166.n viihdekeskus

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
holaar
Viestit: 49
Liittynyt: 01 Tammi 2005, 21:35
Car(s): 159 SW JTDm 2.4 QTronic
ex: 155TS, kappa SW, 166JTD
Paikkakunta: Helsinki

166.n viihdekeskus

Viesti Kirjoittaja holaar »

Tervehdys veljet, eli 166 JTD 20V tuli hankittua Saksanmaalta :-D . Albumissa pari otosta. Muutama kysymys, löytyykö ja mistä voisi tiedustella tuoretta karttaa naviin? ja mites puhelin, tarvii näemmä jonkun adapterin sim kortille? saako jostakin?

Avatar
Maunu
Viestit: 3204
Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Maunu »

Ainakin Navteq myy tuota 2009 kartastoa 166:seen 139e hinnalla.

Puhelimeen täytyy laittaa ns iso gsm kortti eli pientä korttia ei saa taittaa pois luottokortin kokoisesta raamistaan.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.

Avatar
J Grönlund
Viestit: 112
Liittynyt: 30 Joulu 2004, 06:50
Paikkakunta: Norrtälje Ruotsi

Viesti Kirjoittaja J Grönlund »

Uutta karttaa saa jos on gen 2 tai gen 3 navi , gen 1 naviin saa vaan vuoteen -01 kartat...

puhelinkorttia varten luulisi saavan kortinpidikkeen (pieni muovitasku isossa kortissa ) deltasta , sama pidike on mm. 147:ssa , sellainen on mulla ainakin...

/Juha
AR GTV V6 TB,AR166 V6,AR 156 V6 SW,AR 155 V6 ,DUCATI 900 SSie ,Ferrari Testarossa

Avatar
MrKirby
Viestit: 604
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 13:21
Car(s): 166 3.2
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja MrKirby »

Täh - siihen mitään adapteria tartte. Jos ei ole ittellä tallessa yhtään sellasta isompaa korttia, josta on se pikkusimmi taiteltu pois, niin jostain matkapuhelinliikkestä kyllä antavat moisia vaikka useammankin ilmaiseksi. Siihen sitten vaan teipillä se pikkusimmi kiinni ja hyvin toimii.

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

Mä teippasin aikoinaan simmin sellaseen isoon korttiin mikä sattu himasta löytymään, ni ei toiminu. Ihmettelin että lukeeko se jotenki myös sen viivakoodin siitä isosta muoviosasta?
Nää sim ja kortti oli eri operaattoreiden. Hain sitte operaattorilta uuden simmin, joka siis kiinni siinä muovissa, ja toimi.
Mutta siis Deltasta nyt viimesenä tähän mitään kyselemään.

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

BB kirjoitti:Mä teippasin aikoinaan simmin sellaseen isoon korttiin mikä sattu himasta löytymään, ni ei toiminu. Ihmettelin että lukeeko se jotenki myös sen viivakoodin siitä isosta muoviosasta?
Nää sim ja kortti oli eri operaattoreiden. Hain sitte operaattorilta uuden simmin, joka siis kiinni siinä muovissa, ja toimi.
Mutta siis Deltasta nyt viimesenä tähän mitään kyselemään.
Kaikkien operaattoreiden kortit ei valitettavasti toimi ainakaan Gen1 166 Alfan kanssa. Muistaakseni Soneran ja Saunalahden simmien kanssa ongelmia. Nykyisin käytössä Elisa ja toimii. Ja siis sellainen teipattu versio.

BB
Viestit: 164
Liittynyt: 16 Kesä 2004, 06:50

Viesti Kirjoittaja BB »

onefromnorth kirjoitti:
BB kirjoitti:Mä teippasin aikoinaan simmin sellaseen isoon korttiin mikä sattu himasta löytymään, ni ei toiminu. Ihmettelin että lukeeko se jotenki myös sen viivakoodin siitä isosta muoviosasta?
Nää sim ja kortti oli eri operaattoreiden. Hain sitte operaattorilta uuden simmin, joka siis kiinni siinä muovissa, ja toimi.
Mutta siis Deltasta nyt viimesenä tähän mitään kyselemään.
Kaikkien operaattoreiden kortit ei valitettavasti toimi ainakaan Gen1 166 Alfan kanssa. Muistaakseni Soneran ja Saunalahden simmien kanssa ongelmia. Nykyisin käytössä Elisa ja toimii. Ja siis sellainen teipattu versio.
Outoa. Mulla oli tuolloin juurikin sonera kyseessä. Ja jos soneran simmin teippas dna-muoviin, ei toiminu, kun taas soneran "iso" kortti toimi mainiosti.
auto -99 eli varmaankin gen1?

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

Mulla on GTA:ssa tämä kartta Blaupunkt Teleatlas ja hyvin on pelittänyt. En tiedä rullaako 166:ssa samat Teleatlaksen karttalevyt ? Mutta jos rullaa, eikä haittaa ettei ole ihan niin aito ja uusin, niin kannattaa kokeilla ;)

Monza
Viestit: 897
Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Monza »

Itse simmeissä voi olla eroja, varsinkin jos on joku vanhempi puhelin/lukija. Sillä taasen ei ole merkitystä onko se pieni simmi teipattu takaisin kiinni isoon korttipohjaan vai onko käytössä "alkuperäinen" iso kortti, kunhan vaan se simmi saa kontaktin lukijaan. Eli teippi on oikealla puolella, eikä mikään peitä kontaktinastoja :mrgreen:

Vastaa Viestiin