nelivetoneuvoa!!!
Valvoja: Moderators
nelivetoneuvoa!!!
Mistähän hakisi vikaa, kun hankkimassani 33 permanentissa vetää vain etupyörät. Varapyörän vieressä olevan boxin jumalaton liitin oli irti. Laitoin sen kiinni, mutta taka-akseli ei syttynyt, mutta 4wd- varoitusvalo kylläkin.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Kuulostaapa kivalta.... Mitä teitte ongelmanne kanssa? Mistä Osat ?2TS kirjoitti:Meillä oli vuosi sitten sama tilanne. Kardaanin kolme ratasta kuluneet: uudet 600 euroa kpl.
Käykö käytetyt osat?
Hommasin p4:n saksasta. Ei muuten ole ruostetta missään!!! Altapäin, sisustukseltaan jne. todellakin kuin uusi!
- ärrä
- Viestit: 751
- Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
- Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Auto kun on erinomaisessa kunnossa (tosin nyt on päästöissä jotain, mutta tutkitaan), niin hankittiin Azzurron kautta rattaat (silloin kun Azzurro vielä toimi). Käytettyjä en uskaltanut edes harkita, jos ovat kulutustavaraa, niin olisi pian ollut sama homma edessä. Lisäksi auto on sen verran harvinainen, että erikoisosia ei juuri käytettynä löydy.ollikuhta kirjoitti:Mitä teitte ongelmanne kanssa? Mistä Osat ?
Käykö käytetyt osat?
Ongelmasi saattaa johtua myös jostakin tunnistinongelmasta, mutta tutkinnan jälkeenhän sen tietää. Viskokytkinkin saattaa olla yksi syy, joka sekin maksaa kai lähemmäksi 2000 euroa.
toinen vaihtoehto on että viskon öljyt on vähissä/huonot. Ittelläni oli se pari vuotta sitten. Juuri tuolleen takaveto puotos pois. niitä ölyjä ei voi mitenkään tärkistaa joten se on suoraan vaihdettava mikäli vika on siinä. en muista mitä öljyjä siihen meni, mutta delta-autosta kysymällä se selviää. Muistelisin että öljyt+työ oli noin 100€, mut en ole kyllä varma. Siitä on jo liian pitkä aika harvalle päälleni
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4
Re: nelivetoneuvoa!!!
Olisiko tietoa, kuka tutkisi p4:stani järkevään hintaan alueella E-häme, PK-seutu???VINKKEJÄ,PLIISollikuhta kirjoitti:Mistähän hakisi vikaa, kun hankkimassani 33 permanentissa vetää vain etupyörät. Varapyörän vieressä olevan boxin jumalaton liitin oli irti. Laitoin sen kiinni, mutta taka-akseli ei syttynyt, mutta 4wd- varoitusvalo kylläkin.
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Ostitko sen Düsseldorfin punaisen P4:n. Oli häipynyt Mobilesta ja mun piti käydä hakemassa se seuraavan työreissun yhteydessä (ehkä). No jos on se niin hyvä, että saatiin se sentään Suomeen
Kaverin P4:ssä nelivedon tomimattomuuteen oli juuri tuo tunnistin. Paljon parjattu Tampereen Delta sai sen kuntoon eikä edes maksanut paljoa. Sen jälkeen toimi taas kuin uusi. Pitää vielä varmistaa että muistan oikein.
Epäilisin muuten, että S 16V ei tarkoita, että kyseessä on 4-veto. Vasta S 16V P4 on. Ohessa todistusaineistoa:
http://www.mobile.de/SID1bY9aKkAGAkr1RQ ... 1131328894&
Ko. autosta näkee, ettei se ole P4, sen verran matala on perä. Eikä ilmossakaan lue missään allradantrieb. Ei ole ainoa tuo tapaus, joten melko vakuuttunut olen asiasta. Aluksi minäkin katselin noita S 16V malleja kun siinä on P4:n ratti, Recarot ja P4:n turbiinialut. Perää vaan pitäis nostaa niin menisi täydestä
Kaverin P4:ssä nelivedon tomimattomuuteen oli juuri tuo tunnistin. Paljon parjattu Tampereen Delta sai sen kuntoon eikä edes maksanut paljoa. Sen jälkeen toimi taas kuin uusi. Pitää vielä varmistaa että muistan oikein.
Epäilisin muuten, että S 16V ei tarkoita, että kyseessä on 4-veto. Vasta S 16V P4 on. Ohessa todistusaineistoa:
http://www.mobile.de/SID1bY9aKkAGAkr1RQ ... 1131328894&
Ko. autosta näkee, ettei se ole P4, sen verran matala on perä. Eikä ilmossakaan lue missään allradantrieb. Ei ole ainoa tuo tapaus, joten melko vakuuttunut olen asiasta. Aluksi minäkin katselin noita S 16V malleja kun siinä on P4:n ratti, Recarot ja P4:n turbiinialut. Perää vaan pitäis nostaa niin menisi täydestä
No mieleen oli jostain jäännyt et Ässää on etu- ja nelivetosena.90 kirjoitti:no nyt Hotakainen on selvästikkin löytänyt netistä jotain tietoa....Rolle kirjoitti: No niiin kröhöm.. kukas se tässä yks päivä sanoi että "mikä *itun ässä ei semmosta ole olemassakaan"
Rompulta kattelin vielä että niinhän tuo on.
Tuosta sitten jemmaan ken tarvii.
PrintScrn + leikka + liima työstönä joten on kuvana.
Ei noita jaksa kirjotella millään Wöördillä.
Ken tarvii niin ottaa kuvan jemmaan.
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/p ... 01600.jpeg
No perskeles!!! Se on juurikin se kyseinen p4.Originali kirjoitti:Ostitko sen Düsseldorfin punaisen P4:n. Oli häipynyt Mobilesta ja mun piti käydä hakemassa se seuraavan työreissun yhteydessä (ehkä). No jos on se niin hyvä, että saatiin se sentään Suomeen
Kaverin P4:ssä nelivedon tomimattomuuteen oli juuri tuo tunnistin. Paljon parjattu Tampereen Delta sai sen kuntoon eikä edes maksanut paljoa. Sen jälkeen toimi taas kuin uusi. Pitää vielä varmistaa että muistan oikein.
Epäilisin muuten, että S 16V ei tarkoita, että kyseessä on 4-veto. Vasta S 16V P4 on. Ohessa todistusaineistoa:
http://www.mobile.de/SID1bY9aKkAGAkr1RQ ... 1131328894&
Ko. autosta näkee, ettei se ole P4, sen verran matala on perä. Eikä ilmossakaan lue missään allradantrieb. Ei ole ainoa tuo tapaus, joten melko vakuuttunut olen asiasta. Aluksi minäkin katselin noita S 16V malleja kun siinä on P4:n ratti, Recarot ja P4:n turbiinialut. Perää vaan pitäis nostaa niin menisi täydestä