^
Kun kirjoitat uutta viestiä, niin siinä alempana on Add an Attachment-laatikko. Käsittääkseni sillä pitäisi onnistua. Eli haet "Filename" -laatikkoon haluamasi tiedoston "Selaa" -näppäimellä, jonka jälkeen klikkaa "Add Attachment" ja "Lähetä".
EDIT: Ei näemmä onnistu pdf-tiedostolla. Osaavammat neuvokoot.
Kiitokset threadissa aikaisemmin olleesta keltaisen Miton kuvasta. Olin ihmetellyt noita eyelinereita enemmän ja vähemmän ja miettinyt että eikö niitä saa tehtaalta korinvärisinä. Eipähän tarvinut alkaafotarin kanssa kokeilemaan.
Omasta mielestä paremman näköinen korinvärisillä kuin esmes kromisilla renkuloilla.. näyttää häviävän mulkosilmä efekti kokonaan. Vieläkö laittaa valojen sisäpinnankin korinväriin tai tummaksi ni herkku sen kuin paranee
Omasta mielestä paremman näköinen korinvärisillä kuin esmes kromisilla renkuloilla.. näyttää häviävän mulkosilmä efekti kokonaan. Vieläkö laittaa valojen sisäpinnankin korinväriin tai tummaksi ni herkku sen kuin paranee
Kiitoksia burtsille ja Copycatille tuon lisävarustelistan julkistamisesta.
Hiukan laski vaihtointoa ko. listan ja laskimen kanssa suoritettu ynnäily. Ns. pakolliset varusteet nostivat 155 T-Jetin hinnan jo varsin lähelle 25 k€:n rajapyykkiä. Tuohon hintaan alkaa irrota jo käytettyä 159:iä.
juuuso kirjoitti:Ns. pakolliset varusteet nostivat 155 T-Jetin hinnan jo varsin lähelle 25 k€:n rajapyykkiä.
Kiitokset listasta myös täältä!
Itse virtuaaliruksasin varusteita melko kattavasti, mutta eipä sitä enempää tullut kuin noin 25k€. Pakollisilla tulee noin 23k€. Ei mitenkään paha.
Mitä muuten tarkoittaa "urheilullinen takapuskuri"?
Ehkä ärsyttävin, mitä koskaan, missään... no, en ole kyllä tämän alan asiantuntija, kutta jos oikeassa Mitossa yhtä surkeat ajo-omituisuudet kuin tuossa.... Suoraan ei mene sekuntiakaan, reagointi ohjaukseen tapahtuu piiiiiitkällä viiveellä jne. Oikein pistää vihaksi, kun auto menee ihan muualle kuin minne sitä ohjaa. Hyj h..vete.
Ärräpää kirjoitti:Ens viikolla tulee ilmeisesti Suomeen ekat Mitot. Tai taitaa ne olla jo satamassa. Pitää lähteä Deltaa ihastelee.
Vielä on siis onnistumisen mahdollisuus Deltan sivuillaan lupaamalle "saapuu Suomeen maaliskuussa" - lupaukselle. Tosin nyt siellä lukee taas viisaammin "saapuu Suomeen lähiviikkoina".
Nyt kun veromuutoksen myötä myös autoverottomat hinnat on julkaistu niin on helppo nähdä miten halvalla Mitoa myydään Suomessa.
Mito 1.4 T-jet 155 halvin vaihtoehto (Suomessa Progression, Saksassa Mito):
Autoveroton hinta Suomessa (sis. alv 22%) = 15 552,34 eur
Autoveroton hinta Saksassa (sis. alv 19%) = 17 950 eur
Hintaero = 2 397,66 eur
Tuon laskelman mukainen autoveroton hinta Suomessa on 13% halvempi kuin Saksassa. Mikäli ottaa huomioon 3% alv-kanta-eron ja laskee hintaeron alvittomilla hinnoilla niin Suomen hinta on 15% Saksaa edullisempi.
Mahdollisia varuste-eroja en ottanut laskelmassa huomioon.
Olettaisin että osa hintaerosta selittyy varustelulla. Eikös tuossa Suomen Progressionissa ole pellivanteet vakiona, kun taas Saksassa käsittääkseni alut.
Ompa olematon tuo progressionin ja distinctiven varusteluero. Cromilistaa nahkarattia ja -tappia sekä muunneltavampi ajotietokone. Uuuuu, voi pojat jo on vaikka mitä! Ja mikä noiden hintaero on, varmaan useita tuhansia?
Distinctivessä ei edes täysautomaattista ilmastointia, ei Bosea, ei rattiohjaimia, ei sumuvaloja, ei oikeastaan mitään. Köyhää.
Joku puhui että nykyään taantuman aikaan autoliikkeistä saisi makosia tehtaan varustelupaketteja autoihin. Aika turha luulo.
Etusumuvalot ovat kyllä yksi turhimmista varusteista joita autoihin on saatavilla - ainakin täällä suomessa. Kun ei ole etusumareita, niin onpahan taas kaksi lampunlasia pois laskuista ottamassa kiviä vastaan.
Onhan se tietenkin übercoolia vetää kylillä parkit ja sumarit päällä.
Kuka muuten on joskus hyötynyt etusumuvalon käytöstä - oikeesti?
HopeinenQ kirjoitti:Etusumuvalot ovat kyllä yksi turhimmista varusteista joita autoihin on saatavilla - ainakin täällä suomessa. Kun ei ole etusumareita, niin onpahan taas kaksi lampunlasia pois laskuista ottamassa kiviä vastaan.
Onhan se tietenkin übercoolia vetää kylillä parkit ja sumarit päällä.
Kuka muuten on joskus hyötynyt etusumuvalon käytöstä - oikeesti?
Jossain hernerokkasumussa olen niitä käyttänyt, mutta silloinkin lähinnä saa vastaansa pitkien vilkuttelua. Kuten muuten myös takasumareiden käytöstä. Ihan sama jos vilkuttelevat, pysyvätpähän ainakin vähän kauempana yleensä.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
Jos nuo olisi vähän suuremmat niin vois olla jotain apuakin. Mutta yleensä taitavat vaan olla sen takia, että saa varusteluettolon pidemmäksi ja näyttää upeelta.