Mitenkäs se nyt oli 75:ssa?

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Tessu
Viestit: 26
Liittynyt: 27 Kesä 2009, 18:40
Paikkakunta: Kotka

Mitenkäs se nyt oli 75:ssa?

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Olikos tossa 75:sen kampiakselin päässä vasen kätinen kierre?
Viimeksi muokannut Tessu, 11 Heinä 2009, 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Vähän voisi tarkentaa. Otsikko on se joka ohjaa osaajat paikalle :wink:

En ainakaan ymmärrä miksi olisi. Kone pyörii kuitenkin myötäpäivään.
Varmaksi en mene sanomaan, kun en ole ikinä joutunut irroittamaan.

Avatar
Tessu
Viestit: 26
Liittynyt: 27 Kesä 2009, 18:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Epezi kirjoitti:Vähän voisi tarkentaa. Otsikko on se joka ohjaa osaajat paikalle :wink:

En ainakaan ymmärrä miksi olisi. Kone pyörii kuitenkin myötäpäivään.
Varmaksi en mene sanomaan, kun en ole ikinä joutunut irroittamaan.
Joo sori...muistelin vain että joku olis puhunut että olis vasuri kierre joten aattelin joskos joku tarkentais ennen kun äheltää väärään suuntaan

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Oikee on vanhassa tessussa ja vasuri uudessa 16V:ssä. Molemmat koneet pyörii myötäpäivään. Vanhasta voi mutteri teoriassa irrota itsekseen, muttei käytännössä jos se on laitettu kiinni :)
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
Tessu
Viestit: 26
Liittynyt: 27 Kesä 2009, 18:40
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Tessu »

kterkkila kirjoitti:Oikee on vanhassa tessussa ja vasuri uudessa 16V:ssä. Molemmat koneet pyörii myötäpäivään. Vanhasta voi mutteri teoriassa irrota itsekseen, muttei käytännössä jos se on laitettu kiinni :)
Kiitoksia tarkennuksesta :)

Vastaa Viestiin