Mi.To

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Toivottavasti tuo logo ratissa esc-nappulan alla ei tarkoita ainakaan Windowsia :roll:
Puolen vuoden kokemuksella kehtaan väittää, että tuo on viimevuosien paras viihdevarusteuutuus autossa.
Lievän alkujumpan jälkeen bluetooth-puhelimien ja mp-3 muistitikkujen toimiminen auton kanssa kimpassa on ollut yhtä juhlaa. Suosittelen.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

No Pluutööthi ainakin on kiva värkki, autoon istahtaessa autosarja huomaa automaattisesti taskussa majailevan luurin johon kytkee itsensä. Tulevan soittajan tunnistaa puhesynteesin tavaamasta soittajan nimestä, ja soitella voi painamalla keskikonsoliin istutettua nappia ja kertomalla uhrin nimen sel-ke-äs-ti ar-ti-ku-loi-den. Eipähän tarvitse koskea koko puhelimeen. Näin siis omassa Mokian autosarjassa, mutta Sininen&Mä toimii varmaan samalla tavalla?

Silti varovaisuuteen lentävien ikkunoiden kanssa kannustaa se töissä opittu "tietotekniikka on perseestä" -fakta.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
TommiS
Viestit: 542
Liittynyt: 17 Marras 2005, 22:05
Car(s): Ex. Mito / V6 / Tessu
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja TommiS »

^no joo, jotakuinkin, paitsi että puhelimen sisältämä osotteisto on kokonaisuudessaan hallittavissa auton ajotietokoneen näytöltä ja siten myös ohjauspyörän nappuloilla. Äänikomento löytyy myös, mutta helpommalla pääsee nappuloita painelemalla, kuin änkyttämällä itsekseen.
Muistitikun sisältö löytyy samoin näytöltä, ja navigointi ja käyttö ratista.

Yksi ominaisuus, jota en ole aktivoinut, on tekstiviestien luku auton kaiuttimien kautta. Ts. naisääni lukee saapuneet viestit ääneen..vaihtoehtoina ihan italia tai englanti...suomea ei jostain kumman syystä saa.

Tietotekniikka se vaan työntyy noihin karvaoopeleihinkin vauhdilla, haluttiin sitä tai ei.
En minäkään kyllä luottaisi Pökötin tarjoamaan integroituun kovalevyyn autossa. Mahtaa olla luotettava -40c-lämpötilassa.

quadrifoglio verde
Viestit: 223
Liittynyt: 13 Elo 2004, 04:22

Viesti Kirjoittaja quadrifoglio verde »

Uusia kuvia Mitosta

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Vaatii kyllä jotkut 19" alle ja alemmas, muuten voisi toimiakin kauppakassina.

Avatar
Laba
Viestit: 377
Liittynyt: 14 Elo 2005, 14:16
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Laba »

Jep, nuo massiiviset pullistukset pyörän kaarissa aiheuttaa sen, että normikokoiset vanteet näyttää todella orvoilta. 159:ssäkin hiukan hämää isot pyörien aukot, jotka on pakko täyttää vähintään 18'' rinkuloilla ettei näytä hölmöltä. Muuten kyllä ihan hieno tuo Mito pikkuautoksi, joskin etuvaloihin olisin jotain särmää enemmän kaivannut. Näyttää vähän mulkosilmiltä tietyistä kulmista.

Avatar
Anthon
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Näyttää edestäpäin vähän Maija Mehiläiseltä... No, ehkä naisetkin ostais tuollaisen. :?

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sami_r »

TommiS kirjoitti:Yksi ominaisuus, jota en ole aktivoinut, on tekstiviestien luku auton kaiuttimien kautta. Ts. naisääni lukee saapuneet viestit ääneen..vaihtoehtoina ihan italia tai englanti...suomea ei jostain kumman syystä saa.
Ihan uteliaisuudesta - oletko edes testannut että toimiiko? Tuo nimittäin kuulostaa featurelta joka vaatii luurinkin päästä tukea, ei varmaan ihan joka nokialaisella toimi. Tietty jos sulla on joku Windows Mobile -luuri käytössä niin sitten.

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

sami_r kirjoitti:
TommiS kirjoitti:Yksi ominaisuus, jota en ole aktivoinut, on tekstiviestien luku auton kaiuttimien kautta. Ts. naisääni lukee saapuneet viestit ääneen..vaihtoehtoina ihan italia tai englanti...suomea ei jostain kumman syystä saa.
Ihan uteliaisuudesta - oletko edes testannut että toimiiko? Tuo nimittäin kuulostaa featurelta joka vaatii luurinkin päästä tukea, ei varmaan ihan joka nokialaisella toimi. Tietty jos sulla on joku Windows Mobile -luuri käytössä niin sitten.
Saahan te tekstiviestit imastua tietokoneellekin pluutööhtin kautta joten miksi ei toimisi.

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

massiiviset pullistukset pyörän kaarissa aiheuttaa sen, että normikokoiset vanteet näyttää todella orvoilta.
Sama juttu kaikissa uudemmissa autoissa. Vanhemmissa näyttää 16" hyvältä kun uusiin joutuu 18-19" laittamaa. :?
Edit: Valkoinen MiTo näytti hienolta. Etulamppujen ympärillä oleva musta "kehys" muistutti goottia mustat kajaalit silmissä. Ei tosin ollu ruma tässä tapauksessa.
UliUli

Avatar
Mergy
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 17:31
Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Mergy »

Heh, tuli tosta viimisestä kuvasta, jossa on se metallin viininpunainen versio edestäpäin mieleen ns. "Stoned tinman", on sen verran tuijottavat nuo mulkosilmät. Kaikesta huolimatta kuvittelisin että luonnossa tuo on paremman näköinen kuin kuvissa.
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia

Avatar
sami_r
Viestit: 168
Liittynyt: 18 Syys 2003, 17:13
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sami_r »

HR kirjoitti:Saahan te tekstiviestit imastua tietokoneellekin pluutööhtin kautta joten miksi ei toimisi.
Nokian omalla Data Suitella vai jollain muullakin softalla?

Avatar
Maclane
Viestit: 260
Liittynyt: 20 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Oulu

meet mito

Viesti Kirjoittaja Maclane »

Alfa mito blogin sivuilla näyttää käynnistyneen kilpailu, missä kolme eniten blogille rekisteröityjä jäseniä tuonut pääsee exclusive tilaisuuteen tutkimaan uutta mitoa.

Rekisteröityminen vaatii noin 2 min. vaivan, eli jos tahtoa löytyy, tarjoudun mitä nöyrimmin kätyriksi tuonne tilaisuuteen, jos pieni masinointi onnistuisi. Yksityiskohtainen raportti on taattu.

Rekisteröityä voi osoitteessa

http://www.alfamitoblog.it/component/op ... g,english/

Näppäilkää loppuun nimimerkki olkurola

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

sami_r kirjoitti:
HR kirjoitti:Saahan te tekstiviestit imastua tietokoneellekin pluutööhtin kautta joten miksi ei toimisi.
Nokian omalla Data Suitella vai jollain muullakin softalla?
Vähän off topikkia tämä, mutta eikö s60 ole avoin platformi

TestarosaFinland
Viestit: 1754
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:14
Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.

Viesti Kirjoittaja TestarosaFinland »

Uudet kuvat valmiista MiTo:sta( :shock: Onpas tullut kirjoitettua oikein :mrgreen: ) (Sivun alla puolella)
http://www.iaroc.org.il/modules.php?nam ... c&start=96
Nothing beats cubic inch

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mitosta eräs huomio. Näyttää, että pellit on huomattavasti aikaisempaa tarkemmin sovitettu. Hyvä.

http://images.infomotori.com/foto/N/art ... agine8.jpg

Avatar
liekki
Viestit: 1079
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

Italialaisen tarkkuuden tuntien tarkoittaa varmaan sitä ettei oikein lämpimällä kelillä ovet aukene kun lämpö on laajentanut liikaa. :wink:

On se kyllä upea. Varsinkin valkoinen näytti upealta. Tosin Alfa Rosso taitaa olla tuohon se paras väri. Noh...sitä on aikaa vielä miettiä.

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Niinpä :) Tosin Fiatin malleja katsellessa ne tuntuvat olevan Alfaa jo edellä peltien sovituksessa (meikäläisen pakkomielle tämä)

Meinaatko hommata? Siisti peli!

Avatar
JiiPee
Viestit: 2476
Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86
Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JiiPee »

Onpahan MiTo hyvännäköinen auto! Voisipa olla hyvinkin meillä bensarosvovolvon seuraaja :-D Deltan tuntien joutuisin maksamaan runsaan välirahan :mrgreen:
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila

Avatar
liekki
Viestit: 1079
Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
Car(s): Mitoc TCT 135hv
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liekki »

alfista kirjoitti:Niinpä :) Tosin Fiatin malleja katsellessa ne tuntuvat olevan Alfaa jo edellä peltien sovituksessa (meikäläisen pakkomielle tämä)

Meinaatko hommata? Siisti peli!
Meni ohi tuo kysymys ekalla lukukerralla. Kyllähän tuo polttelee mielessä. Meidän perheen kuljetustarpeisiin on tähän asti riittänyt GTV, niin tuollainen olisi turbokoneella kai aika luontainen seuraaja sille. Vaatimuksena on että kunhan on isommat sisätilat ja kontti kuin Getvosessa. Ei pitäisi olla paha vaatimus... :wink:

Eipä tuota nykyistä alfaa olisi mikään kiire vaihtaa, mutta avokki ei ajaessaan näe ulos sieltä kunnolla.

Noh, se riittää OT:sta. Luin joltain brittifoorumilta että paikalliseen liikkeeseen on luvattu näyttelykappaletta marraskuulle (LHD) ja sitten tammikuussa tulisi briteille oikeanpuoleisella ruorilla varustetut. Toivottavasti aikataulu pitää paikkansa!

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Muutama uusi otos ilman teippejä:

Kuva

Kuva

Maavarasta ja tuplaulostulosta päätellen kyseessä on varmaankin se tehokkaampi T-Jet. Ihan mukavsti tuo Alfa Rosso istuu Mitoon.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Mielestäni todella ruma auto. :roll: Sammakko.(ei päässyt suusta)
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
mattijus
Viestit: 5098
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja mattijus »

silverine kirjoitti:Mielestäni todella ruma auto. :roll: Sammakko.(ei päässyt suusta)
Ilahduttavaa, etten ole yksin. Joistakin kuvakulmista näyttää olevan melko OK, mutta suurimmassa osissa kuvista näyttää olevan käsittämätön möhkäle.

Pakolliset kaksi marjaa:

Alfa Mi.To
Kuva
Tao Tao
Kuva
VMP

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Takamus on kiva, mutta keula on todella *TÖKS* ... ihan kuin se olisi ajettu seinään.

Ja nuo renkaiden kaaret näyttää kanssa vähän oudolta ainakin noissa kuvissa. Asiaa ei myöskään paranna tuo konepellin ja renkaiden välissä oleva peltimäärä. Saa näyttämään sen todella kömpelöltä.

Tuosta etupään kuvasta tulee mieleen...

Alfa Romeo Mi.To
Kuva

Nissan Micra
Kuva
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Avatar
Hesem
Viestit: 521
Liittynyt: 15 Heinä 2003, 02:48
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Hesem »

On tuo Alfa nyt ihan eri hyvännäköinen kuitenkin..

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Älkää tuomitko vielä. Livenä varmasti hienompi. :wink:
UliUli

PabloNeruda
Viestit: 385
Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
Paikkakunta: Soini

Viesti Kirjoittaja PabloNeruda »

Huomattavasti isommat vanteet alle ja madallusta, niin saa jo täysin uuden ilmeen. Tällä hetkellä tuo näyttää tosiaan melko kauhealta..
Minä mitään allekirjoita!

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

PabloNeruda kirjoitti:Huomattavasti isommat vanteet alle ja madallusta, niin saa jo täysin uuden ilmeen. ..
Tuohan toimii lähes kaikissa tapauksissa. :mrgreen:

Avatar
juhala
Viestit: 685
Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja juhala »

Tunnelma pilalla ja paha mieli....
emmä tohon kyllä ala :shock:

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Pienestä autosta on vaikea saada hyvännäköistä. Fiat Grande Puntossa on onnistuttu.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Eniten tuossa oksettaa nuo valot, sekä edessä että takana.
Pieni auto minun makuuni on siro kun tämä taas on läski ja groteski.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Matti_S
Viestit: 595
Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08

Pärtsätin: Triumph Thruxton '06
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Matti_S »

Musta toi on ihan hyvän näkönen, paitti että ton keulan pitäs olla noilla valoilla pyöreempi. Eli toi tylppä keula look sivuttaiskuvassa ei oo kiva. Pyöreenä se olis aika 60-lukuhenkinen.
-Matti-

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Katotaan nyt minkälainen on luonnossa mutta kuvista päätellen voi jo sanoa että tämä auto on kyllä piirteiltään melkoinen hassuke! Ihan kuin jostain sarjakuvasta pompannut, niin lapsellisen näköinen kottero! En sanoisi sinänsä epäonnistuneeksi saati rumaksi, päinvastoin luulen että piirtäjät on onnistuneet tälläämään vekottimesta just sellaisen kuin oli tarkoituskin. Ainoa vaan että jos scudettoa ja alfa-lätkiä ei olisi ja joku näyttäisi kuvaa, ei nyt ehkä aivan ensmäisenä tulisi mieleen että tämän näköinen vekotin voisi olla uusi Alfa Romeo..

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

J. Saaren kanssa täysin samaa mieltä!

Tohon kun vetäsee photoshopilla silmät tuulilasiin niin siinä on valmis hahmo Autot -elokuvan jatko-osaan :mrgreen: .

Onkohan kuvissa esiintyvässä punaisessa mitossa 17`vanteet alla?
Jos on, niin aikas isot kiekot saa alle laittaa näyttääkseen edes jotenkin tasapainoiselta.

Peräpää on kyl ihan bueno.
Viimeksi muokannut glideslope, 23 Touko 2008, 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Itse kallistun sille kannalle, että pidän (tästäkin) Centro Stilen tuotoksesta. Toki lopullinen arvio jää siihen hetkeen, kun auton näkee ensi kerran luonnossa. Pidin aikanaan Lancia Thesistä rumimpana autona ikinä, kunnes näin kyseisen kärryn (ja pääsin ajamaan...) ja nykyään se on mielestäni kaunein edustussedan Quattroporten jälkeen.

Näitä nykyautoja, joihin en 147:aa ja 156:sta laske, arvioitaessa on hyvä muistaa törmäystestien vaikutus muotoiluun. Keula tuskin olisi noin massiivinen ilman jalankulkijatestejä ja kylkilinjakin kaartuisi varmasti voimakkaammin ellei tavoitteena olisi kuusi tähteä EuroNCAP-testistä.

Edit: Aika syvällähän nuo vanteet tosiaan ovat. Pienempi offset ja 18" alle, niin alkaa jo näyttää oikein hyvältä.

Avatar
Sleepperi
Viestit: 478
Liittynyt: 16 Kesä 2006, 21:15
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Sleepperi »

Jotenkin vaan turhan massiivisen näköinen tuommoiseksi pikku kotteroksi. Pieni ja pyöreä eli suunnattu naisväelle..
"Some cars have a fine tuned exhaust, so the noise they make is as fake as a hooker's smile."

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

^
Minin kanssa tuon pitäisi kilpailla. Eli pieni ja pyöreä vastaan pieni ja pyöreä.

Avatar
glideslope
Viestit: 1363
Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut.
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja glideslope »

juuuso kirjoitti:^
Minin kanssa tuon pitäisi kilpailla. Eli pieni ja pyöreä vastaan pieni ja pyöreä.
Näin ollen, -pitäähän Clubman versio myös saada kehiin :wink:
Kuva

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

:-D

No mutta! Sehän näyttää hyvältä. Tai siis... lähinnä mäyräkoiralta.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Entäs avokkaana?

Kuva


Kuva

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Hiukan matalahko kattolinja. Näen sieluni silmin jo TM:n tekstin:
Tekniikan Maailma kirjoitti: Jos etumatkustajalla on pituutta yli 220 senttiä, ei penkissä mahdu ryhdikkäästi istumaan. Myöskin tavaratilan nostokorkeus sekä muunneltavuus on ongelmallinen

Avatar
Pasi
Viestit: 6773
Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91
Paikkakunta: Loviisa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pasi »

Ylläolevissa kuvissa paljon mallikkaamman näköinen... mutta tulee vaan mieleen että onko nuo micramaiset kuvatkaan nyt sitten ihan oikeita vai jotenkin photoshopattuja tms?
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Jotenkin sitä odottaa jotain erikoista, kun uusi Alfa Romeo tulee julki. 159:iin petyin pahoin ja nytkin tuntuu että MiTon kohdalla ei mitään mullistavaa. Esim Grande Punto miellyttää silmää enemmän ja abarth-mallissa ajettavuuskin on jo huippuluokkaa.

No mut koeajo kertoo kaiken lopulta, mutta ei ulkonäkö ainakaan riemunkiljahduksia saa aikaan.

Ja peilitkin 159:stä pöllityt ylisuuret äyskärit. :mrgreen:
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

juuuso kirjoitti:Näen sieluni silmin jo TM:n tekstin
:lol:

En minäkään kyllä osaa tuosta tykätä, mutta mahtaneeko mieli muuttua kunhan laitteen näkee luonnossa. Minun mielipiteeni Thesikseen muuttui samaan malliin kuin juuusonkin, ensin näytti kuvissa aika pahalta mutta nyt elävänä elukkana nähtynä on erittäin vaikuttava ilmestys.
- Epäkelpokeräilijä -

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Äläkäähä hättäilkö enneko näette sen luonnossa.
UliUli

Avatar
Campari
Viestit: 599
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Campari »

Arna II

Toivottavasti 3d-malli on oikeasti parempi. Laihdutuskuurille koko putiikki ja tuotteet, sanon mä.

-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Kesäkuun puolella ilmestyvässä uudessa CARissa (7/2008) tulee olemaan juttua ja kuvia Mitosta.

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Tärkeimmät tekniset tiedot:

Kuva

Ärräpää
Viestit: 768
Liittynyt: 03 Syys 2006, 14:04
Car(s): 156 2.5 V6 -04
(155 2.0 ts -92)
Paikkakunta: Lemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ärräpää »

Bensa turbolla vois ehkä keritä johonkin... Näinköhän on sama homma kun bravossa että todellisuudessa kiihtyvyys jää 9sekunnin puolelle.
UliUli

Avatar
juuuso
Viestit: 781
Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja juuuso »

Voihan se niinkin olla. Toisaalta Mito näyttäisi olevan Bravoa 200 kg kevyempi, joten siinä valossa tuo lukema vaikuttaa varsin uskottavalta.

Vastaa Viestiin