... katsastusmies rupes sitten kenkkuilemaan Alfan parkeista. En oo ees itse tarvinnut parkkeja missään ja se rupes sättään, että tarvii painaa virtalukon knöölistä ja vääntä avainta ja sit parkit saa päälle...
Räpelsi räpelsi räpelsi ja sadatteli Alfan avaimen muotoiluvirhettä ja sitä, että kaikissa FIATeissa on tälläinen juttu...
.. ja kirjoitti mulle vielä kaiken tän loukkauksen jälkeen korjauskehoituksen =D
No ok, en oo itse ikuna sitä nappia kokeillut mut en saanut sitä itsekään toimiin. Onkos jollain ollu samaa vikaa?
Nimim. ei parkkivaloja ilman virtoja
ei vaan mulla ole kukaan katsastus-Kalle sitä parkkisysteemiä alkanut rämppäämään. löytynyt kai sitten muutakin huomautettavaa niin ei ole tarvinnut koluta joka paikkaa.
Parkithan saa päälle viiksestä, onkos toi "pimeällä pysäköinti" asento virta lukossa katsastus varuste?? Mulla ei ainakaan ole sitä ikinä katsastus setä kokeillu. Mutta siis normi parkit tietysti pitää palaa ja niille on valoviiksessä ihan oma asento.
fahlsjy kirjoitti:Parkithan saa päälle viiksestä, onkos toi "pimeällä pysäköinti" asento virta lukossa katsastus varuste?? Mulla ei ainakaan ole sitä ikinä katsastus setä kokeillu. Mutta siis normi parkit tietysti pitää palaa ja niille on valoviiksessä ihan oma asento.
Parkit pitää saada päälle vaikkei autossa olisi virrat päällä.