Tunnistaako joku? 156 myynnissä
Valvoja: Moderators
Tuo vihreä Alfa oli minulla uudesta saakka, kunnes annoin sen pari kuukautta sitten vaihdossa Biliaan. Revittelemätön ja siististi pidetty yksilö joka toimii ongelmitta. Alkuperäinen pakoputki on jo aika finaalissa ja jokin keskikonsolin valo on pimeänä. Ei syö öljyä, jäähdytysnestettä lisäsin talven aikana litran verran. Vasen takaiskari hajosi muutama päivä ennen auton luovutusta ja jouduin viemään auton Delta-Autoon korjattavaksi. Hintatason tietäen pyysin vaihtamaan vain välttämättömät osat ja vaihtoivat sitten vain sen vasemman iskarin. Kannattaa varmasti sijoitta muutama satanen siihen, että vaihdattaa sen oikeanpuoleisenkin takaiskunvaimentimen.
Toinen on nyt käyty koeajamassa ja siltä tuntumalta voin sanoa ettei 156:sta tule..
En tiedä mikä on, mutta auto ei herättänyt ajettaessa "ihastuksen ja innostuksen" tunteita.
Luonnollisesti vertaan sitä 164:en jotka ovat ainoat kokemukseni Alfoista. Ensimmäisen kerran kun kävin kokeilemassa 164:sta, tiesin että tämä on mun auto! Se oli kerralla myyty..
Nyt kun lähdettiin liikkeelle niin ensikuva oli.. joo, kyllähän tämä auto on ja suoraan kulkee mutta ei mitään sykähdyttävää, ei siis yhtään mitään. Kunhan päästiin vauhtiin 100+ ei vieläkään löytynyt ihmeitä. En tiedä oliko tiestä tai renkaista niin auto oli hivenen "pomppivainen". Tarkoitan sellaista pientä nypytystä.. aavistuksen omaista.
Nitinöitä ja natinoita ei kuulunut. Eikä nivelet paukkunut. Ja auto tuntui muuten olevan kunnossa, mutta ajettavuuden suhteen oli mulle pettymys.. Lienee vielä käytävä kokeilemassa kumminkin joku 156, ennenkuin luopuu koko ajatuksesta.
Loppukaneettina vielä tuohon voisi sanoa jotta ajonautintoja saan enemmänkin jo 21 vuotta vanhasta 200 D:stä jos ei kiihtyvyyttä oteta huomioon
Älkääkö kukaan ottako tätä trollina Alfaa vastaan, vaan tämä oli puhdasta vuodatusta pettymyksen tunteesta..
En tiedä mikä on, mutta auto ei herättänyt ajettaessa "ihastuksen ja innostuksen" tunteita.
Luonnollisesti vertaan sitä 164:en jotka ovat ainoat kokemukseni Alfoista. Ensimmäisen kerran kun kävin kokeilemassa 164:sta, tiesin että tämä on mun auto! Se oli kerralla myyty..
Nyt kun lähdettiin liikkeelle niin ensikuva oli.. joo, kyllähän tämä auto on ja suoraan kulkee mutta ei mitään sykähdyttävää, ei siis yhtään mitään. Kunhan päästiin vauhtiin 100+ ei vieläkään löytynyt ihmeitä. En tiedä oliko tiestä tai renkaista niin auto oli hivenen "pomppivainen". Tarkoitan sellaista pientä nypytystä.. aavistuksen omaista.
Nitinöitä ja natinoita ei kuulunut. Eikä nivelet paukkunut. Ja auto tuntui muuten olevan kunnossa, mutta ajettavuuden suhteen oli mulle pettymys.. Lienee vielä käytävä kokeilemassa kumminkin joku 156, ennenkuin luopuu koko ajatuksesta.
Loppukaneettina vielä tuohon voisi sanoa jotta ajonautintoja saan enemmänkin jo 21 vuotta vanhasta 200 D:stä jos ei kiihtyvyyttä oteta huomioon

Älkääkö kukaan ottako tätä trollina Alfaa vastaan, vaan tämä oli puhdasta vuodatusta pettymyksen tunteesta..
- hagger16
- Car(s): AR Giulietta MA TCT -11
Chevrolet Captiva 2.2 D LTZ AWD -12
Ex AR: Spider 2.0 TS -95, 156 2.5 V6 -02, 156 2.0 TS -98 - Paikkakunta: Savonlinna
Juu, ei 156:nen ole kaikista paras auto, jos laitetaan cruise päälle ja annetaan mennä suoraan. Sopinee paremmin mutkaisemmalle tielle ja aktiivisempaan ajoon..
Vertailukohtana 164 on 156:sta pykälän isompi auto ja ilmeisesti myös mukavampi. Itsekin hyppäsin 156:n rattiin 9000 Saabista, joten tiedän ettei 156 yllä matkustusmukavuudessa kyseisen kopan tasolle.
Kannattaisikohan käydä koeajamassa 166?
Vertailukohtana 164 on 156:sta pykälän isompi auto ja ilmeisesti myös mukavampi. Itsekin hyppäsin 156:n rattiin 9000 Saabista, joten tiedän ettei 156 yllä matkustusmukavuudessa kyseisen kopan tasolle.
Kannattaisikohan käydä koeajamassa 166?
Senza cuore saremmo solo macchine
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Itselle 164 V6:n aikoina tehty 156 V6:n koeajo jätti kyllä "kiva peli, ottaisin" -fiiliksen, mutta oikeastaan kumminkin vasta 166 V6:sta jäi se "otan tämän, ei tarvitse pistää pakettiin" -ajatus. Ovat vähän erityyppisiä autoja erityyppisille kuljettajille, mulle taitaisi letkeä cruiseri kuitenkin sopia parhaiten.Hukka kirjoitti:Luonnollisesti vertaan sitä 164:en jotka ovat ainoat kokemukseni Alfoista. Ensimmäisen kerran kun kävin kokeilemassa 164:sta, tiesin että tämä on mun auto!
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
^^
Samoilla linjoilla. Nyt kun hinta ero ei ole enää niin suuri niin kannattaa ottaa 166:n huomioon. Ei ole niin rivakka(Jos samat koneet pellin alla), mutta mielestäni reilusti tyylikäämpi ja tunne on jotenkin parempi,mutta se on vain oma fiilis ja kuten tiedetään alfaa ostetaan fiiliksen perusteellä, ei järjen
Samoilla linjoilla. Nyt kun hinta ero ei ole enää niin suuri niin kannattaa ottaa 166:n huomioon. Ei ole niin rivakka(Jos samat koneet pellin alla), mutta mielestäni reilusti tyylikäämpi ja tunne on jotenkin parempi,mutta se on vain oma fiilis ja kuten tiedetään alfaa ostetaan fiiliksen perusteellä, ei järjen

Nothing beats cubic inch