Osaatteko sanoa onko tuolle sisähaaralle oma sulake jossain ja missä? Lohkolämppäri tuntuisi toimivan (hurinasta päätellen) mutta sisäpistokkeeseen ei tule virtaa... Tai onko jotain muita vinkkejä mistä voisi johtua?
Eipä siinä mitään sulaketta taida olla (paitsi tietty kodin/työpaikan sulaketaulussa ). Jos lohko kerran toimii, niin oiskohan sisätilan piuha irti siitä Y-haarasta joka lienee konetilassa tai puskurin sisällä? Voihan se piuha/pistorasiakin olla rikki, mittailemalla selviää, kannattaa vaan muistaa että siellä on 220v eikä 12v!
Mulla toi Y-haara oli laitettu koneen päälle siihen JTS muovin alle.
Luulisi olevan Delta-auton jäljiltä. Toisaalta vanhemmassa JTS:ssä haara oli laitettu syylärin yläreunaan.
Kyllä noita piuhoja laitetaaan aikalailla minne vaan mahtuu siellä konekabiinin puolella. Tuskin siellä mikään letku on sulanut ainakaan. Tosiaan kannattaa se y-haara tsekata josko ois irti tärissyt. Kannattaa tosin varmaan kokeilla jollain toisellakin vehkeellä sitä sisäpistokkeen toimintaa Itse kirosin ihan samaa, kaikenmaailman säätöjen jälkeen sisälämppäri olikin hajalla.....
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"
Y-haarasta oli tosiaan sisätilan piuha irti. Itse haara oli onnistuttu laittamaan niin v-mäiseen paikkaan että pohjalevy piti irroittaa ennen kun löytyi. Mutta, vaihdoin öljyt sitten samalla niin ei levyn irroittaminen niin pahalta tuntunut. Kiitokset vinkeistä!