156 käpälän kiristysongelma

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Java
Viestit: 291
Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34

156 käpälän kiristysongelma

Viesti Kirjoittaja Java »

Moro

Tappelin hallilla tunnin tossa niinkin yksinkertaisen mission parissa, kun käkkärivaijereiden vaihto. Vanha tuli nätisti pois kun hieman näytti rengasrautaa, ja uus meni samantien tilalle. Nyt kuitenkin pitoa ei ole lähes ollenkaan vaikka kuinka sarvesta kääntää, joten pitäisi se nyt saada kiristettyä. Mikähän helvetin systeemi tohonkin on? Ne torxit sielä takapäässä? Eihän tossa vaan ole mitään automaattisäätöä? Keskellä ei ole mitään kiristysmutteria vaan ne pitää ilmeisesti ihan takapäästä kiristellä erikseen? Ylhäältäkään en mitään säätömekanismia löytänyt..

156 -00

Apuuva

T: käsijarruvaijeri liian pitkä
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Säätö löytyy sisältä, käkkärikahvan takaosasta.
Ota se suojapussukka pois niin näkyy mutteri mitä väännellä.
Olisko ollu 13mm ??

Avatar
Java
Viestit: 291
Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34

Viesti Kirjoittaja Java »

:oops: :oops: :oops:

Siellähän se kun jakso varren allekki vilkasta =) Kylläpäs pysähtyy..
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"

Vastaa Viestiin