kertokaas viisaammat mihin 156 2.5 v6 on nopeus rajoitettu?
ajattelin vaan kun omassa 156:ssa ottaa tauluun 240km/h ni kierrokset ei oo kun +/- 6300rpm ja autohan muuten kiertää karvan yli 7000rpm eli oisko syynä nopeuden rajoitin taikka (kierros rajotin 6vaihteella) ?
muilla vaihteilla kyl napsuu tonne seiskan paremmalle puolelle:)
koitin haulla etsiä mutta en löytäny suoraa vastausta:/
mutta kohta ei oo ongelmia tehon/väännön suhteen uus kiuas ja uudet palikat keulalle ja sit alfa likahtaa ja kun kuitenkin uteliaita riittää ni kone on rata gta:sta verstaan kautta minulle ei pidä olla leija mutta vähän kuitenkin
alias kirjoitti:mutta kohta ei oo ongelmia tehon/väännön suhteen uus kiuas ja uudet palikat keulalle ja sit alfa likahtaa ja kun kuitenkin uteliaita riittää ni kone on rata gta:sta verstaan kautta minulle ei pidä olla leija mutta vähän kuitenkin
Asiaa. Lisää ohitettavia ratapäiville.
Esson(ABC):n paarissa kaikilla menee lujaa, mutta tervetuloa ratapäiville esittelemään kulkupuolta. Sunnuntaina on yhdet, mutta ei taida moottorinvaihto ihan vielä olla valmis. ?
No, ensi vuonna sitten.
Olin kahden auton loukussa. Huh, selvisin - tuli kolmas.
alias kirjoitti:mutta kohta ei oo ongelmia tehon/väännön suhteen uus kiuas ja uudet palikat keulalle ja sit alfa likahtaa ja kun kuitenkin uteliaita riittää ni kone on rata gta:sta verstaan kautta minulle ei pidä olla leija mutta vähän kuitenkin