No niin kuten edellisessä topicissa epäiltiin niin öljypumppuhan siitä meni paskaksi Nyt pitäisi löytää varaosaa eli tietääkö kukaan mistä saa vai onko heittäydyttävä Deltan armoille? Heikalta en löytänyt pumppua Motonetissä sama juttu... Mietin myös, että kun kerran Alfa kuuluu Fiat konserniin niin kävisikö siihen jonkun Fiat mallin pumppu? Twinspark konetta ei Fiat kaiketi käytä omissa malleissaan, mutta vaikuttaako sytytystulppien määrä toisaalta öljypumpun malliin? Kaikki vihjeet otetaan kiitollisena vastaan!
^parempi sinne on uusi laittaa, mutta kyllä käytetty ajaa saman asian. Tietty, jos ei super kallis, niin sitten uusi. Toisaalta, käytetyn saa kyllä multa ilmaiseksi, jos vaan muistaisin mihin laitoin.
Kumimuumi kerro suinkin jos tuon pumpun jostain löydät!!! Ei sitä nyt sentään tarvi ilmaseksi antaa... Kyllä minä siitä maksaakin voin! Mieluummin minä annan rahaa yksityiselle ihmiselle kuin Delta-autolle! Kiitos jo etukäteen... PS: Delta-auto ilmoitti mulle, että uuden osan hinta vain 500e Eli ei kovin paljon houkuttele