Ainahan sitä pääomasijoittajalle vastinetta pitäisi tarjota.Savo kirjoitti:Niin, jotain sinistä ajattelin vastalahjaksi. ...
Mi.To
Valvoja: Moderators
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Oliko tämä jo aiemmin täällä? Videopätkä Mito GTA mainosspotin kuvauksista. Kesto n. 3:30 min ja autokin näkyy aika hyvin välillä.
http://www.youtube.com/watch?v=s0iPrJ8W ... bscription
http://www.youtube.com/watch?v=s0iPrJ8W ... bscription
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Musta toi ei edelleenkään ole hassumman oloinen laitos.
Mutta tuo video oli kamala. Ei vähinten karmean diskohumpan ansiosta. Bonaria toki orkkis GTA:sta.
ps. Noissa Geneven autonäyttelykuvissa on vilissyt kuvia tuosta originellista GTA:sta. Oliko noi wheel archien levennykset tosiaan alunperin tyyliin popniitellä kiinni?!? Ei kovin elegantin näköstä.
pps. Mä en jostain syystä onnistunut muistaan nimeä mielestäni noille rengasjutuille. Liikaa englanninkielistä materiaalia tullu luettuaviime aikoina. Pahoittelut.
edit: typo.
Mutta tuo video oli kamala. Ei vähinten karmean diskohumpan ansiosta. Bonaria toki orkkis GTA:sta.
ps. Noissa Geneven autonäyttelykuvissa on vilissyt kuvia tuosta originellista GTA:sta. Oliko noi wheel archien levennykset tosiaan alunperin tyyliin popniitellä kiinni?!? Ei kovin elegantin näköstä.
pps. Mä en jostain syystä onnistunut muistaan nimeä mielestäni noille rengasjutuille. Liikaa englanninkielistä materiaalia tullu luettuaviime aikoina. Pahoittelut.
edit: typo.
-Matti-
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
Saksasta ja Italiasta noita Mitoja irtoaa 13 donalla. Lähden parin viikon päästä Italiaan, voin tuoda tuoda, jos kiinnostaa...
Ulkomailtahan se uusi kannattaa hakea, jos Mito himottaa. Säästyy rahaa, näkee maailmaa ja takuukin toimii. Toin uuden BMW 318 Cabrioletin vuonna 2005, yksi takuumurhe oli ja meni BMW Suomen piikkiin muitta mutkitta. Säästin lisäksi vaivaiset 15 tuhatta...
Ulkomailtahan se uusi kannattaa hakea, jos Mito himottaa. Säästyy rahaa, näkee maailmaa ja takuukin toimii. Toin uuden BMW 318 Cabrioletin vuonna 2005, yksi takuumurhe oli ja meni BMW Suomen piikkiin muitta mutkitta. Säästin lisäksi vaivaiset 15 tuhatta...
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
120hv dieseli taisi olla reilun tonni kalliimpi Italiassa kuin tuo 1.4T mutta Suomessa hintasuhdetta varmaan muuttaa päästöverotus tms.VituixMan kirjoitti:Tänään Kuopion Deltan myyjä anto Mitojen hinnat ja ei oo pahoja:
1,4 turbo 155hv= 19900e ja diiseli 120hv saman hintanen...
Aivan sama vaikka se hinta olisi tuo toinen mainittu 21000 euroa, milloin pääsee tilausjonoon!?
Olen elätellyt fantasioita, että 155hv konella lähtöhinta saattaisi olla alle 25k€ joten tuo parikymppiä on suorastaan märkä uni.
- Tommi
- Viestit: 592
- Liittynyt: 17 Loka 2003, 16:44
- Car(s): Giulia 2.0, MiTo QV, (barchetta)
- Paikkakunta: Espoo
Italian nettisivujen mukaan 150hv 1.4T melko perusvarustuksella (progression + manuaali-ilmastointi) olisi 19650e.
Melko vaikea kuvitella, että Suomessa olisi kovinkaan lähellä kahtakymmentä. Kyllä 25 tuhatta on varmaan lähempänä. 120hv oli pari tonnia halvempi.
Tuskin noita edes kovin köyhillä varusteilla tuodaan.
-tommi
Melko vaikea kuvitella, että Suomessa olisi kovinkaan lähellä kahtakymmentä. Kyllä 25 tuhatta on varmaan lähempänä. 120hv oli pari tonnia halvempi.
Tuskin noita edes kovin köyhillä varusteilla tuodaan.
-tommi
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Juu, 21 teur kuulostaa aika alhaiselta. Saksassa 1.4TB 155 hv perusversion ohjehinta on 17.950 eur. Tuosta kun laskee ns. takaisinlaskennalla teoreettisia Suomi-hintoja niin päädytään seuraavaan:
Autovero + elv = 5.528 eur
Verotusarvo = 23.478 eur
Vähittäishinta (=pyyntihinta) = 24.769 eur
Eli jos selvästi alle 25 teur on hinta niin Deltaa voi joko onnitella loistavasti sujuneista hintaneuvotteluista tehtaan kanssa tai sitten katteista tingitään.
Autovero + elv = 5.528 eur
Verotusarvo = 23.478 eur
Vähittäishinta (=pyyntihinta) = 24.769 eur
Eli jos selvästi alle 25 teur on hinta niin Deltaa voi joko onnitella loistavasti sujuneista hintaneuvotteluista tehtaan kanssa tai sitten katteista tingitään.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mun Italiantaito on äärimmäisen rajoittunutta, tein niin että avasin alfaromeo.it sivuilta Miton hintalaskurin ja en koskenut mihinkään muuhun kuin siihen konevaihtoehtoon. 155hv oli 18k ja isompi dieseli 19k. Pienempi dieselikin oli 18,4k.Tommi kirjoitti:Italian nettisivujen mukaan 150hv 1.4T melko perusvarustuksella (progression + manuaali-ilmastointi) olisi 19650e.
Melko vaikea kuvitella, että Suomessa olisi kovinkaan lähellä kahtakymmentä. Kyllä 25 tuhatta on varmaan lähempänä. 120hv oli pari tonnia halvempi.
Minkäänlaista käsitystä ei ole mitä nuo sisälsi, mutta ainoastaan moottorivalintaan koskin.
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Kaava pätee jos Delta ostaa autot samalla hinnalla kuin Saksan virallinen maahantuoja ja myy vastaavalla kateprosentilla.seppo kirjoitti:Kiva kaava, mutta pätee jos itse haet käytetyn auton Turkkilaiselta. ...
Pientä eroa laskelmassa tosin muodostaa Saksan ja Suomen alv-kantojen kolmen prosentin ero. Minä laskin verot suoraviivaisesti Saksan lähtöhinnan perusteella huomioimatta sitä, että todellisuudessa Suomen alv:llinen, mutta autoveroton hinta on hieman korkeampi kuin Saksassa.
Mikäli Delta onnistuu neuvottelemaan edullisemmat tehdashinnat kuin tuollaisen Saksan kaltaisen pikkumarkkinan virallinen maahantuoja tai myy alhaisemmilla katteilla niin sitten Suomen hinta voi asettua alemmaksi.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Eikös yleensä Suomessa ole ollut Euroopan toiseksi halvimmat autot ennen veroja?Portti kirjoitti:Kaava pätee jos Delta ostaa autot samalla hinnalla kuin Saksan virallinen maahantuoja ja myy vastaavalla kateprosentilla.seppo kirjoitti:Kiva kaava, mutta pätee jos itse haet käytetyn auton Turkkilaiselta. ...
Pientä eroa laskelmassa tosin muodostaa Saksan ja Suomen alv-kantojen kolmen prosentin ero. Minä laskin verot suoraviivaisesti Saksan lähtöhinnan perusteella huomioimatta sitä, että todellisuudessa Suomen alv:llinen, mutta autoveroton hinta on hieman korkeampi kuin Saksassa.
Mikäli Delta onnistuu neuvottelemaan edullisemmat tehdashinnat kuin tuollaisen Saksan kaltaisen pikkumarkkinan virallinen maahantuoja tai myy alhaisemmilla katteilla niin sitten Suomen hinta voi asettua alemmaksi.
Ja sitäpaitti sä laskit tuohon sun laskelmaan kahteen kertaan alvin. Olis eka pitänyt vähentää auton hinnasta Saksan ALV ja sitten laskea siihen päälle Suomen ALV ja muut verot.
-Matti-
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Niin se tullikin valitettavasti tekee. Eli ensin maksetaan alv varsinaisesta ostohinnasta ja sitten elviksi kutsuttu alvi autoverosta. Elvi tosin poistuu 1.4.2009 ja autoveron osuus nousee vastaavalla määrällä. Tällä muutoksella ei kylläkään yksityisasiakkaan kannalta ole vaikutusta hintoihin.Matti_S kirjoitti:Eikös yleensä Suomessa ole ollut Euroopan toiseksi halvimmat autot ennen veroja?Matti_S kirjoitti:
Näinhän se on perinteisesti ollut. Nykyään erot ovat useimmiten kovin pieniä tai niitä ei ole ollenkaan. Toivotaan, että Alfa myy autoja Suomeen halvalla.
Matti_S kirjoitti: Ja sitäpaitti sä laskit tuohon sun laskelmaan kahteen kertaan alvin. ...
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Kun kama tulee suoraan tehtaalta, niin ei tehdas myy niitä Suomeen Italian ALV:n kera. Yritykset eivät ole keskenään ALV velvollisia.Portti kirjoitti:
Niin se tullikin valitettavasti tekee. Eli ensin maksetaan alv varsinaisesta ostohinnasta ja sitten elviksi kutsuttu alvi autoverosta. Elvi tosin poistuu 1.4.2009 ja autoveron osuus nousee vastaavalla määrällä. Tällä muutoksella ei kylläkään yksityisasiakkaan kannalta ole vaikutusta hintoihin.
Ja iteasiassa kun yritykset ostavat käytettyjä autoja ulkomailta Suomeenkin, niin ne eivät maksa autosta ALV:tä. Asiakas sitten maksaa tuon hinnan päälle sen ALV:n valtiolle. Asia menee eritavalla kun yksityinen hakee autoa.
EDIT: Puhun siis siitä keissistä kun Delta tuo uusia autoja maahan.
-Matti-
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Juu ei myy alvillisena yhteisökaupassa, mutta kun autoja myydään Suomessa loppuasiakkaalle joka on useimmiten yksityishenkilö niin loppuhintaan sisältyy alv myös tuosta verottomasta Italian ostohinnasta. Tämän esim. Delta tilittää sitten valtiolle.Matti_S kirjoitti:Kun kama tulee suoraan tehtaalta, niin ei tehdas myy niitä Suomeen Italian ALV:n kera. ...
Kyllä se alvi siihen yksityisasiakkaan maksamaan loppuhintaan sisältyy, koska alv-velvolliset yritykset ovat velvollisia maksamaan myyntien alv:t valtiolle. Toki he saavat vähentää ostoihin sisältyvät alv:t, mutta tuon vähennyksen tarkoitus on ainoastaan eliminoida kaksin/moninkertaiset alvit loppuasiakkaan maksamasta hinnasta.
Mikäli loppuasiakkaana on yritys, joka voi ottaa auton arvonlisäverottomaan käyttöön, niin asia on hieman eri, mutta käsittääkseni puhuttiin Miton hinnoista tavalliselle ihmisille.
Niin ja tuo autoveron päälle maksettava alv, jota valtion mielestä ei saa kutsua alviksi, vaan nerokkaasti elviksi, on myöskin oma hieman mutkikkaampi tarinansa.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
- Portti
- Viestit: 1110
- Liittynyt: 21 Maalis 2005, 09:40
- Car(s): Fiesta ST 2019 (ex-Abarth 500 Esseesse + ex-147 GTA + ex-Megane RS 265 Trophy)
- Paikkakunta: Hollola/Lahti
- Viesti:
Oho, Rolle ehti väliin ja vieläpä paljon yksinkertaisemmalla selityksellä.
ex-Abarth 500 Esseesse - http://www.pertti.com/abarth" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
ex-147 GTA - http://www.pertti.com/gta" onclick="window.open(this.href);return false;
Se hinta minkä maahantuoja maksaa tehtaalle ei tosiaan sisällä Alv:tä. Lähes kaikki yritykset sen sijaan ovat Alv-velvollisia ja maksavat veron kauppahinnan mukana tehdessään kauppaa keskenään.Matti_S kirjoitti: Kun kama tulee suoraan tehtaalta, niin ei tehdas myy niitä Suomeen Italian ALV:n kera. Yritykset eivät ole keskenään ALV velvollisia.
Ja iteasiassa kun yritykset ostavat käytettyjä autoja ulkomailta Suomeenkin, niin ne eivät maksa autosta ALV:tä. Asiakas sitten maksaa tuon hinnan päälle sen ALV:n valtiolle. Asia menee eritavalla kun yksityinen hakee autoa.
EDIT: Puhun siis siitä keissistä kun Delta tuo uusia autoja maahan.
Ulkomailta ostaessa Alv:tä ei tarvitse maksaa mikäli sekä ostaja, että myyjä ovat Alv-velvollisia. Jos myyjä on yksityinen henkilö ei autoa voi yrityskään ostaa verottomana.
Giulia Super -69
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Älä epäile Deltan kykyä kusta hommaa. Sehän tarkoittaisi että heidän pitäisi myydä autoja *hui*!V-tyyli kirjoitti:Hollannissa 155 hv alkaen 22 095 euroa. Hollanti on kallis automaa. 20 000 euroa pitäisi olla ihan mahdollinen. Mikäli hinta on tuolla tasolla, niin Alfojen myynti lähtee tässä maassa nousuun taantumasta huolimatta.
-Matti-
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Poikkesin ohikulkumatkalla Deltassa kyselemässä Mitosta. Ensiesittely mennee huhtikuun puoleen väliin, mutta hinnat oli tiedossa. Malliston alkaen malli on 1.4 16 V karvalakki ilman karvoja, eli vapaastihengittävä ja jopa ilmastointi on jätetty pois. Hinta 16990 €. Tätä ei vissiin ole tarkoitettukaan myytäväksi, koska seuraava malli 1.4 T-Jet 120 hv on 2k€ kalliimpi ja sisältää kuitenkin ilmastoinnin. Vielä 1 k€ lisää niin saa paremmin varustellun 120 kaakkisen tai perusvarusteisen 155 heppaisen, eli siis 155 hv Mito jää alle 20 k€:n. Dieseliä tulee tarjolle sekä 1.3, että 1.6 litraisella ja hinnat myös tuosta 20 k€:n tuntumasta ylöspäin. 155 hv Mito on muuten tonnin kalliimpi kuin 120 hv Grande Punto Sport.
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
Onko nyt ihan varmaa että näissä hinnoissa on verot mukana?KJS kirjoitti:Poikkesin ohikulkumatkalla Deltassa kyselemässä Mitosta. Ensiesittely mennee huhtikuun puoleen väliin, mutta hinnat oli tiedossa. Malliston alkaen malli on 1.4 16 V karvalakki ilman karvoja, eli vapaastihengittävä ja jopa ilmastointi on jätetty pois. Hinta 16990 €. Tätä ei vissiin ole tarkoitettukaan myytäväksi, koska seuraava malli 1.4 T-Jet 120 hv on 2k€ kalliimpi ja sisältää kuitenkin ilmastoinnin. Vielä 1 k€ lisää niin saa paremmin varustellun 120 kaakkisen tai perusvarusteisen 155 heppaisen, eli siis 155 hv Mito jää alle 20 k€:n. Dieseliä tulee tarjolle sekä 1.3, että 1.6 litraisella ja hinnat myös tuosta 20 k€:n tuntumasta ylöspäin. 155 hv Mito on muuten tonnin kalliimpi kuin 120 hv Grande Punto Sport.
Lueskelin iltapäivälehteä joss sanottiin että autojen hinnoittelussa siirrytään käytäntöön jossa ALV on hintalapussa erikseen.
Hyvältä (liian?) näyttää jos on noi edukasta.
-
- Viestit: 70
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 17:23
Kattelin illalla RTL:ää ja siellä Mito mainos alkaen 9990 €. Vertailun vuoksi Twingo 5990 € ja Megane 13990 €.
Kaikissa oli tähti perässä * ja siitä teksti väläyksestä nyt ei selvää ottanut.
Saksalaisilta nettisivuilta varmaan löytyis tarkempaa, mutta kun en ole herännyt vielä oikein.
Kaikissa oli tähti perässä * ja siitä teksti väläyksestä nyt ei selvää ottanut.
Saksalaisilta nettisivuilta varmaan löytyis tarkempaa, mutta kun en ole herännyt vielä oikein.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
^No, se menee näin, että vanhasta yli 9 vuotiaasta autosta saa 2500 € romutusmaksua ja 4 päästöluokituksellisen auton ostosta saa 1800 € eli yhteensä 4.300 € hyvitystä ja pääset halvimman Miton omistajaksi.
Vaihtoauton pitää olla Saksassa rekisteröitynä ollut 9 vuotta.
Vaihtoauton pitää olla Saksassa rekisteröitynä ollut 9 vuotta.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6
Jos se menee tähän niin myy mulle ennemmin kuin deltaanliekki kirjoitti:Oletko itse koittanut? Ivallinen hymy kasvoillaan tarjoaa viisi tonnia. Ja sitten..."ai tämä on tuotu Saksasta, no se vähentää vielä pari tonnia hintaa"KJS kirjoitti:Kyllä ne GTV:n varmaan mieluusti vaihdossa ottaa
Tai jotain vastaavaa...
Sen jälkeen ongelmana on enää, että mistä rahat mitoon
- TeroPee
- Viestit: 1128
- Liittynyt: 18 Heinä 2006, 14:49
- Car(s): AR 37,5 1.5 puoliturbo, ex-GTV (916) ja 156 1.8TS, ja liuta ei-foorumille sopivia häristimiä.
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Autotoday.fi: Alfa Romeo Miton saa omakseen alle 17.000 eurolla
MiTo-mallisto ja ennakkohinnat:
MiTo 1.4 16v Progression, 16 990
MiTo 1.4 T-jet 120 Progression, 18 990
MiTo 1.4 T-jet 120 Distinctive, 19 990
MiTo 1.4 T-jet 155 Progression, 19 990
MiTo 1.4 T-jet 155 Distinctive, 20 990
MiTo 1.3 JTDM Progression, 18 990
MiTo 1.3 JTDM Distinctive, 19 990
MiTo 1.6 JTDM Progression, 19 990
MiTo 1.6 JTDM Distinctive, 20 990
Nämä eivät ole siis Deltasta saatuja hintoja mutta luulen niiden pohjautuvan Deltan antamaan lehdistötiedotteeseen.
Edit: Wordlcarfans.comissa on iso kasa kuvia
MiTo-mallisto ja ennakkohinnat:
MiTo 1.4 16v Progression, 16 990
MiTo 1.4 T-jet 120 Progression, 18 990
MiTo 1.4 T-jet 120 Distinctive, 19 990
MiTo 1.4 T-jet 155 Progression, 19 990
MiTo 1.4 T-jet 155 Distinctive, 20 990
MiTo 1.3 JTDM Progression, 18 990
MiTo 1.3 JTDM Distinctive, 19 990
MiTo 1.6 JTDM Progression, 19 990
MiTo 1.6 JTDM Distinctive, 20 990
Nämä eivät ole siis Deltasta saatuja hintoja mutta luulen niiden pohjautuvan Deltan antamaan lehdistötiedotteeseen.
Edit: Wordlcarfans.comissa on iso kasa kuvia