Alfoista
Valvoja: Moderators
Backstroker
Viestit: 790 Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Backstroker » 02 Loka 2008, 17:35
mistä halvimmalla jakohihnapaketti 1.8 TS -98 malliin? sisältäen kaikki tarvittava, vesipumput ym hihnat ymym
Jappe
Viestit: 1710 Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja Jappe » 02 Loka 2008, 20:53
- Alfaholic -
KJS
Viestit: 4670 Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja KJS » 02 Loka 2008, 21:43
Eipä nuo osat 1.8 koneeseen näytä Heikallakaan hinnan kiroissa olevan. Äkkiä laskien vesipumppu, jakohihna, kiristin, ohjainrulla, apulaitehihna ja sen ohjainrulla yhteensä 261 euroa.
Java
Viestit: 291 Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34
Viesti
Kirjoittaja Java » 03 Loka 2008, 07:43
KJS kirjoitti: Eipä nuo osat 1.8 koneeseen näytä Heikallakaan hinnan kiroissa olevan. Äkkiä laskien vesipumppu, jakohihna, kiristin, ohjainrulla, apulaitehihna ja sen ohjainrulla yhteensä 261 euroa.
Ja 270€ asennettuina Petikon Autoasissa. Ainakin hihna, ohjainrulla kiristimet ja vesipumppu vaihdettiin. Tuosta al-hihnasta ja sen tilpehööreistä empäs tiedäkkään o.O
csr
Viestit: 151 Liittynyt: 30 Joulu 2006, 20:20
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja csr » 05 Loka 2008, 19:11
Ja sitten kannattaa katsoa, että ostaa sen metallisen jakohihnan kiristinrullan. Silloin ei ole mitään heikkoa ajaa täyttä vaihtoväliä (60tkm). Ainakin Heikalta sen saa.
Backstroker
Viestit: 790 Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Backstroker » 06 Loka 2008, 16:17
eikos tuon koko hihnasysteemin voi vaihtaa ketjuun, jolloin se tietty maksais enemmän mut ei tarvis vaihtaa melkein koskaan?
>>Kaitsu
Viestit: 556 Liittynyt: 12 Marras 2006, 09:43
Paikkakunta: Littoinen
Viesti
Kirjoittaja >>Kaitsu » 06 Loka 2008, 16:24
Backstroker kirjoitti: eikos tuon koko hihnasysteemin voi vaihtaa ketjuun, jolloin se tietty maksais enemmän mut ei tarvis vaihtaa melkein koskaan?
Ei voi
Epezi
Viestit: 7464 Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Epezi » 06 Loka 2008, 21:22
^^ heh ihan hyvä idea, mutta semmonen pieni probleema siinä on että ketju pitäisi saada voideltuakin
mattijus
Viestit: 5098 Liittynyt: 30 Joulu 2004, 16:25
Car(s): harmaa tojota
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja mattijus » 06 Loka 2008, 21:26
Epezi kirjoitti: ^^ heh ihan hyvä idea, mutta semmonen pieni probleema siinä on että ketju pitäisi saada voideltuakin
Jättää toisen nokka-akselin stefan pois
VMP
NikEe1927
Viestit: 113 Liittynyt: 02 Huhti 2005, 23:32
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja NikEe1927 » 07 Loka 2008, 14:27
Hih heh toi oli hyvä Mattijus,mä kokeilen tota,"hohotan täällä ittekseni"
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)
JiiPee
Viestit: 2476 Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86 Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JiiPee » 08 Loka 2008, 18:54
mattijus kirjoitti: ...Jättää toisen nokka-akselin stefan pois
Sittenhän mikään ei enää ruostuisi konehuoneessa - "When shit hits the fan -ilmiö" eeeheheheh
Sorry, taas pistin ot:tä - hävettää.
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 08 Loka 2008, 19:17
JiiPee kirjoitti: - hävettää.
Volvomiehenä tuo lienee tuttu tunne
JiiPee
Viestit: 2476 Liittynyt: 08 Marras 2004, 20:25
Car(s): BMW K100RS-86 Ex: MiTo QV -10, 156 2.0TS -98
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja JiiPee » 11 Loka 2008, 00:08
Normi olotila
Jos menee pieleen ja harmittaa tarpeeksi, pura. Ei mistään hyvää saa, jos ei tee ja pura -Panu Kaila