156:sen monitoiminäyttö

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

156:sen monitoiminäyttö

Viesti Kirjoittaja Artusya »

heei mulla on gta 156 -03,ja mun monitoiminäyttö ei haluu näyttä keskikulutusta sun muuta,ohjekirjan mukaan se ominaisuus kytketään päälle ku valitan sieltä MENU valikosta se TRIP B kohta ON....laitoin mut ei toimi.....öööö :twisted: :silent: miten sen saa päälle hyvät ihmiset
gta power

Ismo Laitinen
Viestit: 97
Liittynyt: 18 Helmi 2007, 11:09
Car(s): 156 SW Selespeed ´05
Thesis JTD
ex. 147 2.0 T.S. ´08
ex. 156 JTS ´04
Pegaso Trail ´07
Quota 1100 ´99
Stelvio NTX ´12 ym.
naisen Stelvio ´08
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Ismo Laitinen »

Näkyyhän se keskikulutus siinä muutenkin mutta se B:hän on se, joka nollautuu kun auto seisoo 2 tuntia. B:n ajomatka, keskikulutus, ajoaika ja keskinopeus ovat muiden tietojen jatkona kun vaan käytät sitä vilkkuviiksen päässäolevaa SET-nappulaa... Olettaen, että kaikki on kunnossa.

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

nö vöihä vittsi...kiitoksia,mä meen pihalle kokeilee
gta power

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

jippiii toimii,loistava ja keskikulutus näyttää olevan 11,9....no ei paha tolle koneelle
gta power

Avatar
veskuk
Viestit: 290
Liittynyt: 03 Marras 2008, 21:41
Car(s): ex 156 2.0JTS, ex 159 2.4JTDm sw Q-tronic

vielä ajotietokoneesta

Viesti Kirjoittaja veskuk »

Saakohan ajotietokonetta mitenkään konfattua niin, että siinä olisi aina joku haluttu näyttö päällä kun lähtee ajamaan. Mulla ainakin näyttö on aina oletuksena tyhjä ja pitää napittaa aika pitkään, ennenkuin esim. keskikulutusnäyttö löytyy.
vesku

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Artusya kirjoitti:jippiii toimii,loistava ja keskikulutus näyttää olevan 11,9....no ei paha tolle koneelle
Itsellä näyttää samaisella autolla sekalaisessa ajossa yleensä alle kymppiä, vaikka on aika reipas ajotahti ;) Tosin tuohon määrään voinet lisätä puolisen litraa saadaksesi todellisen kulutuksen. Suuruutensa perusteella tuo oli aika lyhyen välin otos ? Pienenee, kun tulee vähän kilometrejäkin. Saman verran näyttää itselläkin vielä 10 kilsaa nollauksen ja parin ripeän lähdön jälkeen.

Avatar
Artusya
Viestit: 92
Liittynyt: 05 Tammi 2009, 23:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Artusya »

nii no joo tässä oon ajannu lyhyitä matkoja vaan 3-4 kilsaa per suunta ja 60 on rajoitus :lol: :lol: ,mä kyl kuvittelin että se veis paljon enemmän,mut hyvä niin :) :) :) hyvä ostos,hyvä ostossss
gta power

Vastaa Viestiin