Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
^
- 5,9 l/100 km
- 44 kg kevyempänä
- Q2
- 32 990 euroa
Tuossa muutama painava myyntiargumentti. Edes hieman tyylikästä ja oikein kohdennettua markkinointia, niin johan luulisi kaupaksi menevän. Tuon koneen luonnetta on kehuttu monessa yhteydessä - kiva homma, että se saadaan 159:n nokalle myös Suomessa.
- 5,9 l/100 km
- 44 kg kevyempänä
- Q2
- 32 990 euroa
Tuossa muutama painava myyntiargumentti. Edes hieman tyylikästä ja oikein kohdennettua markkinointia, niin johan luulisi kaupaksi menevän. Tuon koneen luonnetta on kehuttu monessa yhteydessä - kiva homma, että se saadaan 159:n nokalle myös Suomessa.
Kappas, Delta reakoi asiakaspalautteeseen! Kyselin tuon mallin perään jo viime jouluukuussa (tai niihin aikoihin) ja käsittääkseni muutkin ovat kyselleet. Markkinoinnissa on vika jos tuo ei mene kaupaksi!Vittorio Jano kirjoitti:^
- 5,9 l/100 km
- 44 kg kevyempänä
- Q2
- 32 990 euroa
Tuossa muutama painava myyntiargumentti. Edes hieman tyylikästä ja oikein kohdennettua markkinointia, niin johan luulisi kaupaksi menevän. Tuon koneen luonnetta on kehuttu monessa yhteydessä - kiva homma, että se saadaan 159:n nokalle myös Suomessa.
Ovien tiivisteet
Todennäköisesti tuo 1.9 diisseli "tappaa" 2.2 bensakoneen. Omassani kulutus yleisajossa jonkin matkaa yli 10l, toki ajamisen iloa piisaa.
Tuo vääntö tekee ajamisesta varmasti miellyttävää.
Tietääkö kukaan olisivatko lisänneet oviin toisen tiivistyskerroksen, vai mennäänkö edelleen yksinkertaisella tiivistyksellä?
Tuo vääntö tekee ajamisesta varmasti miellyttävää.
Tietääkö kukaan olisivatko lisänneet oviin toisen tiivistyskerroksen, vai mennäänkö edelleen yksinkertaisella tiivistyksellä?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Tuulilasin perinteisen "Merkkien merkki"-vertailun tulokset näyttävät olevan Hesarin nettiversiossa. Luxus-tojo on syystä tai toisesta kiilannut keulille. Jossain muussa yhteydessä oli mainittu, että Alfa-kuskit suhtautuvat fanaattisimmin autoihinsa, mutta tässä vertailussa se ei näkynyt: sijoitus kolmanneksi viimeinen. Ohessa linkki uutiseen:
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Merkki ... 5236309035
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Merkki ... 5236309035
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Välillä kyllä tuntuu, että aika fanaattinen pitää olla, että viitsii katsella Deltan ns. Alfan myyntiä...
"Tuulilasin Merkkien Merkki – tutkimus mittaa autoilijoiden kokemaa tyytyväisyyttä omaan automerkkiinsä ja sen myynti-ja huoltoverkoston tuottamiin palveluihin."
http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?sub ... cle=151191
Ei liene yllätys, että häntäpäässä löytyy myös toinen Deltan suojatti, eli Fiat. Delta-Auton kanssa asiointiin ja yleensä Alfailuun sopii hyvin Ape Suhosen kommentit kiekkostudiossa: "Vastavirtaan uinti vahvistaa"
"Tuulilasin Merkkien Merkki – tutkimus mittaa autoilijoiden kokemaa tyytyväisyyttä omaan automerkkiinsä ja sen myynti-ja huoltoverkoston tuottamiin palveluihin."
http://www.tuulilasi.fi/uudetautot/?sub ... cle=151191
Ei liene yllätys, että häntäpäässä löytyy myös toinen Deltan suojatti, eli Fiat. Delta-Auton kanssa asiointiin ja yleensä Alfailuun sopii hyvin Ape Suhosen kommentit kiekkostudiossa: "Vastavirtaan uinti vahvistaa"
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
No miksi Kia - se kolmas suojatti - sitten oli ihan eri luokkaa? Tosin panostus tuntuu siihen olevan kovin, ainakin mainonnan perusteella.Farina kirjoitti:Ei liene yllätys, että häntäpäässä löytyy myös toinen Deltan suojatti, eli Fiat. Delta-Auton kanssa asiointiin ja yleensä Alfailuun sopii hyvin Ape Suhosen kommentit kiekkostudiossa: "Vastavirtaan uinti vahvistaa"
Itseasiassa pelkkää autoa arvioidessa Alfa oli 13. Keskitason yläpuolella siis. Muistaakseni jossakin Saksalaisessa tyytyväisyysmittauksessa Alfa oli autona sijalla 4.
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=151199
Suomessa syyttävän sormen (keskisormen?) voi kyllä nostaa Deltan suuntaan... Sillä huoltohintatasolla ei yksinkertaisesti virheitä voi suvaita.
http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?suba ... cle=151199
Suomessa syyttävän sormen (keskisormen?) voi kyllä nostaa Deltan suuntaan... Sillä huoltohintatasolla ei yksinkertaisesti virheitä voi suvaita.
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
^ Tuotapa en huomannutkaan. Eli tästä tullaan johtopäätökseen, että Alfoihin ollaan kohtuullisen tyytyväisiä, mutta huolto- ja myyntiorganisaatio ansaitsee (jälleen kerran) sapiskaa. Eihän heidän palvelujaan tietysti ole pakko käyttää, mutta kyllä se ihmetyttää miksei asioita voi tehdä kunnolla. Jonkinlaisena verrokkina voitaneen käyttää Jaggea. Tyytyväisyys autoon on Alfan kanssa samaa luokkaa, mutta kokonaistuloksissa Jagge on top-10:ssä ja Alfa... siellä toisessa päässä.
No, vertailut ovat vertailuja ja todellista Alfistia ei tietysti kiinnosta pätkääkään tämmöiset tulokset. Hauskana yksityiskohtana voi silti nostaa vielä sen, että Alfa oli laskettu ns. premium-merkkien joukkoon. On siinä premium-volkkari-, mese- ja bemu-miehillä ihmettelemistä...
No, vertailut ovat vertailuja ja todellista Alfistia ei tietysti kiinnosta pätkääkään tämmöiset tulokset. Hauskana yksityiskohtana voi silti nostaa vielä sen, että Alfa oli laskettu ns. premium-merkkien joukkoon. On siinä premium-volkkari-, mese- ja bemu-miehillä ihmettelemistä...
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Alfa Romeo ja Lancia ovat aina laskettu ns. premium merkkienFarina kirjoitti: Hauskana yksityiskohtana voi silti nostaa vielä sen, että Alfa oli laskettu ns. premium-merkkien joukkoon. On siinä premium-volkkari-, mese- ja bemu-miehillä ihmettelemistä...
joukkoon. Suomessa se vain tuppaa joskus volkkari-miehiltä
unohtumaan....
-Tazio
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Tämähän on itsestään selvää italoautojen ystävien keskuudessa , mutta aiheuttaa parran pärinää muissa piireissä. Samaan hengenvetoon voi pohtia, että kuuluvatko Saab ja Volvo tähän samaan kategoriaan, mutta se mennee makuasioiden puolelle. Koko premium-luokka käsite on aika absurdi ja lienee saksalaisten autotehtaiden luoma tekosyy kalliimpaan hinnoitteluun...Tazio kirjoitti:Alfa Romeo ja Lancia ovat aina laskettu ns. premium merkkien
joukkoon. Suomessa se vain tuppaa joskus volkkari-miehiltä
unohtumaan....
- Twin Spark
- Viestit: 165
- Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
- Paikkakunta: Espoo
Vastaavahan tuo nykyinen Alfasi jossain määrin on? Jos/kun esim. tuo Fiatin turbopata on oikeasti hyvä, hienoa että sitä osataan hyödyntää.Twin Spark kirjoitti:siis tuleeko toi uusi MiTo olemaan sama auto kuin Bravo ja samlla pikku turbo koneella ja alustalla... jos niin sitten täytyy alkaa katsoa eri merkkisiä vaihtoehtoja... kyllähän Alfa on tähän saakka ollut Alfa, mutta jos toi on Fiat Alfan logolla niin kiinnosta...?
VMP
- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Fiatin pikkuturbo on moottorina varmaan ihan sopiva, ulkonäkökin on ok, mutta kun tuo ohjaamo muistuttaa aivan liikaa Bravoa. Pahoin pelkään että kun ensi kertaa istahtaa MiTo'oon on olo niinkuin jossakin Fiiatin premium versiossa istuisi.Twin Spark kirjoitti:siis tuleeko toi uusi MiTo olemaan sama auto kuin Bravo ja samlla pikku turbo koneella ja alustalla... jos niin sitten täytyy alkaa katsoa eri merkkisiä vaihtoehtoja... kyllähän Alfa on tähän saakka ollut Alfa, mutta jos toi on Fiat Alfan logolla niin kiinnosta...?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Mito pohjautuu Grande Punton pohjalevyyn ja alustarakenteeseen. Tuleva 149 tai mikä sen nimi sitten tuleekaan olemaan on enemmän tai vähemmän Bravoon perustuva.Twin Spark kirjoitti:siis tuleeko toi uusi MiTo olemaan sama auto kuin Bravo ja samlla pikku turbo koneella ja alustalla... jos niin sitten täytyy alkaa katsoa eri merkkisiä vaihtoehtoja... kyllähän Alfa on tähän saakka ollut Alfa, mutta jos toi on Fiat Alfan logolla niin kiinnosta...?
Tämä suuntahan on jo muilla konserneilla (VAG, PSA) ollut iät ja ajat eli säästetään kustannuksissa käyttämällä yhteisiä pohjalevyjä ja rakenteita. Varmastikin jotain "alfamaisuudesta" tässä menetetään, mutta ainakin kuvien perusteella tuo Mito vaikuttaa varsin onnistuneelta ottaen huomioon, että kyseessä on nelimetrinen viisipaikkainen kaupunkikärry.
EDIT, Vittorio Jano oli ex-toimittajana nopeampi...
- HR
- Viestit: 783
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
- Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi - Paikkakunta: Kempele
Niin onhan näissä ollut yhtäläisyyksiä 155:sta lähtien, mutta 155:ssäkin istuessa oli tunnelma Alfamainen ja oikeastaan 156:ssa vielä enemmän. MiTo:n sisäkuvia kun katsoo niin mittarit ja ratti on ok mutta muutoin koelauta viestii siitä että nyt ollaan Fiiatissa,... en tykkää. Toivottavasti vaikutelma on todellisuudessa erialinen.Vittorio Jano kirjoitti:Eiköhän tässä enemmän/vähemmän Fiateilla ole ajeltu jo pidemmän aikaa. Ja eikös MiTo ole ennemminkin sukua Puntolle kuin Bravolle?
-
- Viestit: 223
- Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22
Spider Mille miglia Special Edition
Alfan perus sivusto (www.alfaromeo.it) on uudistunut. Sivusto levinnee maa kerrallaan eri maihin niin kuin edellisetkin.
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Alkaa olla asiallinen kajuutta:Sleepperi kirjoitti:Prodrive tekee 300kpl erän Brera S:ää..
http://www.evo.co.uk/news/evonews/22103 ... brera.html
Oikealla puolellahan nuo ovatJuhaT. kirjoitti:Tumma keskikonsoli näyttää minusta paremmalta, urheilullisemmalta, kuin vaalea. Eivätkä punaiset tehosteraidatkaan ollenkaan näkymää huononna.
Mutta mitenkäs ratti ja polkimet ovat lipsahtaneet väärälle puolelle? Tämä on kyllä jo vakava puute.
(Prodrive on mielestäni UK firma, kuvat ovat kuitenkin jostain promoversiosta, joka on tässä tapauksessa hyvinkin luontevasti oikealta ohjattava)
VMP
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Taas ollut törttöilijä liikenteessä
Tuota kirjoittajan kommenttia oikealta ohittamisesta en tosin allekirjoita. Hyvin usein on tapauksia että joku toinen teiden ritari painelee jatkuvasti vasenta kaistaa. Kun muuta liikennettä ei ole välittömässä läheisyydessä, ei mielestäni oikealta ohittamisessa ole mitään ihmeellistä. Jonkinlaista varovaisuutta pitää kuitenkin olla mukana jos toinen päättääkin yhtäkkiä siirtyä oikealla kaistalle, mutta sama varovaisuutta pitää olla aina mukana ohittaessa.
Tuota kirjoittajan kommenttia oikealta ohittamisesta en tosin allekirjoita. Hyvin usein on tapauksia että joku toinen teiden ritari painelee jatkuvasti vasenta kaistaa. Kun muuta liikennettä ei ole välittömässä läheisyydessä, ei mielestäni oikealta ohittamisessa ole mitään ihmeellistä. Jonkinlaista varovaisuutta pitää kuitenkin olla mukana jos toinen päättääkin yhtäkkiä siirtyä oikealla kaistalle, mutta sama varovaisuutta pitää olla aina mukana ohittaessa.
Jos ajetaan ohituskaistalla ja takaa tulee muita (eikä jonoa ole ohittavan auton edessä) niin kiihdytetään alta pois. Ei ohituskaistalla ole tarkoitus nuhjata mitättömällä nopeuserolla 5km putkeen. Moottoritiellä tulee ajaa oikeanpuoleisinta vapaata kaistaa. V*tuttaa jo valmiiksi lähteä perjantaina ajamaan moottoritielle kun tietää taas, että 75% urpoista nutaa vasenta kaistaa joko:
a) mitättömällä nopeuserolla toiseen kaistaan nähden (jolloin myös ohituskaista etenee selkeästi rajoitusten alle)
b) muuten vaan vittuillessaan kun oikealla kaistalla olisi tilaa
c) muu, mikä?
Suomalaisissa ihmetyttää, miten typerästi he suhtautuvat tuohon takantulijan valojen vilkutteluun. Keskivertosuomalainen nukkuu ratisssa (kuten esim. minä). Jos takaa tulee joku selkeästi kovempaa on hyvä, että tämä yrittää kiinnittää edelläajavan huomion.
Kenenkään ajonopeuteen (ajoi sitten vaikka 20km/h yli- tai alinopeutta) minulla ei ole valtuuksia puuttua - eikä kovin monella muullakaan tiellä liikkujalla. Kotipoliisit voisivat jäädä kotiin kaulimen ja hellan väliin.
Minun pitäisi varmaan liikkua bussilla
a) mitättömällä nopeuserolla toiseen kaistaan nähden (jolloin myös ohituskaista etenee selkeästi rajoitusten alle)
b) muuten vaan vittuillessaan kun oikealla kaistalla olisi tilaa
c) muu, mikä?
Suomalaisissa ihmetyttää, miten typerästi he suhtautuvat tuohon takantulijan valojen vilkutteluun. Keskivertosuomalainen nukkuu ratisssa (kuten esim. minä). Jos takaa tulee joku selkeästi kovempaa on hyvä, että tämä yrittää kiinnittää edelläajavan huomion.
Kenenkään ajonopeuteen (ajoi sitten vaikka 20km/h yli- tai alinopeutta) minulla ei ole valtuuksia puuttua - eikä kovin monella muullakaan tiellä liikkujalla. Kotipoliisit voisivat jäädä kotiin kaulimen ja hellan väliin.
Minun pitäisi varmaan liikkua bussilla
VMP
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
En nyt muista kaikkia lukuja ulkoa (uusimmasta AutoItaliasta eilen luin), mutta britannian tuoreimmassa "merkkien merkki"-tutkimuksessa AR pomppasi 10 sijaa ylöspäin. Ja melkein 100% omistajista antoi positiivista viestiä merkkiuskollisuudesta.
Eteenpäin on siis menty, koskahan meillä?
PS. Tuo TommiS:n leikkeessä mainittu punainen Alfa ei ole minun.
Eteenpäin on siis menty, koskahan meillä?
PS. Tuo TommiS:n leikkeessä mainittu punainen Alfa ei ole minun.
Liikennekeskustelusta sen verran, että olen joskus leikkinyt ajatuksella, jossa ihmiset käyttäytyisivät kadulla kävellessään samoin kuin ajavat autolla. Alkaa tuntua vaaralliselta.
E: Mulle tuli AI:t maanantaina ja tiistaina.
E: Mulle tuli AI:t maanantaina ja tiistaina.
Viimeksi muokannut Gasolina, 29 Touko 2008, 09:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 1754
- Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Ainoa ongelma on se, että ohittamisen jälkeen se tuli just nenän eteen ja näin aiheutti vaara tilanteen-se kyllä on vakava rikos! Muuten näkee jatkuvasti kun pyydetään vapautamaan vasen kaista valoilla, mikä on minun mielestäni ihan ok. Jos halua painaa Tre-Hki 150km/h tai 160km/h niin painakoon.
Nothing beats cubic inch
Haitan teko puolin ja toisin aiheuttaa vastareaktioita. Ohituskaistalla junnaava kuumentaa takana tulevan tunteita, joka taas aiheuttaa tarpeettomankin tiukkia ohituksia. Kumpi tekee enemmän väärin, ohittaja vai ohituksen estäjä?TestarosaFinland kirjoitti:Ainoa ongelma on se, että ohittamisen jälkeen se tuli just nenän eteen ja näin aiheutti vaara tilanteen-se kyllä on vakava rikos! Muuten näkee jatkuvasti kun pyydetään vapautamaan vasen kaista valoilla, mikä on minun mielestäni ihan ok. Jos halua painaa Tre-Hki 150km/h tai 160km/h niin painakoon.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Lontooksi:
18 inch unique 5 double spoke alloy wheels with 225/40 R18 tyres, Satin effect wing mirrors & front grille, Sports seats upholstered in black sports leather, sports seats upholstered in black sports leather, Sports dials with red background, Stainless steel kick plates, Aluminium sports pedals, Red painted brake callipers, Passenger seat height adjustment, Sports suspension and body kit, Colour combination. The Alfa GT Quadrifoglio will be available in three colours which are Carbonio Black, Alfa Red and the new Atlantico Blue metallic paint.
18 inch unique 5 double spoke alloy wheels with 225/40 R18 tyres, Satin effect wing mirrors & front grille, Sports seats upholstered in black sports leather, sports seats upholstered in black sports leather, Sports dials with red background, Stainless steel kick plates, Aluminium sports pedals, Red painted brake callipers, Passenger seat height adjustment, Sports suspension and body kit, Colour combination. The Alfa GT Quadrifoglio will be available in three colours which are Carbonio Black, Alfa Red and the new Atlantico Blue metallic paint.
Tietoa Fiat ryhmän moottoreista ja vaihteistoista Lancia Deltan julkistuksen yhteydessä. Samoja koneita voidaan odotella Alfoihinkin.
120 bhp 1.6 Multijet
120 and 150 bhp 1.4 turbojet
165 bhp 2.0 Multijet (Euro 5)
190 bhp 1.9 Twin Turbo MultiJet (Euro 5)
200 bhp 1.8 Twin Turbo Jet (Euro 5)
Vaihteistoja
M32, six-speed gearbox for the 120 bhp and 150 bhp 1.4 T- Jet units
M32, robotised 6-speed gearbox for the 120 bhp 1.6 Multijet unit
C530 6-speed gearbox for the 120 bhp 1.6 Multijet unit
Tulossa
F40: Manual, 6-speed for the 190 bhp 1.9 Twin Turbo Multijet (Euro 5) and 165 bhp 2.0 Multijet (Euro 5)
Aisin: 6-speed, sequential, automatic for the 200 bhp Di Turbo Jet (Euro 5)
Lähde: www.italiaspeed.com
Linkki: http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... gines.html
120 bhp 1.6 Multijet
120 and 150 bhp 1.4 turbojet
165 bhp 2.0 Multijet (Euro 5)
190 bhp 1.9 Twin Turbo MultiJet (Euro 5)
200 bhp 1.8 Twin Turbo Jet (Euro 5)
Vaihteistoja
M32, six-speed gearbox for the 120 bhp and 150 bhp 1.4 T- Jet units
M32, robotised 6-speed gearbox for the 120 bhp 1.6 Multijet unit
C530 6-speed gearbox for the 120 bhp 1.6 Multijet unit
Tulossa
F40: Manual, 6-speed for the 190 bhp 1.9 Twin Turbo Multijet (Euro 5) and 165 bhp 2.0 Multijet (Euro 5)
Aisin: 6-speed, sequential, automatic for the 200 bhp Di Turbo Jet (Euro 5)
Lähde: www.italiaspeed.com
Linkki: http://www.italiaspeed.com/new_models/2 ... gines.html
- Twin Spark
- Viestit: 165
- Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
- Paikkakunta: Espoo
Ajelin tuossa viikon Italiassa tuliterällä Bravolla (JTD)... ja jos uudet pikku Alfat (esim.149) perustuu siihen niin merkki tosiaankin lähti vaihtoon vuoden vaihteessa kun pitää hankkia uusi auto... niillä äijillä olisi todella paljon opeteltavaa siellä Torinossa... oli kaiken kaikkiaan kauhee kulkuväline.
- Twin Spark
- Viestit: 165
- Liittynyt: 10 Marras 2004, 14:32
- Paikkakunta: Espoo