Kerrankin löytyi AVK:lta 156, jonka poikittaisia takatukivarsia EI oltu rikottu niillä kuljetustrukinpiikeillä. Siispä sitä kuvitteli nelipyöräsuuntauksen onnistuvan.
Autoon on kuitenkin asennettu edellisen omistajan toimesta madallusjouset. Siis pelkät jouset, ei KW:n iskareita. Ovat otteella, mutta eipä tietenkään mitään todistusta pyöränkulmien mittauksesta.. Tietenkin, tietenkin ne Camberit on enemmän negatiivisia kuin normaalisti. Ja tietenkin myös ulkona niistä toleranssialuieista, joita mittauksessa pitäisi noudattaa. Vaikka on valittuna "sport suspension" arvot.
Edessä
vas. / oik.
-1,8º / -2.0º
(rajat -1.4º...-0.8º)
Takana
vas. / oik.
-2.2º / -1.9º
(rajat -1.5º...-0.8º)
Muut kulmat ovat autossa toleranssialueella.
Nyt kaipailtaisiin vinkkejä, millä konstilla saisi auton leimaan.. Ei taida olla kovin hyvä selitys, että "kun edellinen omistaja sitä ja tätä". Aletaanko vääntämään soikeita reikiä vakiotolppien yläpultteihin, että tulee säätövaraa. Vai vaihdetaanko vakiojouset rekisteröintikatsastusta varten ja sitten uudelleen muutoskatsastetaan taas madallusjousille. Vai jotain ihan muuta? Voisiko hyväksyä ihan noin? Itse voisin
