Nostetaanpa tämä ylös.. Onko kukaan käyttänyt Nokian Autotalon huoltopalveluja viime aikoina? Minkälaisia kokemuksia on toiminnasta ja hinnoittelusta? Aikaisemmissa viesteissä kehuttiin, että taloon olisi tullut Alfan huollosta kiinnostuneita asentajia. 60 tkm "iso" huolto lähestyy ja kilpaileva paikka DA:lla olisi löydettävä. Myös muista hyvistä huoltopaikoista otetaan vastaan vinkkejä.
Sadantonnin huollon teetin siellä, eikä valittamista siitä. Hinta oli 500€, suurin osa hinnasta tuli tulppien vaihdosta. Deltassa huolto olisi ollut muistaakseni 690€. Samoihin aikoihin tehtiin kytkin ja jakohihna remontit. Niissä hinnat reilu 30% Deltaa edullisemmat. Etulokarin maalipintaan tuli pieniä naarmuja (ei käytetty suojapeitettä?), mutta tuntuvat kyllä tekevän laadukasta jälkeä. En viitsinyt naarmuista huomauttaa, ovat saattaneet tulla muualtakin. Lisäksi kiinnostusta italianautoihin tuntuu olevan. Juttua oli yhden nuoremman kaverin kanssa carfin ratapäivistä ja muutenkin tekniikasta.
Hinnoittelu oli mielestäni kohdallaan, Muukkoselta olisi ehkä saanut halvemmalla tai jos olisi vienyt itse osat, mutta valitsin helpon (ja nopeamman) tien.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Sama huolto teetetty kuin jiigeelläkin. Tuli yli 2 kertaa kalliimmaksi, mutta paljon muutakin tehtiin. Nykyisen auton kaikki isot huollot olen tuolla teettänyt. Pari kertaa on mennyt kiireen/osasähläysten vuoksi yön yli ja samat naarmutkin on saatu, mutta vallan tyytyväinen olen kyllä ollut.
Kävin hakemassa TSparkin tänään Hilvola & Salmiselta 240 tonnin huollosta. 275 euroa: öljynvaihto, pari lamppua ja kiristetty pakoputki. En vie enää huoltoon tuonne.
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan