alffa 156 2litran Ts 1998 vuosimalli
Valvoja: Moderators
alffa 156 2litran Ts 1998 vuosimalli
Moro mikähän olisi ongelmana kun lähtee vasta vetämään 2500 kierroksen jälkeen ja nykii sitä hiljasemmilla kierroksilla. Mitenkäs onnistuu tuo nokka-akselin remmin vaihto ja tasapaino akselin hihnan vaihto. Olisi hyvä jos joku osaisi auttaa tässä ongelmassa.
Johtuiskohan ihan moottorin luonteesta? Ittelläkin vedot alkaa vasta 3000 paikkeilla, 2500 tulee sellanen "tyhjä" alue/nykäsy ja sitten vasta lähtee. Melkeen kun turpolla ajais Voisko se diisselinakuttaja (ajotuksenmuunnin?) olla syypää tuohon?
Jos joku viksumpi toteaa tuon viaks ni kertokaahan miten se sitten korjataan
Jos joku viksumpi toteaa tuon viaks ni kertokaahan miten se sitten korjataan
Tiedätkö olisiko puolat,tai joku muu kun omasta mielestä pätkii koko kierrosluku-alueen.Tuntuu vaan jotenkin tukkoiselta.Rolle kirjoitti:Vetääkö kuitenkin 2500rpm jälkeen hyvin punarajalle asti vai sakkaako yläkierroksilla?
Ohjeet ALFAN (yski äffä) jakohihnan vaihtoon löytyy täältä.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Olisko ilmamassamittari jos puutuu koko matkalta..?
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=8043
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=9466
Voi olla muitakin syitä: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=14618
tai vielä lisää hakusanalla ILMI
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=8043
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=9466
Voi olla muitakin syitä: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=14618
tai vielä lisää hakusanalla ILMI
Re: alffa
Noin 100€ motonetissä,mutta onko massa-vai määrämittari.Sjaitsee imuputkessa parilla klemmarilla kiinni,sekä piuha koneeseen.Olisin laittanut kuvan,mutta eipä ole paljon kuvattu konehuonettaTuomo kirjoitti:Eikös tuo ilmi ole ilmamassamittari, kuinkas paljon semmonen maksaa ja missä kohtaa se on.