Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Aika todella tyylikäs peli. Väriyhdistelmäkin on toimiva. Ja todella hienot vanteet. Harvemmin noita noteeraa, mutta toi Alfan hevosenkenkä-systeemi on todella siisti.
Jotain terävää silti kaipaisin tuohon keulaan pikkasen lisää... Ehkä tuota kanaverkkoa pikkasen syvemmälle... Ja ripaus punaista yksityiskohtiin...
Jotain terävää silti kaipaisin tuohon keulaan pikkasen lisää... Ehkä tuota kanaverkkoa pikkasen syvemmälle... Ja ripaus punaista yksityiskohtiin...
-Matti-
Vihdoin jotain uutta! AR 159 uudet moottorit 1750 TBi ja 2.0 JTD
Lähde:
http://www.italiaspeed.com/2009/cars/al ... _name.html
Lähde:
http://www.italiaspeed.com/2009/cars/al ... _name.html
-
- Viestit: 301
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Fiati ... 5245678685
mitähän tästäkin syntyy.... suuruudenhulluus voi käydä kalliiksi ala Ford....
mitähän tästäkin syntyy.... suuruudenhulluus voi käydä kalliiksi ala Ford....
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Olen edelleen sitä mieltä, että Marchionne tekee oikeita asioita. Ovat Montezemolon kanssa tosissaan hakemassa tulevaisuutta sen sijaanV6 kirjoitti:http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Fiati ... 5245678685
mitähän tästäkin syntyy.... suuruudenhulluus voi käydä kalliiksi ala Ford....
että itkisivät valtiota apuun ja sitä ettei kauppa käy.
Isoin probleemi tuossa lienee se, että homma on yksinkertaisesti liian hapokasta nahkahousuille + tietysti mahdollisen rahoituksen hinta Fiatille -sitä tarvitaan kuitenkin joku miljardin verran vapailtakin markkinoilta nyt puhuttujen Saksan valtion lainojen lisäksi.
Toimiala ei laman jälkeen ole entisensä ja ne ketkä toimivat oikein ja nopeasti ovat suuremmalla todennäköisyydellä voittajien/selviytyjien joukossa.
Iso M taisi jo olla tekemässä yhtä vastaavaa toimialamurrosta Euroopan alumiiniteollisuudessa aikoinaan, joten epäilen vahvasti, että mies tietää mitä tekee.
Näin harrastajan näkökulmasta huolestuttavinta minusta ovat kv-lehdistössä joskus viime vuoden lopulla liikkuneet jutut jonka mukaan Agnellien perhe haluaisi aktiivisesti eroon koko autobusineksesta.
Mielestäni - sentimentaalinen höperö kun olen - siinä menisi se vielä jäljellä oleva sielu italialaiselta autoteollisuudelta.
-Tazio
Vaikuttaa kyllä ihan mielenkiintoiselta tuo Fiatin tahti laajentua.
Nyt jo kerrottiin, että ensimmäisenä USA:n markkinoille on ehtimässä Alfalta MiTo ja Milano (147:n seuraaja uudella pohjalevyllä.) Fiatin malleista 500 ja Grande Punto sekä Fiat Panda (tosin ilmeisesti nimellä Jeep Panda.) Noi paikkaakin hyvin Chryslerin malliston aukkoa pienissä autoissa.
Alfa/Fiat saa samantien aika laajan jälleenmyyjäverkoston, kun aikovat käyttää Chryslerin verkostoa hyväksi. Ehkä sitä amerikan uudelleen valloitusta kannatti vähän odottaakin. Ainakin nyt vaikuttaa lupaavalta.
Nyt jo kerrottiin, että ensimmäisenä USA:n markkinoille on ehtimässä Alfalta MiTo ja Milano (147:n seuraaja uudella pohjalevyllä.) Fiatin malleista 500 ja Grande Punto sekä Fiat Panda (tosin ilmeisesti nimellä Jeep Panda.) Noi paikkaakin hyvin Chryslerin malliston aukkoa pienissä autoissa.
Alfa/Fiat saa samantien aika laajan jälleenmyyjäverkoston, kun aikovat käyttää Chryslerin verkostoa hyväksi. Ehkä sitä amerikan uudelleen valloitusta kannatti vähän odottaakin. Ainakin nyt vaikuttaa lupaavalta.
-
- Viestit: 443
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 23:56
- Paikkakunta: Rannikko
Taloussanomat kirjoittaa että Intesa Sanpaolo -nimisen pankin johtaja on lupaillut rahoitusta Opelin ja Saabin hankintaan. Muistelen kyllä lämmöllä niitä aikoinaan yhteissuunniteltuja malleja, ysitonnari & kumppanit. Saab harkitsee
Tulevista malleista paha sanoa oikein mitään, avomalleja olisi hyvä olla enemmänkin. Grande Punto convertible tai miksei Lineastakin kun sedanit ovat olleet enemmän jenkkien mieleen. Tehkööt avomallinsa siellä asiakkaita lähellä sitten. Jeep miniMonster :)
Tulevista malleista paha sanoa oikein mitään, avomalleja olisi hyvä olla enemmänkin. Grande Punto convertible tai miksei Lineastakin kun sedanit ovat olleet enemmän jenkkien mieleen. Tehkööt avomallinsa siellä asiakkaita lähellä sitten. Jeep miniMonster :)
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
Mä ite en nää miten Saabin hommaaminen enää kannataisi. Liikaa saman segmentin automalleja ja päällekkäisyyksiä. Ite näkisin homman näin:
Fiat:
Perusautot: Miniautot, muotiautot, alempi keskiluokka, pakut/tila-autot.
-Filosofia: Tyyliä, tilaa ja käytännöllisyyttä hyvään hintaan. Laatu ja imago ylös.
Alfa:
Sporttimallit: Miniautot, keskikokoiset sportit ja isommat tourerit (5-sarjan kokoa), kunnon sportti huipulle. Avomallit kaikista. Takavetoisuus kaikkiin muihin kuin noihin miniautoihin (synergiat chryslerin kanssa).
-Filosofia: Tinkimätöntä sporttisuutta, suorituskykyä ja mukavuutta joka erottuu massasta. Valtavasti panostusta laatuun ja imagoon.
Lancia:
Meiti on hieman skeptinen miten tämä istuu mallistoon.
Chrysler/Opel:
Perusautot: Pikkumallit yhteistyössä fiatin kanssa + Opelin malleja isommissa luokissa. Lisäksi pick-up, tila ja crossovereita.
-Filosofia: Tilavia ja laadukkaita perheautoja tyyliin VW. Konservatiivinen massaan menevä muotoilu ja laadukkaat ajo-ominaisuudet. Panostus nimenomaan käytännöllisyyteen, taloudellisuuteen, ergonomiaan ja matka-ajoon. Jenkeissä keulassa lukee Chrysler, Euroopassa Opel. Jenkeissä R&D isojen autojen suuntaan ja euroopassa keskiluokka ja pienemmät.
Dodge:
Urheilua ja muskeleita: Charger ja Viper.
-Filosofia: Chryslerin jenkkifilosofiaan menevät ikikassikot. "Halpaa" supertehoa yksinkertaisilla resepteillä.
Autot vaatisivat vähintään kolme eri pohjalevyä joiden variaatioista sitten noi vermekset syntyisivät:
- Yksi etuvetoinen pikkuauto/golf-luokka.
- Yksi taka/nelivetoinen keski/ylemmän luokan alusta.
- Yksi tila/pakettiautoille soveltuva alusta.
Fiat:
Perusautot: Miniautot, muotiautot, alempi keskiluokka, pakut/tila-autot.
-Filosofia: Tyyliä, tilaa ja käytännöllisyyttä hyvään hintaan. Laatu ja imago ylös.
Alfa:
Sporttimallit: Miniautot, keskikokoiset sportit ja isommat tourerit (5-sarjan kokoa), kunnon sportti huipulle. Avomallit kaikista. Takavetoisuus kaikkiin muihin kuin noihin miniautoihin (synergiat chryslerin kanssa).
-Filosofia: Tinkimätöntä sporttisuutta, suorituskykyä ja mukavuutta joka erottuu massasta. Valtavasti panostusta laatuun ja imagoon.
Lancia:
Meiti on hieman skeptinen miten tämä istuu mallistoon.
Chrysler/Opel:
Perusautot: Pikkumallit yhteistyössä fiatin kanssa + Opelin malleja isommissa luokissa. Lisäksi pick-up, tila ja crossovereita.
-Filosofia: Tilavia ja laadukkaita perheautoja tyyliin VW. Konservatiivinen massaan menevä muotoilu ja laadukkaat ajo-ominaisuudet. Panostus nimenomaan käytännöllisyyteen, taloudellisuuteen, ergonomiaan ja matka-ajoon. Jenkeissä keulassa lukee Chrysler, Euroopassa Opel. Jenkeissä R&D isojen autojen suuntaan ja euroopassa keskiluokka ja pienemmät.
Dodge:
Urheilua ja muskeleita: Charger ja Viper.
-Filosofia: Chryslerin jenkkifilosofiaan menevät ikikassikot. "Halpaa" supertehoa yksinkertaisilla resepteillä.
Autot vaatisivat vähintään kolme eri pohjalevyä joiden variaatioista sitten noi vermekset syntyisivät:
- Yksi etuvetoinen pikkuauto/golf-luokka.
- Yksi taka/nelivetoinen keski/ylemmän luokan alusta.
- Yksi tila/pakettiautoille soveltuva alusta.
-Matti-
jep ei mitenkään voi ymmärtää mitä etua Saabista olisi, sen myyntimäärät ovat niin pienet ja kun on jo 2 pientä merkkiä yksi siihen lisää olisi aika ihmeellistä..
http://www.reuters.com/article/GCA-auto ... YP20090506
ja lopusta lainaus spekulaatiosta "According to sources on the Opel supervisory board, Marchionne also plans to put an end to GM's Saab brand and its own Lancia brand over the longer term."
http://www.reuters.com/article/GCA-auto ... YP20090506
ja lopusta lainaus spekulaatiosta "According to sources on the Opel supervisory board, Marchionne also plans to put an end to GM's Saab brand and its own Lancia brand over the longer term."
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Mielestäni ainoa jäljelle jäävä paikka Lancialle olisi jossain siellä mistä
Vincenzo aikoinaan aloitti.
Innovatiivisia, äärettömän loppuun asti toteutettuja ratkaisuja niille joiden mielestä Fiat on rahvaalle ja Alfa Romeo nousukkaille. Vanhaa rahaa,
tyyliä ja taiteellisuutta.
Tuolla logiikalla ollaan ehkä samoilla alueilla kuin Saab aikoinaan.
Molemmat tekevät sen 100 000 autoa vuodessa, yhdessä tuo olisi
ehkä vähän enemmän.
Ongelma, tai _yksi_ niistä lienee siinä, että Maseratikin kai haluaisi vähän alaspäin.
Toinen se, että tuossa on yksinkertaisesti liikaa brandeja.
Tuollaista brandimäärää ei voi pyörittää kannattavasti, vaikka operoitaisiin vain kolmella pohjalla kaatavat brandikustannukset tuolla paketilla ja oletetulla yli 6 miljoonan kappaleen vuosivolyymilla koko kioskin. Oma veikkaukseni on, että tuo kaksi on minimimäärä poistuvia brandeja. Mukaan lähtevät vielä Vauxhall ja ehkä Dodgekin. Ja jos
Lancia voidaan tappaa, onkohan kukaan turvassa?
-Tazio
Vincenzo aikoinaan aloitti.
Innovatiivisia, äärettömän loppuun asti toteutettuja ratkaisuja niille joiden mielestä Fiat on rahvaalle ja Alfa Romeo nousukkaille. Vanhaa rahaa,
tyyliä ja taiteellisuutta.
Tuolla logiikalla ollaan ehkä samoilla alueilla kuin Saab aikoinaan.
Molemmat tekevät sen 100 000 autoa vuodessa, yhdessä tuo olisi
ehkä vähän enemmän.
Ongelma, tai _yksi_ niistä lienee siinä, että Maseratikin kai haluaisi vähän alaspäin.
Toinen se, että tuossa on yksinkertaisesti liikaa brandeja.
Tuollaista brandimäärää ei voi pyörittää kannattavasti, vaikka operoitaisiin vain kolmella pohjalla kaatavat brandikustannukset tuolla paketilla ja oletetulla yli 6 miljoonan kappaleen vuosivolyymilla koko kioskin. Oma veikkaukseni on, että tuo kaksi on minimimäärä poistuvia brandeja. Mukaan lähtevät vielä Vauxhall ja ehkä Dodgekin. Ja jos
Lancia voidaan tappaa, onkohan kukaan turvassa?
-Tazio
- Matti_S
- Viestit: 595
- Liittynyt: 13 Touko 2008, 16:15
- Car(s): Alla: BMW 116d E87 '11
Exät:
Mini Cooper D Countryman aka Ilsa '11
Alfa Romeo 159 SW aka Mariia '08
Pärtsätin: Triumph Thruxton '06 - Paikkakunta: Oulu
^Näkisin silti että Lancia on turhan lähellä Alfaa tossakin keississä. Ellet sitten tarkoita tollasta Maseratin kilpailijaa, mutta se taas ei olisi järkevää kun ko merkki on jo osa taloa. Tietysti siitä voisi tehdä Mersun kilpailijan, mutta tuossa alkaa olla tuota merkkipalettia pikkasen turhan paljon.
Dodge sen sijaan voisi pysyä tuollaisena muskeliautomerkkinä. Moiselle on jenkeissä aina kysyntää sekä ylä- (Viper) että alapäässä (Charger). Ja noi auttaa Chryslerin imagoa.
Mutta anyways onhan se harmi luopua maineikkaista brandeistä. Mutta karu totuus on, että jos autot eivät tuota tulosta, niin ei sitä velalla voi elää. Mieluummin elinvoimainen ja edistyksellinen Fiat-konserni, kuin kasa jämäpaloista koottuja Might-Have-Been-vermeitä jotka elävät menneisyyden mainetekojen rippeillä.
Ja eihän sitä tiedä jos Lancia tekis paluun kun aika on sopiva.
Dodge sen sijaan voisi pysyä tuollaisena muskeliautomerkkinä. Moiselle on jenkeissä aina kysyntää sekä ylä- (Viper) että alapäässä (Charger). Ja noi auttaa Chryslerin imagoa.
Mutta anyways onhan se harmi luopua maineikkaista brandeistä. Mutta karu totuus on, että jos autot eivät tuota tulosta, niin ei sitä velalla voi elää. Mieluummin elinvoimainen ja edistyksellinen Fiat-konserni, kuin kasa jämäpaloista koottuja Might-Have-Been-vermeitä jotka elävät menneisyyden mainetekojen rippeillä.
Ja eihän sitä tiedä jos Lancia tekis paluun kun aika on sopiva.
-Matti-
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Tuossa ollaan aika lähellä ideaalia. Itselle tosin riitti uudelleenvaatetettu Bravo ilman sen isompia innovaatioita, eikä minulla kyllä tuota vanhaa tai sen koommin uuttakaan rahaa liiemmälti ole. Tyyliä ja taiteellisuutta sitten sitäkin enemmän.Tazio kirjoitti:Mielestäni ainoa jäljelle jäävä paikka Lancialle olisi jossain siellä mistä
Vincenzo aikoinaan aloitti.
Innovatiivisia, äärettömän loppuun asti toteutettuja ratkaisuja niille joiden mielestä Fiat on rahvaalle ja Alfa Romeo nousukkaille. Vanhaa rahaa,
tyyliä ja taiteellisuutta.
Lancialla on oma erityinen sijansa Italiassa, joten ihan helppoa sen lopettaminen ei tule olemaan. Ja taitaa myös myydä Alfaa enemmän kotimaassaan.
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Auto Motor Und Sportin mukaan Alfa Milano esitellään syyskuussa Frankfurtissa.
- raktori112
- Viestit: 210
- Liittynyt: 04 Huhti 2006, 21:46
- Car(s): Ex. 75,155
- Paikkakunta: Viitasaari, Jyväskylä
http://www.topspeed.com/cars/car-news/a ... 74050.html tuossa on kanssa tyylikäs kuva ja vanhaa juttua uudesta milanosta.
- raktori112
- Viestit: 210
- Liittynyt: 04 Huhti 2006, 21:46
- Car(s): Ex. 75,155
- Paikkakunta: Viitasaari, Jyväskylä
http://www.iltalehti.fi/autot/200905158954642_sp.shtml# Ja tuossa taas iltalehteä, uuden näköinen kuva(ainakin minulle), mutta aika vanha nimi.
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Liikaa 147:n näköinen? Siis jos halutaan mennä muotoilussa eteenpäin. Etuvalot on aika kriittinen osa Milanon onnistumisen kannalta ja eniten olen tykännyt www.progetto940.it yläosan bannerin näkemyksestä. Joskus vuosi sitten Italiaspeedin sivuilla oli myös kaunis luonnos "Future Models"- kohdassa. Olisi pitänyt ottaa talteen. Muistaakseni löytyy jostain päin nettiä vielä, mutta eipä sitä tähän hätään osaa taas löytää. Sellainen lyijykynäluonnos se oli.
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Eikun se oli ennenminkin tämän tyylinen:
Tuo linkittämäni luonnoshan on Mitosta. Löysin myös toisen samantapaisen mutta tämä taas on SUV, siis tuo ylempi:
Se luonnos oli muistaakseni melko lähellä SUV:n luonnosta jos jos nyt en aivan täysin väärin muista niin sitä oli käytetty myös jossain FiatGroupin virallisessa tiedotteessakin ja ilmeisesti sieltä napattu Italiaspeediin.
Kuvakulma oli sama kuin tuossa SUV:n kuvassa, hieman ylempää ehkä.
Tuo linkittämäni luonnoshan on Mitosta. Löysin myös toisen samantapaisen mutta tämä taas on SUV, siis tuo ylempi:
Se luonnos oli muistaakseni melko lähellä SUV:n luonnosta jos jos nyt en aivan täysin väärin muista niin sitä oli käytetty myös jossain FiatGroupin virallisessa tiedotteessakin ja ilmeisesti sieltä napattu Italiaspeediin.
Kuvakulma oli sama kuin tuossa SUV:n kuvassa, hieman ylempää ehkä.
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Tämä on hienon näkemäni "149" kuva:
Leveä, matala, ei näytä MiTolta.
Edit 4.7.2009: kuva näköjään vaihtunut. Se toinen kuva näytti hienolta.
Leveä, matala, ei näytä MiTolta.
Edit 4.7.2009: kuva näköjään vaihtunut. Se toinen kuva näytti hienolta.
Viimeksi muokannut 155156, 04 Heinä 2009, 17:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
Jos näyttäis oikeasti tuolta, niin olisi kyllä näistä nykyisistä "jokamiehen" alfoista ylivoimaisesti hienoin. "Jokamiehen" siksi, että ei oteta laskuun mukaan 8C:ta, joka on kyllä yksi hienoimmista, jos ei hienoin, auto mitä on valmistettu.
Tietysti nokka ei ratkaise kaikkea, vaan vaaditaan oikeanmallinen kylkilinja ja onnistunut perse myös
Tietysti nokka ei ratkaise kaikkea, vaan vaaditaan oikeanmallinen kylkilinja ja onnistunut perse myös
Minä mitään allekirjoita!
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Baijerilainen, ei, mutta maa on jo oikea, mitenkäs toi Ka verrattuna mitoon? selvästi ohkasemman olonen jos suoraa takaa kattoo, saattaa jopa kaatua tuulessa.V-tyyli kirjoitti:Yleisilme takaa baijerilainen?Alfissimo kirjoitti:^Minulle tuli ainakin Seat Altea mieleen . Todennäköisesti perä/valot ei kuitenkaan tuollaiseksi jää...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Kuin ilmetty bemarin farmarin perä 149ssä!DaViega kirjoitti:Baijerilainen, ei, mutta maa on jo oikea, mitenkäs toi Ka verrattuna mitoon? selvästi ohkasemman olonen jos suoraa takaa kattoo, saattaa jopa kaatua tuulessa.V-tyyli kirjoitti:Yleisilme takaa baijerilainen?Alfissimo kirjoitti:^Minulle tuli ainakin Seat Altea mieleen . Todennäköisesti perä/valot ei kuitenkaan tuollaiseksi jää...
puhutaan jo e39stä, paljon ennen KAta.
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
http://www.autoblog.it/post/20152/fiat- ... 4-multiair
pieni käännös:
"In the plant of Termoli, Fiat Powertrain Technologies has started the production of the 1,4 Multiair.
"
pieni käännös:
"In the plant of Termoli, Fiat Powertrain Technologies has started the production of the 1,4 Multiair.
"
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Liitteet
-
- alfa_romeo_169_nuove_immagini.jpg
- (20.15 KiB) Tiedosto ladattu 8170 kertaa
Suuri uutinen: Fiatin uusien sequentaalivaihteistojen vaihtologiikka vaihtuu toisin päin! Aiemmin isommalle vaihteelle siirtäminen on tapahtunut työntämällä vaihdekeppiä eteenpäin. Uusissa versioissa on otettu "Ralli" logiikka käyttöön, eli isommalle vaihdetaan vetämällä. Hienoa!!!
Fiat Dualogic
Alfa Selespeed
Fiat Dualogic
Alfa Selespeed
- Liitteet
-
- dualogic-bravo.jpg
- Huomaa, + - merkkien suunta
- (69.02 KiB) Tiedosto ladattu 8110 kertaa
-
- dualogic500.jpg
- (77.49 KiB) Tiedosto ladattu 8110 kertaa
hmm tämmönen uusi 149/milano mikä lienee onkaan sitten, niin
jos saisi 1.9 twinturbo dieselillä, alfaan tietysti laitettu pientä lisähöystettä,
verrattuna saabin 180hv ja lancian 190hv.
eli alfassa +200hv isommassa ahtimessa vaihdettu kompurapuolta isommaksi ..
siihen sitten tommonen "uudempi versio automaatista"
vois olla ihan hyvä peli...
kulutus kuutta litraa ja kulkupuoleen vielä lisää uudella ohjelmalla ( 250hv )
mutta tuskin tommosta tulee
jos saisi 1.9 twinturbo dieselillä, alfaan tietysti laitettu pientä lisähöystettä,
verrattuna saabin 180hv ja lancian 190hv.
eli alfassa +200hv isommassa ahtimessa vaihdettu kompurapuolta isommaksi ..
siihen sitten tommonen "uudempi versio automaatista"
vois olla ihan hyvä peli...
kulutus kuutta litraa ja kulkupuoleen vielä lisää uudella ohjelmalla ( 250hv )
mutta tuskin tommosta tulee
MR-S 1.9 jtd / 156sw Q4
Milano
- Liitteet
-
- Alfa-Milano-Retusche.jpg
- Lähde: http://www.auto-motor-und-sport.de
- (41.5 KiB) Tiedosto ladattu 7471 kertaa
Alfan "tehdastalli" N.Technology mahdollisesti lähdössä F1 kisoihin. Olisikohan Italialaiset keksineet keinon ohittaa F1 kulukaton jakamalla rahat usean eri tallin kesken.
http://www.italiaspeed.com/2009/motorsp ... /0405.html
http://www.italiaspeed.com/2009/motorsp ... /0405.html
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Tuo on kuitenkin joku suuri kusetus ja lopullinen on jotain aivan muuta. Kun katsoo esimerkiksi takavaloja, niin se pyöreä osa on Miton takavalo. Kontin puolella oleva kiilamainen osa taas täsmälleen sama kuin 159:ssä. En jaksa uskoa, että aivan noin suoraan käytettäisiin osia muista malleista. Varsinkin kun takavalojen pyöreä osuus ei tunnu oikein istuvan korin muotoihin.juuuso kirjoitti:Hiukan vähemmän maskeerattu 149
Noh..saa nyt nähdä.
DaViega kirjoitti:multiair = Muuttuva ventiilinajotus kehitettynä pidemmälle? Ei oikein vielä hiffaa mitä toi "multiair" tekee... kuulostaa hauskalta kummiskin, 170 kaakkia yksnelosesta!
http://www.youtube.com/watch?v=5IrPcmMHqHE&feature=fvw