moro taas... ei ole ostokrapula vaan tosi tilanne.
eli vilkun palautus ei toimi, tai noh, satunnaisesti toimii... onko muilla ollut 147:ssa samaa ongelmaa. meneekö viiksi vaihtoon vai onko kotikonstia korjaukseen.
ja toinen asia mikä ihmetyttää lähinnä kyytiin tulevia. miksi vaihdekepin nuppi on vinossa. voimat ei riitä sitä vääntämään suoraan??? kuuluuko se olla noin
niin ja todetaan sen verran tuohon vaihdekepin nuppiin, nettiautosta kun bensaversiot katsastaa läpi niin niissä on suorassa nuppi... mutta mites muilla dieseli-versioissa... anyone?
Jospas kertoisit heille että se nuppi on vaikka ergonomisesti suunniteltu ominaisuus tai jotain muuta hianoa Mulla mahtaa olla kyl nyt ostorapula ittelläni Sitä ON liikkeellä..
nostetaas tämä ylös... vilkun viiksen kanssa on tullu painittua, lähinnä takuuhuoltojen kanssa. vika ei tahdo korjaantua. vastauksena tuli, että kaikissa alfoissa on samanlainen toiminta vilkussa...
eli onko muilla vastaavaa probleemaa/ominaisuutta???
vilkun viiksi jää palautumatta kun on loiva risteys kyseessä... siis se palautuu kyllä normi-90-asteen risteyksissä, mutta annas olla kun on loivempi kaarre. vilkku jää nakuttaan sinne suuntaan... viiksipaketti on vaihdettu jo kerran eikä vika korjaantunut. on muuten melkoinen turvallisuusriski liikenteessä kun oikealle naputtaa viiksi...
Kyllä tuota aina joskus sattuu. Mutta kyllä itse ainakin huomaan kun vilkku on päällä jos ei satu palauttamaan. eli tapahtuu harvoin, eli tuskin on kaikkien Alfojen ominaisuus.
jannejm kirjoitti:
eli onko muilla vastaavaa probleemaa/ominaisuutta???
itse bidän sitä vain ominaisuutena, mulla ainakin 15kuutosessa on ihan sama homma.. bitäisiköhän siitä huolestua...? )anteeksi että kirjoitan näin kun kirjoitan, näbbis ei ole täydessä iskussaan)
niin, itsellä tämä on järjestyksessään 9. omistamani auto ja eka kerran tuli tämmöinen efekti vastaan... kaipa se pitää vaan tottua tarkistamaan vilkun palautus...
jannejm kirjoitti:niin, itsellä tämä on järjestyksessään 9. omistamani auto ja eka kerran tuli tämmöinen efekti vastaan... kaipa se pitää vaan tottua tarkistamaan vilkun palautus...
Vaikea sanoa kun ei ole ajanut viistoistakuukkia täyessä iskussaan mutta mä olen ainakin huomannut tuota oiretta loivissa risteyksissä etenkin kun nuo ajolinjat on usein tuolta F1-maailmasta..
Ongelmaksihan tuo koituu silloin kun musiikit on niin täysillä ettei kuule säksätystä
Itse olen törmännyt ainakin 156:ssa ja 147:ssa tuohon että loivissa kaarroksissa vilkku ei palauta. Johtunee osaltaa nopeasta ohjausesta, koska ongelmaa ei ollut Unossa, jossa kierroksia laidasta laitaan on kuin sulkuventtiilissä.
jep se johtuu luultavasti juuri tuosta nopeasta ohjauksesta, ite en saa aina vilkkua päälle ku himaa tulee sellainen oikealle kaartava tie mistä pitää jyrkästi kääntää vasemmalle...
Viimeksi muokannut V6, 02 Heinä 2009, 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
mulla kyllä vilkku palauttaa. Rattiakselin palautus nippa on vaan huonossa kohdassa, joissain liikenneympyröissä, ympyrästä poistuessa kun laittaa vilkun, niin se ottaa heti siihen palautus ripaan tai mikä nyt sitten onkaan tuloksena yks törky nopea vilautus...
Eihän siina viiksen ympärillä ole mitään muovisia pölysuojia? 1 fifi palautteli vilkkua miten sattuu, kun se muovi esti viiksen vapaan liikkumisen.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean