Ajovalojen vaihtoa pitäisi harrastaa. Kertokaapas kokeneemmat, että onko jotain kikkaa vai riittääkö raakavoima sähköliittimen irrottamiseen lähivalosta? Tuntui alkutunnustelussa aika tiukalta.
Onko mittarivalaistuksen vaihto iso projekti? Mulla on ylempi nopeusmittarin valo pimeänä. Toisaalta harvoin ajaa yli 140 km/h pimeällä, ainakaan niin, että nopeudella olisi sitten jotain väliä.
Valojen vaihtoa 156
Valvoja: Moderators
Onko liittineet päässyt ruostumaan? Kaikenlaisia crc:itähän niille voi kokeilla ruiskauttaa sekä kevyesti nakutella + vääntöä edes takaisin, kyllä ne sieltä lähtee;)
Ja taustavalojen vaihdosta ekalla sivulla juttua jo:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=14671&highlight=
Kannattaa ne mittarin kaikki valot vaihtaa samalla vaivalla tosiaan..
Ja taustavalojen vaihdosta ekalla sivulla juttua jo:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=14671&highlight=
Kannattaa ne mittarin kaikki valot vaihtaa samalla vaivalla tosiaan..
- Bstoned
- Viestit: 224
- Liittynyt: 14 Elo 2007, 14:20
- Car(s): Jaguar XF 3.0D V6
ex:S-Type 2.7d V6, GT 2.0JTS, 156 2.5v6, liuta Opeleita, Celica ja BMW 316 - Paikkakunta: Kuopio
Re: Valojen vaihtoa 156
Liitin on kiinni pistokkeessaan metallisella sokalla, joka siis on hyvä ottaa irti ennen liittimen irroitusta. Tämä tuli itse todettuajude kirjoitti:Ajovalojen vaihtoa pitäisi harrastaa. Kertokaapas kokeneemmat, että onko jotain kikkaa vai riittääkö raakavoima sähköliittimen irrottamiseen lähivalosta? Tuntui alkutunnustelussa aika tiukalta.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mutta oliko nyt kyse vain polttimon vaihdosta?
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Meteant, dum obient.
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)
(pelätkööt, kunhan tottelevat.)