166 puhallin mykkä
Valvoja: Moderators
166 puhallin mykkä
Tänään sitten piti saada tuo porojekti kilpiin, mutta matkalla katsastukseen lämmityslaitteen puhallin lakkasi toimimasta.
Sulakkeet katsottu, mutta miten tästä eteenpäin? Osaisiko joku antaa vinkkiä.
Toinen vika on matkamittarin näytön numeroiden katoaminen. Kun olen antanut lämpöpuhaltimella lämpöä, niin numerot palautuu. Kosteuttako vai kosketushäiriötäkö lienee. Onko katsastuksessa matkamittari pakollinen?
Sulakkeet katsottu, mutta miten tästä eteenpäin? Osaisiko joku antaa vinkkiä.
Toinen vika on matkamittarin näytön numeroiden katoaminen. Kun olen antanut lämpöpuhaltimella lämpöä, niin numerot palautuu. Kosteuttako vai kosketushäiriötäkö lienee. Onko katsastuksessa matkamittari pakollinen?
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
Puhaltimen mykistyksen syy voisi olla puhaltimen etuvastus. Tietysti puhaltimen liitin kannattaa katsoa ettei ole kosketushäiriöstä kysymys. Nopeusmittari ainakin täytyy toimia, mutta ei välttämättä matkamittari. Löytyy niille kyllä ruksauskohta lomakkeesta, jos vain katsastaja huomaa katsoa. Mittarilukemat kyllä kirjataan ylös.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Alfistipohjoosesta kirjoitti:Puhallin?
Mittaristo? Tuohon jos saisi sen väh. 5 kpl kimppatilauksen niin olen mukana.
Kiitos hyvistä linkeistä.
Siellä "neljän ruuvin" kannen alla olevat 30A sulakkeet oli ok. ja sähköt kulki sinne asti. Näyttökin näyttäisi toimivan, mutta käskee välillä ottamaan yhteyttä huoltoon.
Nyt pitäisi varmaankin käydä katsomassa puhaltajan moottoria. Mistähän olisi lyhin tie sinne, ettei tulisi turhaa työtä? Pari vinkkiä auttaisi.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Moottori löytyi ja sainpa sen jopa irti. Sähköt tuli perille asti, mutta moottori ei pyöri. Ei akkulaturin virrallakaan suoraan annettuna.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kerro mikä oli kun vika selviää.
Huomenna käyn Avk:lla, jossa näyttäisi moottori olevan.
Missähän muissa Italialaisissa olisi vastaavaa Magneti Marellin moottoria. Täytyy etsiä.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
ainakin jonkin ikäluokan Lancia Kappassa pitäisi olla sama..unski kirjoitti:Moottori löytyi ja sainpa sen jopa irti. Sähköt tuli perille asti, mutta moottori ei pyöri. Ei akkulaturin virrallakaan suoraan annettuna.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Kerro mikä oli kun vika selviää.
Huomenna käyn Avk:lla, jossa näyttäisi moottori olevan.
Missähän muissa Italialaisissa olisi vastaavaa Magneti Marellin moottoria. Täytyy etsiä.
-
- Viestit: 247
- Liittynyt: 25 Kesä 2004, 07:13
- Car(s): Alfa 159 JTDm 2.4 Qtronic 2008, Lancia Kappa 2.4 JTD Berlina, Maserati 222 SE 2.8, Lancia Thesis V6 Emblema, Fiat 124 Sport Coupe 1967, XJ8 4.2 2004, Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 2008, almost ex.Lancia Kappa V6 SW, ex. Alfa 166 TS 2001
- Paikkakunta: Punkalaidun
Heikalta löytyy hyllystä 1 kpl
248 Euroa ja Kappassa on sama mötikkä.
Jep, kappassa taitaa olla sama moottori.
Kerran ilmastoituun k:hon vaihtaneena, tarvii todeta ettei ole kiva homma.
Mutta Heikalla on halvempaa moottoria vissiin nykyään hyllyssä.
Tuoltahan väsähtää käämitys, ja ne fetit jotka ohjaa sitä moottoria.
Yleensä mukana tulee myös sokeita varten haju, ja jollei haista mitään niin myös sininen savu.
Näin ainakin kappassa.
Ja jos niihin paksuihin sähköjohtoihin antaa akkulaturista sähköä, niin se mötikkä ei vielä välttämättä pyöri.
Kierroslukuohjaus tulee pikkujohtoja pitkin lämmityslaitteelta.
En suosittele kytkemään tuohon akkulaturia edes kokeilumielessä.
Akkulaturistahan ei tule 14 volttia "tasavirtaa"(yleensä)
Kerran ilmastoituun k:hon vaihtaneena, tarvii todeta ettei ole kiva homma.
Mutta Heikalla on halvempaa moottoria vissiin nykyään hyllyssä.
Tuoltahan väsähtää käämitys, ja ne fetit jotka ohjaa sitä moottoria.
Yleensä mukana tulee myös sokeita varten haju, ja jollei haista mitään niin myös sininen savu.
Näin ainakin kappassa.
Ja jos niihin paksuihin sähköjohtoihin antaa akkulaturista sähköä, niin se mötikkä ei vielä välttämättä pyöri.
Kierroslukuohjaus tulee pikkujohtoja pitkin lämmityslaitteelta.
En suosittele kytkemään tuohon akkulaturia edes kokeilumielessä.
Akkulaturistahan ei tule 14 volttia "tasavirtaa"(yleensä)
Tilannekatsaus
Nyt on auto kilvissä ja parisataa km takana.
Se puhallinjuttu meni umpikujaan, kun uusi tarvikeropeli ei pyörinytkään johdon päässä.
Delta tutki parillasataa, mutta sain vain vikaluettelon, jossa oli kertomani viat. Viikossa paloi viisisatanen, eikä tulosta tullut.
Aikakin alkoi loppua, ettei kahden vuoden korjausaika ylity ja seuraa uusi autovero päälle.
Tein niin, että laitoin purkaamolta haetun Gamryn puhaltimen. Se sopi puhallinkoteloon hienosti. Etuvastukset moottorille ja sytkärin näköinen katkaisin sytkärin reikään. Nyt on manuaalinen puhallus.
Nyt jos löytyisi sähkövelho, joka osaisi palauttaa automaatti-ilmastoinnin alkuperäiseen kuntoon.
Muussa tapauksessa jatkan manuaalisen säädön kehittelyä.
Auto on sinänsä hieno. Ilmeisesti kuskilla vähiten pulssinsykettä per. km kuin millään toisella autolla.
Se puhallinjuttu meni umpikujaan, kun uusi tarvikeropeli ei pyörinytkään johdon päässä.
Delta tutki parillasataa, mutta sain vain vikaluettelon, jossa oli kertomani viat. Viikossa paloi viisisatanen, eikä tulosta tullut.
Aikakin alkoi loppua, ettei kahden vuoden korjausaika ylity ja seuraa uusi autovero päälle.
Tein niin, että laitoin purkaamolta haetun Gamryn puhaltimen. Se sopi puhallinkoteloon hienosti. Etuvastukset moottorille ja sytkärin näköinen katkaisin sytkärin reikään. Nyt on manuaalinen puhallus.
Nyt jos löytyisi sähkövelho, joka osaisi palauttaa automaatti-ilmastoinnin alkuperäiseen kuntoon.
Muussa tapauksessa jatkan manuaalisen säädön kehittelyä.
Auto on sinänsä hieno. Ilmeisesti kuskilla vähiten pulssinsykettä per. km kuin millään toisella autolla.
Johdoista
Puhaltimen liittimeen tulee 12volttia ja maajohto. Ne tuntuu olevan ok. omilla mittauksilla.
Sitten on niitä ohuita johtoja muistaakseni kolme, jotka maadoittavat. Saattoi olla yksi niistä hengetön.
Hytin puolen johdonpäistä en tiedä.
Kuvaruutu kehoittaa ottamaan yhteyttä huoltoon, tai näyttää off.
Sitten on niitä ohuita johtoja muistaakseni kolme, jotka maadoittavat. Saattoi olla yksi niistä hengetön.
Hytin puolen johdonpäistä en tiedä.
Kuvaruutu kehoittaa ottamaan yhteyttä huoltoon, tai näyttää off.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Saako tuota räjäytettyä että näkisi minkälaisia ohjausnutikoita niiden ohuiden johtojen päähän on jemmattu? Nuohan eivät maksa elektroniikkaputkassa paljon mitään jos ne vaan pääsee vaihtamaan.
Jos mosasta on käämi poikki niin se on sitten tietty eri juttu. Silloinkin voisi kuitenkin soveltaa tuota olemassaolevaa elektroniikkaa ohjaamaan jotain toista, järkevämmän hintaista puhallinta.
Jos mosasta on käämi poikki niin se on sitten tietty eri juttu. Silloinkin voisi kuitenkin soveltaa tuota olemassaolevaa elektroniikkaa ohjaamaan jotain toista, järkevämmän hintaista puhallinta.
- Epäkelpokeräilijä -
Menee ilmeisesti liian vaikeaksi tuo sähköpuolen osaaminen meikäläiseltä.
Mutta selittäisitkö hieman tuon lämmönsäädön sielunelämää. Viimeksi jätin säätöihin 22 astetta. Sulkeeko termari kraanaa, vai tarviiko se sitä ohjauskeskusta siihen ja ropelin nopeuteen ja läppien säätöön yms.
Lähinnä siltä varalta kyselen, että jos joutuu sinne manuaalipuolelle menemään.
Mutta selittäisitkö hieman tuon lämmönsäädön sielunelämää. Viimeksi jätin säätöihin 22 astetta. Sulkeeko termari kraanaa, vai tarviiko se sitä ohjauskeskusta siihen ja ropelin nopeuteen ja läppien säätöön yms.
Lähinnä siltä varalta kyselen, että jos joutuu sinne manuaalipuolelle menemään.
Puhallin on hiiletön vaihtosähkömoottori, jossa invertterillä käännetään tasasähkö vaihtosähköksi, jonka taajuus muuttuu. Ohjainlaite ohjaa puhaltimen nopeutta muuttuvalla PWM-signaalilla ja ohjausjännitteellä (yksi ohuista). Paluusignaali kertoo pyörintänopeuden (50% kanttiaaltoa), ja kolmas on maa. Taitaa olla viisainta ostaa uusi osa, Alfaan tarkoitettu, mielestäni Kapan ei ole samanlainen?! ICS ei ole ohjainlaite, vaan se on vielä erikseen.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tuo 166:n ilmastointijärjestely ei ole itselle tuttu, eli seuraava on "yleensä" -lätinää.
Uudemmissa autoissa ei yleensä ole erillistä lämppärin hanaa vaan sisäänpuhallusilman lämpötilaa säädetään läpällä, joka päästää ilman kulkemaan joko lämmityslaitteen kennon läpi tai sen ohi. Jäähdytysneste kiertää aina kennolla. Säätö voi olla mekaaninen tai sitten pienellä sähkömoottorilla kuten 166:ssa. Puhalluksen suuntausta säädetään toisella läppäkoneistolla, yleensä kai "rummulla" jota kääntämällä tuloilmaa yhdistellään eri paikkoihin meneviin kanaviin.
Puhaltimen säätö on vanhemmissa keksinnöissä tehty pudottamalla puhallinmoottorille menevää jännitettä etuvastuksilla. Uudemmissa synsteemeissä moottorin jännitettä säädetään tehoelektroniikalla eli esmes noilla feteillä joilla moottorin pyörintänopeutta voidaan muuttaa portaattomasti. Joissain vimpaimissa sama homma on kait toteutettu pulssinleveysmodulaatiolla eli katkomalla moottorin virtaa tarpeeksi tiheästi.
Läppäkoneistoja, puhallinmoottorin jännitesäätöä ja ilmastointikompressorin ohjausta säätelee elektroniikka joka 166:ssa on varmaakin leivottu siihen keskusnäytön sisältävään purkkiin. Se pyrkii sisä-, ulko- ja mahdollisesti tiettyjen kanaviston lämpötilojen mukaan säätämään auton sisälämpötilan siihen asetettuun lukemaan, esmes 22 asteeseen.
Uudemmissa autoissa ei yleensä ole erillistä lämppärin hanaa vaan sisäänpuhallusilman lämpötilaa säädetään läpällä, joka päästää ilman kulkemaan joko lämmityslaitteen kennon läpi tai sen ohi. Jäähdytysneste kiertää aina kennolla. Säätö voi olla mekaaninen tai sitten pienellä sähkömoottorilla kuten 166:ssa. Puhalluksen suuntausta säädetään toisella läppäkoneistolla, yleensä kai "rummulla" jota kääntämällä tuloilmaa yhdistellään eri paikkoihin meneviin kanaviin.
Puhaltimen säätö on vanhemmissa keksinnöissä tehty pudottamalla puhallinmoottorille menevää jännitettä etuvastuksilla. Uudemmissa synsteemeissä moottorin jännitettä säädetään tehoelektroniikalla eli esmes noilla feteillä joilla moottorin pyörintänopeutta voidaan muuttaa portaattomasti. Joissain vimpaimissa sama homma on kait toteutettu pulssinleveysmodulaatiolla eli katkomalla moottorin virtaa tarpeeksi tiheästi.
Läppäkoneistoja, puhallinmoottorin jännitesäätöä ja ilmastointikompressorin ohjausta säätelee elektroniikka joka 166:ssa on varmaakin leivottu siihen keskusnäytön sisältävään purkkiin. Se pyrkii sisä-, ulko- ja mahdollisesti tiettyjen kanaviston lämpötilojen mukaan säätämään auton sisälämpötilan siihen asetettuun lukemaan, esmes 22 asteeseen.
- Epäkelpokeräilijä -
Joo, kappassa ainakin tuon saa paloiteltua nätisti, mutta ei se auta koska tuo käämitys on antautunut.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Saako tuota räjäytettyä että näkisi minkälaisia ohjausnutikoita niiden ohuiden johtojen päähän on jemmattu? Nuohan eivät maksa elektroniikkaputkassa paljon mitään jos ne vaan pääsee vaihtamaan.
Jos mosasta on käämi poikki niin se on sitten tietty eri juttu. Silloinkin voisi kuitenkin soveltaa tuota olemassaolevaa elektroniikkaa ohjaamaan jotain toista, järkevämmän hintaista puhallinta.
toisaalta jos viitsii niin voihan sen käämiä uudelleen ja vaihtaa nuo mosfetit.
Hyllyssä löytyy kyllä yksi paloiteltu, jos joku haluaa vaikka kuvan tuosta niin voin ottaa.
Ei se mahdoton projekti ole.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Tosi myöhäinen perjantai ilta, soitto Heikalle, puhelu menee vastaajaan ja kerron tilanteesta. Ja Heikkahan kuuntelee viestin la aamuna ja puhallin kulkeutuu Bella Italiaan. Iso kiitos ja hienoa palvelua.
Tehtaan cd:stä selvisi tuon puhaltimen paikka ja ohjeet. Ohjeet alkavat kylmälaitteen tyhjäyksellä. Tuossa kuvassa puhallinkotelo näkyy matkustajan jalkatilan yläpuolella, tuon ilmanotto ritilän alla. Sen etupuolella on kylmäainelinjaston hässäkkä joka ohjeessa puretaan ja käännetään tieltä pois.
Itse irrotin kaikki lämmityslaitteen pultit ja mutterit, löysäsin kylmäaine linjaston kiinikkeet ja sain nostettua linjaston pois edestä.
Sitten pyyhkijän varret, yläpuoliset muovit ja pyyhkijänmoottori pois.
Tuon jälkeen irroitin puhallinkotelon keskimmäisestä ilmakotelosta. Puhallinkotelo ei mahtunut kokonaisena tulemaan. Ja mahtuminen näytti tiukalta vaikka tuon linjaston olisi katkaisut. Niinpä halkaisin sen siellä kotelossa, 4 ruuvia yläpuolelta ja tietysti alapuolella, takana/keskellä oleva ruuvi, tuon irti saaminen oli vaikeaa, ahdas tila ja meisseliin ei tahtonut saada voimaa. Kotelon halkaisun jälkeen yläosat mahtuivat pois mutta moottorikotelon alaosasta täytyi vielä ottaa kiinnitysrauta irti. Tuon jälkeen moottori oli pöydällä.
Melkoinen lehtikompostori oli kehkeytynyt puhaltimen alapuolelle. Ruostetta ei onneksi ollut.
Koteloon uusi moottori, Heikan toimittama oli ihan sama kuin alkuperäinen, vain Alfan merkit oli sulatettu piiloon ja MagnetiMarelli kohta oli tussitettu pois, oli siis samalla teipilläkin. Molemmissa oli varaosanumero 572821600.
Kasaus ja ankaraa tappelua sen alapuolisen ruuvin kanssa. Samoin kotelon yksi pultti oli todella ahtaassa välissä ja homma oli jatkuvaa kiroilua.
Purin pyyhkijän varsiston ja rasvasin kaikki nivelet ja puslat.
Loppu olikin sitten helppoa ja puhallin alkoi toimimaan.
Tehtaan cd:stä selvisi tuon puhaltimen paikka ja ohjeet. Ohjeet alkavat kylmälaitteen tyhjäyksellä. Tuossa kuvassa puhallinkotelo näkyy matkustajan jalkatilan yläpuolella, tuon ilmanotto ritilän alla. Sen etupuolella on kylmäainelinjaston hässäkkä joka ohjeessa puretaan ja käännetään tieltä pois.
Itse irrotin kaikki lämmityslaitteen pultit ja mutterit, löysäsin kylmäaine linjaston kiinikkeet ja sain nostettua linjaston pois edestä.
Sitten pyyhkijän varret, yläpuoliset muovit ja pyyhkijänmoottori pois.
Tuon jälkeen irroitin puhallinkotelon keskimmäisestä ilmakotelosta. Puhallinkotelo ei mahtunut kokonaisena tulemaan. Ja mahtuminen näytti tiukalta vaikka tuon linjaston olisi katkaisut. Niinpä halkaisin sen siellä kotelossa, 4 ruuvia yläpuolelta ja tietysti alapuolella, takana/keskellä oleva ruuvi, tuon irti saaminen oli vaikeaa, ahdas tila ja meisseliin ei tahtonut saada voimaa. Kotelon halkaisun jälkeen yläosat mahtuivat pois mutta moottorikotelon alaosasta täytyi vielä ottaa kiinnitysrauta irti. Tuon jälkeen moottori oli pöydällä.
Melkoinen lehtikompostori oli kehkeytynyt puhaltimen alapuolelle. Ruostetta ei onneksi ollut.
Koteloon uusi moottori, Heikan toimittama oli ihan sama kuin alkuperäinen, vain Alfan merkit oli sulatettu piiloon ja MagnetiMarelli kohta oli tussitettu pois, oli siis samalla teipilläkin. Molemmissa oli varaosanumero 572821600.
Kasaus ja ankaraa tappelua sen alapuolisen ruuvin kanssa. Samoin kotelon yksi pultti oli todella ahtaassa välissä ja homma oli jatkuvaa kiroilua.
Purin pyyhkijän varsiston ja rasvasin kaikki nivelet ja puslat.
Loppu olikin sitten helppoa ja puhallin alkoi toimimaan.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Kovasti näyttää samalta hommalta kuin kappassa.
Tilaa taitaa vain olla pikkaisen enemmän 166:sessa.
Kappassa auttoi tuon hanskalokeron poisotto, jolloin sai sen viimeisen ruuvin pois nätisti, tai ainakin sai pois.
Bellassa oli pojat kysellyt kappan puhallinmoottoria muutenkin, joten sulle se sitten menikin.
Tilaa taitaa vain olla pikkaisen enemmän 166:sessa.
Kappassa auttoi tuon hanskalokeron poisotto, jolloin sai sen viimeisen ruuvin pois nätisti, tai ainakin sai pois.
Bellassa oli pojat kysellyt kappan puhallinmoottoria muutenkin, joten sulle se sitten menikin.
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 06 Touko 2016, 19:05
Re: 166 puhallin mykkä
Onko kellään sähkökaaviota koskein puhaltimen moottoria. Mulla on myös puhallin mykkä, otin puhaltimen irti ja testasin niin se toimii. Jännite tulee 3 piuhaan puhaltimen moottorile, pitäisi tietää vielä tarkemmin mitä pitäisi mitata..itse epäilen että ilmastoinnin ohjausyksikkö on voinut mennä rikki..sähkökaaviosta olisi paljon apua
- Caijo-Romeo
- Viestit: 1189
- Liittynyt: 10 Kesä 2006, 21:01
- Car(s): 159 1.9 JTDM -07, 166 2.4 JTD -01,155 TS 8v -94, 75 turbo IE -87, 33 1.7 8v -92 ex.Marea 1.6,156 1.8 sw -00,166 2.5 -00
- Paikkakunta: Kylmäkoski
Re: 166 puhallin mykkä
Käyppä sulakkeet läpi pyyhkijän kaukalon sulakerasiasta. Saatat löytää palaneen 30A sulakkeen. Kovin yleinen vaiva.
Aina sen jotenkin pystyy korjaan.
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: 166 puhallin mykkä
Jep. Just pari viikkoo sitten vaihdoin omaan 166:een kyseisen fusen.Caijo-Romeo kirjoitti:Käyppä sulakkeet läpi pyyhkijän kaukalon sulakerasiasta. Saatat löytää palaneen 30A sulakkeen. Kovin yleinen vaiva.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO