75TS kaasuläppä takeltelee
Valvoja: Moderators
75TS kaasuläppä takeltelee
Tämmönen ärsyttävä ominaisuus omassa seiskafemmassa että kiinni ollessaan kaasuläppä jumittaa hieman ja kun painaa kaasua niin syntyy aina pieni nykäisy. Johtuuko vain kuluneesta läpästä vai voisiko tuolle tehdä jotain?
Joona Karimaa
____________
____________
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Täytyypä putsailla se läppä sitten. Selkeästi läppä on se joka takeltelee kun kokeilin konehuoneen puolelta myös.
Tuli tehtyä myös uusi matto tavaratilaan kun alkuperäinen oli sotkettu öljyllä:
Tuli tehtyä myös uusi matto tavaratilaan kun alkuperäinen oli sotkettu öljyllä:
- Liitteet
-
- kontti.jpg
- (89.19 KiB) Tiedosto ladattu 919 kertaa
Joona Karimaa
____________
____________
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Ensinnäkin. Mitenkäs tuossa on se kaasuläpän liikkeen "rajoitusruuvi". Ettei se olisi ruuvattu liian ulos = läpän vipu ei stoppaakkaan siihen vaan läppä jumittaa läpän runkoon. Käsittääkseni sen läpän vivun pitäisi kuitenkin osua ekana siihen rajoitinruuviin, ennenkun läppä stoppaa runkoonsa.Midi kirjoitti:Putsailin sen mutta ei auttanut, näytti aika kuluneelta joten eikai sille oikein voi mitään. Rauhallisesti kun tulee pois kaasulta niin ei jää jumittamaan mutta jos ripeästi nostaa niin jää.
Näkyykö siinä kaasuläpän rungossa minkäänlaista kulumajälkeä tms. mihin tuo läppä voisi takertaa? Sitähän voisi koittaa tasoittaa jollain riittävän hienolla hiomapaperilla. Tai sitten vaan ruuvaa sitä säätöruuvia niin ulos, ettei kaasuläppä pääse takertumaan...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Sen säätöruuvin päällä voi olla plokki, vai miksi näitä korkkeja kutsutaan. Kuitenkin, kun katsot läppäkoteloa oikean etulokarin kohdalta, eli mahdollisimman läheltä, niin säätöruuvi sijaitsee vasemmassa yläkulmassa onkalossa. Itselläkin oli aikanaan vaikea löytää tuo säätö eri TS:n imusarjasta. Itsekin tosiaan koitin sitä kirottua mattoa putsata öljystä monta kertaa mutta se on niin uitettu että..
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Joo löytyihän se säätöruuvi, kiitos vinkeistä. Asia kunnossa.
En tosiaan edes yrittänyt putsata sitä alkuperästä mattoa kun sattu nurkista löytymään tota materiaalia.
Pakoputkeakin ripustelin tuossa mutta en sitä juurikaan paremmin saanut, ei kyllä varmaan kolise enään mutta turhan alhaalla on. Täytyy tohon takapöntön kannattimeen tehdä oma kötöstys että saa sitä ylemmäs.
En tosiaan edes yrittänyt putsata sitä alkuperästä mattoa kun sattu nurkista löytymään tota materiaalia.
Pakoputkeakin ripustelin tuossa mutta en sitä juurikaan paremmin saanut, ei kyllä varmaan kolise enään mutta turhan alhaalla on. Täytyy tohon takapöntön kannattimeen tehdä oma kötöstys että saa sitä ylemmäs.
Joona Karimaa
____________
____________