Öljyt?
Valvoja: Moderators
Öljyt?
Kuulin eilen version, että jotkut öljyt tukkii herkemmin huohottimen kuin toiset. Itsellä huohottimeen ja sitä kautta tuntuu keräävän vettä imuputkistoon(164 ts) . On tietysti monia öljyjä osa peseviä, synteettisiä, moniaste, mineraali jne... . Mobilin öljy tuntuu kuohaavan aika paljon. Tietysti vaikuttaa millä öljyllä on joskus aiemmin ajettu. No siis olisiko havaintoa mitä öljyä tehdas suosittelee, ja mikä toimisi ihan ilman "KEVÄTJUHLALIIKKEITÄ" .
Ainoat öljyt
Ainoat öljyt jotka on omassa pysyneet sisällä ovat Valvoline 5w-50.
Tavallista rasvaa on kulunut useita litroja vaihtovälillä.
Mikä tärkeintä, tällä öljyllä edellisen AR156:n ajoituksen muunnin koki jälleensyntymisen, eli alkoi pelittää uudelleen jo kun olin varautunut vaihtamaan mokoman.
Eli kunnon rasvaa koneeseen on minun kokemukseni.
Tavallista rasvaa on kulunut useita litroja vaihtovälillä.
Mikä tärkeintä, tällä öljyllä edellisen AR156:n ajoituksen muunnin koki jälleensyntymisen, eli alkoi pelittää uudelleen jo kun olin varautunut vaihtamaan mokoman.
Eli kunnon rasvaa koneeseen on minun kokemukseni.
Tuli tuohon kuusnepaan laitettua Rally Formulaa 5w-50 mut eihän se pysynyt siellä ja osa syynä oli varmaan tuo haljennut OLIO-korkki.
Nyt on Mobilin 10w-40 ja näyttää pysyvän paremmin sisällä eli ei tuupaa pihalle tuolta ajoituksenmuuntimen tiivareista taikka jostain sieltä päin.
Alkaa tuo pata olemaan ympärivoideltu niin sisältä kuin ulkoakin
Nyt on Mobilin 10w-40 ja näyttää pysyvän paremmin sisällä eli ei tuupaa pihalle tuolta ajoituksenmuuntimen tiivareista taikka jostain sieltä päin.
Alkaa tuo pata olemaan ympärivoideltu niin sisältä kuin ulkoakin
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
hö hö....eipähän ruostu..HOTAKAINEN kirjoitti:Tuli tuohon kuusnepaan laitettua Rally Formulaa 5w-50 mut eihän se pysynyt siellä ja osa syynä oli varmaan tuo haljennut OLIO-korkki.
Nyt on Mobilin 10w-40 ja näyttää pysyvän paremmin sisällä eli ei tuupaa pihalle tuolta ajoituksenmuuntimen tiivareista taikka jostain sieltä päin.
Alkaa tuo pata olemaan ympärivoideltu niin sisältä kuin ulkoakin
Juu ei ruostu tuo alumiinipata90 kirjoitti:hö hö....eipähän ruostu..HOTAKAINEN kirjoitti:Tuli tuohon kuusnepaan laitettua Rally Formulaa 5w-50 mut eihän se pysynyt siellä ja osa syynä oli varmaan tuo haljennut OLIO-korkki.
Nyt on Mobilin 10w-40 ja näyttää pysyvän paremmin sisällä eli ei tuupaa pihalle tuolta ajoituksenmuuntimen tiivareista taikka jostain sieltä päin.
Alkaa tuo pata olemaan ympärivoideltu niin sisältä kuin ulkoakin
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 23 Tammi 2004, 04:02
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Ootteko muuten kokeillu Agip tays syn 5w/40?
Piti sitä kokeilla parisen vuot sitten! Öljyt tuli vähän jokapaikasta ulos,
joka tiivisteest ja vähän muualtakin! Alko syömään oikein urakalla öljyä!
Eli ei kauhean positiivisia kokemuksia! Vaikka italialaista onkin!
Tällähetkel oon käyttäny TB gold 5w/40 ihan hyvin on toiminu hinta
laatusuhde kohdallaa 15€/4l! Oon kuullu kyl TB:n öljyist juttuu...
Piti sitä kokeilla parisen vuot sitten! Öljyt tuli vähän jokapaikasta ulos,
joka tiivisteest ja vähän muualtakin! Alko syömään oikein urakalla öljyä!
Eli ei kauhean positiivisia kokemuksia! Vaikka italialaista onkin!
Tällähetkel oon käyttäny TB gold 5w/40 ihan hyvin on toiminu hinta
laatusuhde kohdallaa 15€/4l! Oon kuullu kyl TB:n öljyist juttuu...