Nyt on kertynyt 4000km Bravon mittariin GT 2.0:n jäätyä auto-kauppaan.
Jarama kirjoitti:Ohjaus veteli kamalasti, en tiedä oliko autossa jotain vikaa mutta koko ajan sai suoristella.
Rullaan pääasiassa samoja reittejä kuin GT:llä enkä on huomannu oleellisia eroja . Äkkiseltään sanoisin että GT puri paremmin asfalttiin ja aiheutti vetelyn tuntua kun taas Bravon sutimisenesto on erilainen ja antaa rengaiden sutia enemmän. Tämäkin ero saattaa aiheutua eri merkin renkaista ja siitä että GT:ssä välittyi ajotuntuma kuljettajan ahteriin paremmin. Maantiellä molemmat menee kuin kiskoilla kun huomioi auton kokoluokan, ei tarvis paljoa pitää ratista kiinnii
nakkis kirjoitti:Jarama kirjoitti:mielestäni teho loppui ylhäällä kesken. Jotenkin jäi sellainen tuntuma että lähtee jostain 2000 rpm todella reippaasti mutta vauhti loppuu nopeasti kesken eli ei kannata kierrättää ylös.
Kyllä, meno todellakin loppuu viimestään 5000 kierroksessa. Ei miellyttänyt koneen luonne italialaisiin moottoreihin ihastunutta.
Lisäksi pitää napista: Taakse ei nähnyt sitten millään, koska niskatuki edessä. Jos kurkit sen ohi, on taas pilarit edessä. Takaikkunakin olemattoman pieni.
Tätä olen jäänyt itsekin kaipaamaan. Vaparilla kun on ajellut viimiset 3 autoa ja oppinut arvostamaan sitä että tehot käytännössä vaan kasvaa ei jossain vaiheessa ala hiipua niin kyllä on ollut vaihteiden vaihdossa opettelua. Bravo on parhaimmillaan kaupungissa ja liikennevaloissa, sillä ainakin mun yksilössä tuo turbo toimii upeasti heti ykköseltä lähtien kun vaan on riittävän nopea kaverin vaihdekepissä kiinni
Kaikki on suhteellista, GT:hen verrattuna takanäkyvyys on loistava, johtuen suuremmista sivupeileistä ja pystymmästä takalasista