Olin tossa aamusella lähössä 75 töihin kun avainta käännettäessä auto starttasi normaalisti ja hurahti aivan hitusenverran käymään noin 2 sekunnin ajaksi, jonka jälkeen ei enää edes lupaillut, pyöritti vaan normaalisti. Paremalla ajalla tutkailtuani tuli kurkittua jakohihnan kireys, sekä tulppien kunto ja samalla tarkasteltua että kipuna löytyy koneesta.
Seuraavaksi kuulostelin ettei pa-siirtopumppu hurahda lainkaan autoa käynnistettäessä ja havaitsin ilmeisesti polttoaineen paineentasaajan jälkeisestä liitoksesta kokeillen että bensaa ei vaikuttais koneelle tulevan. Virta-avainta käänneltäessä napsahtaa sulakerasian oik.kulmassa valkoinen rele nro 11, ja polttoaineen siirtopumpulle tulevat piuhat on takakontin osalta tankin lähistöltä ok.
Nyt kun kotona ei sattunut yleismittaria olemaan ajattelin kysästä löytyiskö joltain korjausopuksesta tietoa onko toi rele 11 pa-pumpun rele ja onko joku sulakerasian sulakkeista em.pumpun sulake, vai lymyileekö se jossain muualla auton uumenissa? Lähinnä johtovikaa tossa epäilen aiempien kokemuksien ton auton kanssa perusteella, mutta menee huomiseen ennen kun saan varastettua töistä ton mittarin lainaan, jotta pääsis tarkemmin metsästämään vikaa...
Ilmeisesti noissa v6-malleissakin on noita pumppuja kaksin kappalein, vai oonkos nyt sisäistänyt väärin tolla haulla löytämiäni tarinoita
