Crosswagon

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
VespaGL
Viestit: 35
Liittynyt: 24 Kesä 2007, 23:54
Paikkakunta: Tampere

Crosswagon

Viesti Kirjoittaja VespaGL »

Näin talvisin runsaamman lumisateen aikaan olen aina himoinnut kyseistä autoa. Olisi sellainen "järkiauto", diesel ja neliveto, mutta erilainen kuin naapurin SW.
Tampereella olen kyseisen pelin nähnyt pariin otteeseen ja Suomikilvissä. Paljonko noita mahtaa Suomesta löytyä? Onko kellään kokemuksia aiheesta.
Taitaa olla ainut hintansa pitävä Alfa. Mitä nyt mobile.de sivuun on katsomista.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

aika kova hintahaitari saksanmaalla.. halvin 8000€ aj 150tkm ja kallein 25500€ aj 15tkm , no tokihan ne kilsat merkkaa..

länsinaapurissa tukholman kupeessa yksi 2005 mallinen ja n 95tkm ajettu 139900kr..

http://www.blocket.se/vi/13458215.htm?ca=1_8_s&last=1

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Re: Crosswagon

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

VespaGL kirjoitti:Paljonko noita mahtaa Suomesta löytyä? Onko kellään kokemuksia aiheesta.
Crosswagonia ei ole koskaan tuotu virallisesti Suomeen, joten itsetuotuna lienee muutama. Jäi aika lyhytaikaiseksi sen tuotanto eli vuodet 2004-2006.

Järkiautohan se olisi Suomen oloihin, itsekin olin jo suunnitellut sellaisen tuontia, mutta tilaa kun ei ole yhtään enempää kuin tavallisessa SW:ssä niin jäi haaveeksi. Niin, paitsi auton alla, siellä on maavaraa kyllä ihan sopivasti :P

Nelivetosysteemi oli senaikaisista ihan kärkeä, ainakin mitä on testeihin luottaminen.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

seppo
Viestit: 1192
Liittynyt: 30 Kesä 2008, 14:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja seppo »

156 Sportwagon Q4 ja Crosswagon Q4 malleilla tehdas ajoi sisään nelivetotekniikkaa, ja loppujen lopuksi päätyivätkin hiukan erilaiseen ratkaisuun 159-mallissa. Niitähän ei valmistettu kuin 1.9 M-Jet moottorilla, ja todennäköisesti määrä jäi tosi pieneksi. Hankintaa ajateltaessa kannattaa muistaa, että Croswagonissa ja Sportwagonissa oli suuri joukko normaalimallista poikkeavia osia! Virossa myytiin myös muutama uusi!

Vastaa Viestiin