Talvirenkaat ja vanteet viedään huomenna, ja auto on tulevaisuudessa 1.11 - 1.4 telakalla. Eli ainoastaan kesät ajossa.. Ajattelin sitten, että ajan mahdollisimman laadukkailla öljyillä, saa maksaa vaikka miljoonan litra!

Valvoja: Moderators
tuollaiset öljyt eivät ole ihan normaalia hyllykamaa pienen kysynnän takia mutta tilaamalla luulisi saavan melkein puljuun kuin puljuun....alfista kirjoitti:Olen myös näiden Racing öljyjen kannalla. Ovat vain mokomat harvinaisia. Koneessa on nyt 5w-50 valvoline, joka on edullinen vähän sinne päin-öljy. Kotikonnuilta vain ei ole löytynyt 10w-60 laatua.
Öljyistä paha sanoa suuntaan tai toiseen, molemmat varmasti hyviä.(Motonetissä Vantaalla näytti olevan myös Motul 300V 15W-50 myynnissä, 300V:llä on ajettu 20v vanhalla BMW:llä päälle 20tkm)silverine kirjoitti:Määräaikaishuolto lähestyy sopivasti ennen
ratakauden alkua...pitäisi vaihtaa paremmat
jarrunesteet sekä 10W-60 -moottoriöljyt V6:seen.
Mikäs on porukan "päivän suositus";
Castrolia vai Heikan Seleniaa moottoriin? Jotain muuta?
Entäs tuo Tutelan kisa-jarruneste, onko hyvä?
Paljonko muuten jarrunestettä menee järjestelmään?
Tänx mattijus&Muftak. 4e halvemmalla kuin Heikka..Muftak kirjoitti:Konekesko Vantaalla myy SELENIA RACING 10W/60 8 eskoo/litra. Ainakin JTS-koneisiin on suositus.
Itselläni on kanssa tätä Liqui Molya - "hovikorjaajani" ja eräässä autojen vara-osia jne. maahantuovassa firmassa työskentelevä kaverini suosittelivat tätä ehdottomasti, ja ainakin oma JTS on lopettanut öljyjen syömisen lähes kokonaan! Tuntuu myös muutenkin kone uusilla öljyillä paljon tasaisemmalta. Suosittelen!90 kirjoitti:Liqui moly 10W-60 GT-1, paikallisessa autovaraosapalvelussa 40€/5L..