takapää kitisöö

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
vruuum

takapää kitisöö

Viesti Kirjoittaja vruuum »

elikkä oikealle käännettäessä alfa kitisee mun mielestä takaa vasemmalta. tämä alkoi muutama päivä sitten ja tänään rupes jarrutkin tekeen samaa ääntä kun painaa kevyesti poljinta. sekin mun mielestä takaa... sille puolelle kaverin kaveri vaihto just käsijarruvaijerin, että voisko sillä olla tekemistä asian kanssa?? just tehty 160000 huoltokin perskutarallaa :o: ..viisaampien kommentit otetaan vastaa iloiten :?

piesuli

Viesti Kirjoittaja piesuli »

Pura jarrut ja pese cleanerilla hyvin ja laita kuparitahnaa/jarruvaseliinia.. Ei tohon oikeen muuta voi sanoo.. Vaarmaan jäänyt jotain Pskaa sinne niin sen takia ulvoo...

vruuum

Viesti Kirjoittaja vruuum »

mutta selittääkö se kitinän kääntyessä kun jalka ei ole lähelläkään jarrupoljinta? vasuriin käännellessä ei valita yhtään :roll: mitä mieltä?

Antieko
Car(s): ex:156 v6 2,5 24v -98

Viesti Kirjoittaja Antieko »

Mulla aikoinaan saab 900 äänteli samoin. Vika oli jarrukilvessä, vai mikä se on? Se oli liian lähellä jarrulevyä. Oli helppo taivuttaa edemmäs. Ääni oli v-mäinen kun kääntyi kotipihaan. Kun poistuin kotipihasta oli saabi äänetön. :) Mutta silloinhan käännyinkin eri suuntaan.
Herkkäkorvaisena noi kitinät saa verenpaineen nousemaan. Minunkin alfassa joskus kuuluu naukasu kun putoaa esim. hidastetöysyltä alas. Muuloin on äänetön.

Vastaa Viestiin