfalle olisi, ja siten rahapulassa olevalle tehtaalle olisi melko kumma veto tuotekehittää moinen puolimaasturi.
Saatan toki olla täysin väärässäkin=)
Saatan toki olla täysin väärässäkin=)
Jenkkimarkkinat - kun halusivat sinne palata lähti suunnitteluosastolle tilaus menemään - kun huomasivat että US markkinoilla pitää olla laadukas jälleenmyynti ja tuotteet oli junaa jo liian myöhäistä kääntää.
Varmaan joku tarratehdas tekee jo "saattaa kaatua kolarin sattuessa" -varoitustarrojakin tuota mallia varten
Varmaan joku tarratehdas tekee jo "saattaa kaatua kolarin sattuessa" -varoitustarrojakin tuota mallia varten
Alfaton ainakin hetkellisesti...
Ei oikein näytä hyvältä kun on tottunu katselemaan noita vähän matalampana..HOTAKAINEN kirjoitti:http://www.italiaspeed.com/news_2003/ne ... a_4x4.html
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
no, jos teitä pelottaa noin paljon niin voin sanoa että auto säilyy tuotannossa vain noin 14-20kk.... sitä tullaan myymään siis jonkun aikaa rinnakkain 158:n kanssa... Kamal tulee tuotantoon keväällä 2006, hiukan ennen 148:a johon se perustuu tekniikaltaan....tämän vuoden lopulla esitellään 147 GTAm Autodelta 3,5l 350hv 4x4...ja limited editionina myös 156Autodelta 300hv, mutta etuvetoisena....
Hmm. Ihanhan tuo on kuin olisi peräkylän sittemmin kaupunkilaistunut poika löytänyt Italianmatkoiltaan mieluisan sutjakan donnan ja lähtenyt kotopuoleen näyttämään sitä mammalle ja paapalle. Jotka sitten toimen ihmisinä olisivat tuumineet että pitää kai se miniäntekele opettaa oikeille töille.
Niin tuolta se nyt sitten näyttää kun Versacen polvipituisen koltun alta pilkottaa 42 numeron nokialainen kumisaapas, talikko heiluu ja lanta sinkoutuu kohti pottumaata kun donna manaa mielessään että merda, minkä tekivät. Ei näkyä suorastaan rumaksikaan voi haukkua, mutta silti tulee mieleen että jokin tässä ei nyt natsaa yhteen
Niin tuolta se nyt sitten näyttää kun Versacen polvipituisen koltun alta pilkottaa 42 numeron nokialainen kumisaapas, talikko heiluu ja lanta sinkoutuu kohti pottumaata kun donna manaa mielessään että merda, minkä tekivät. Ei näkyä suorastaan rumaksikaan voi haukkua, mutta silti tulee mieleen että jokin tässä ei nyt natsaa yhteen
- Niko Tuomola
- Viestit: 561
- Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
- Car(s): 166 ts , 75 ts
- Paikkakunta: Orivesi
Loistavasti sanottu.sami_r kirjoitti:Hmm. Ihanhan tuo on kuin olisi peräkylän sittemmin kaupunkilaistunut poika löytänyt Italianmatkoiltaan mieluisan sutjakan donnan ja lähtenyt kotopuoleen näyttämään sitä mammalle ja paapalle. Jotka sitten toimen ihmisinä olisivat tuumineet että pitää kai se miniäntekele opettaa oikeille töille.
Niin tuolta se nyt sitten näyttää kun Versacen polvipituisen koltun alta pilkottaa 42 numeron nokialainen kumisaapas, talikko heiluu ja lanta sinkoutuu kohti pottumaata kun donna manaa mielessään että merda, minkä tekivät. Ei näkyä suorastaan rumaksikaan voi haukkua, mutta silti tulee mieleen että jokin tässä ei nyt natsaa yhteen
Mutta "kehitys" menee eteenpäin ja esimerkiksi Porschen maastovaunun menestys varmasti rohkaisee elämäntapa-auton suunnittelua.
Itse elän menneisyydessä ja pidän seiskavitosta viimeisenä "oikeana" Alfana.
Jos (ja kun) hankin 155:n tai 156:n pidän sitä sitten viimeisenä "oikeana" Alfa Romeona. Sen verran pitää reaalipoliitikko ja takinkääntäjä olla.