Piinaava odotus...

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Piinaava odotus...

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Tämä aika kun odottaa uutta ja ensimmäistä Alfaa on todella piinallinen.
Olisi edes töissä niin aika menisi, mutta kun talviloma hittolainen täytyy pitää pois alta.

Ensiviikon loppupuolella pitäisi Alfa viimeistään tulla.

Mitä odotukseen ja vieroitusoireiden vähentämiseen...?
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Alfonso
Viestit: 352
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 14:47
Paikkakunta: Nokia

Re: Piinaava odotus...

Viesti Kirjoittaja Alfonso »

Hepa11 kirjoitti:Tämä aika kun odottaa uutta ja ensimmäistä Alfaa on todella piinallinen.
Olisi edes töissä niin aika menisi, mutta kun talviloma hittolainen täytyy pitää pois alta.

Ensiviikon loppupuolella pitäisi Alfa viimeistään tulla.

Mitä odotukseen ja vieroitusoireiden vähentämiseen...?
Käy koeajamassa GTA :lol:

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Ei onnistu

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

koska pitävät Turun DA:ssa ovia lukossa. Ei varmastikaan anna koeajaa jos ei saa edes istua.

No nyt tullut talviloman aikana varmastikin loudattua ja kytättyä +10 tuntia päivässä Alfaan liittyviä videoita ja juttuja.

Kannatti muuten ottaa rahoituksen kautta vakuutus. Laskeskelin Alfan vakuutuksen liikenne/kasko olevan 25/50 bonuksilla olevan n. 1200e. Rahoituksen vakuutus samalla on 540 e vuosi.

Korotkin ovat niin pienet, että tossahan oikein säästää :wink: .

No nyt lähden juhlimaan vaimon uutta Alfaa... :wink: kun tuli luvattua se vaimolle synttärilahjaksi kun sellainen tänään on... höh minua.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Re: Ei onnistu

Viesti Kirjoittaja Roach »

Hepa11 kirjoitti:kun tuli luvattua se vaimolle synttärilahjaksi kun sellainen tänään on... höh minua.
:crazyeyes:

Marry me?

Avatar
Alfonso
Viestit: 352
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 14:47
Paikkakunta: Nokia

Re: Ei onnistu

Viesti Kirjoittaja Alfonso »

Roach kirjoitti:
Hepa11 kirjoitti:kun tuli luvattua se vaimolle synttärilahjaksi kun sellainen tänään on... höh minua.
:crazyeyes:

Marry me?
:lol: :lol:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Re: Piinaava odotus...

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Hepa11 kirjoitti:Tämä aika kun odottaa uutta ja ensimmäistä Alfaa on todella piinallinen.
Minkäs Alfan ostit?

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

osto...

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

ostin Alfani Forssan TT-Autosta.
Käsittääkseni siellä on myös kohtuu hintainen huolto.
Pitää kysyä josko saisi kaupanpäälle vielä ilmaisen tai alennetun ensihuollon. Onko niistä kokemuksia saako moisia kaupantekijäisiksi.
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

Minkä alfan ostit

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

anteeksi luki-virheeni... ostin siis alfa 156:n. Maahantuojalla oli vielä kohtuu hintaan 156 2.0 JTS:ä. Sellainen tulee värillä 680 ja sisustus 168. Tuossa ilmeisesti on rengaskoko vakiona 15" vai?

No kovasti odotan tuota autoa. Viis veisaan huoltojen hinnoista, ainakin citikassa ja varmasti muissakin autoissa on remminvaihto yhtä usein ja hinnan saa kohdalleen vähän miettimällä mihin auton vie huoltoo, järkeä vissiin saa käyttää.

Olen hiven erikoinen yksilö, että olen kaikki ajopelini ostanut tunteella, enkä järjellä. Alfallakin ajanut 2 kertaa per 15 min, jonka päätöksellä sen ostin. No ei uusi auto voi ikinään olla huono, mutta järkisyitä ei kannata sekoittaa auton ostoon, koska se on aina huono ostos Suomessa. Jos haluaa hyvän ostoksen ostaa vaikkapa yksiön ja laittaa vuokralle, mutta sillä on hiton huono ajaa vaikkapa töihin :)
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Re: Minkä alfan ostit

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Hepa11 kirjoitti: Olen hiven erikoinen yksilö, että olen kaikki ajopelini ostanut tunteella, enkä järjellä.


Sama täällä! Ja onnea uuden alfasi johdosta! Kun pääset ajamaan se on hienoa mutta odotapa kesää.. :mrgreen:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Onneksi olkoon valinnasta!Meikä on myös aina ostanu vaunut tunteella eikä järjellä :-D Ei kyllä Italiaano niinku avatarista voi päätellä?

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Minkä alfan ostit

Viesti Kirjoittaja alfista »

Hepa11 kirjoitti: Olen hiven erikoinen yksilö, että olen kaikki ajopelini ostanut tunteella, enkä järjellä. Alfallakin ajanut 2 kertaa per 15 min, jonka päätöksellä sen ostin. No ei uusi auto voi ikinään olla huono, mutta järkisyitä ei kannata sekoittaa auton ostoon, koska se on aina huono ostos Suomessa. Jos haluaa hyvän ostoksen ostaa vaikkapa yksiön ja laittaa vuokralle, mutta sillä on hiton huono ajaa vaikkapa töihin :)
Tunteella ostaminen on järkevää!

Auto nimittäin pitää maksaakin ja on huomattavasti mukavampaa maksaa autoa, joka saa sinut joka joka aamu hyvälle tuulelle. Ajattelepas ajavasi jollakin pakkopullalla!

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Hupsista. Sitä on näköjään piinaa liikkeellä. Tuli sitten juuri tilattua 2003 JTS SW. Pari viikkoa kynsien syömistä edessä.

Hepa11
Viestit: 50
Liittynyt: 23 Helmi 2004, 05:33
Paikkakunta: Turku

piinaa...

Viesti Kirjoittaja Hepa11 »

Onnea vaan sinullekin uuden perheenjäsenen johdosta. Soitin tänään maahantuojalle kysyäkseni milloin auto tulee. Torstaina tulisi 2 viikkoa täyteen, mutta ei kuulemma kerkiä siihen. Menee vielä ainakin 5 työpäivää, joten ensiviikon alussa viimeistään tulee. Piinaavaa... piinaavaa...
Hepa

Alfa Romeo 156 JTS 2004 (03)

Vastaa Viestiin