Auto tontissa - mitäs sitten?
Valvoja: Moderators
Auto tontissa - mitäs sitten?
Oi viisaat.
Olen ollut huomaavinani joissain kuvissa albumin puolella poijjiilla vakaajatankoja. Onko auto aivan sairaan jäykkä/hyvä/aivan susi tangon jälkeen. Noita vakaajatankoja sais etupäähän ainakin melkosta edullisesti (Toora ~80 €, eikä Novitecikaan paljoo ollu). Onko suositeltavaa vai ostaisko sittenkin kaljaa koko rahalla.
Nimim. "säästäminen on homojen hommaa"
Olen ollut huomaavinani joissain kuvissa albumin puolella poijjiilla vakaajatankoja. Onko auto aivan sairaan jäykkä/hyvä/aivan susi tangon jälkeen. Noita vakaajatankoja sais etupäähän ainakin melkosta edullisesti (Toora ~80 €, eikä Novitecikaan paljoo ollu). Onko suositeltavaa vai ostaisko sittenkin kaljaa koko rahalla.
Nimim. "säästäminen on homojen hommaa"
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
No ei siitä ainakaan ole mitään haittaakaan. Mulla oli viime kesänä 215/45/17 - rengastus, eikä ollut madallettu autoa, niin kaiken v#ttuilun uhallakin väitän että urissa muljuilu väheni jonkin verran sen jälkeen kun olin ko. tangon laittanu. Moposportista sai Momon sellaisen johonki 90€.
Abarth 500 Esseesse
Poikkituen tarkoitus lienee jäykistää etupäätä. Estää rungon muljailu ja säilyttää näin ollen pyöränkulmat paremmin kovassa ajossa.
Ei ole kauhean kallis ja onhan sitä kiva kattella/näytellä. Helppo asentaa, onnistuu jopa tumpeloltakin.
Joku korjaa jos olen pahasti metsässä.
Ei ole kauhean kallis ja onhan sitä kiva kattella/näytellä. Helppo asentaa, onnistuu jopa tumpeloltakin.
Joku korjaa jos olen pahasti metsässä.
Makaroonia jo vuodesta -98
näin on parhaan tuloksen saisi jos tuki olisi myös kiinnitetty rintapeltiinpuuha kirjoitti:Poikkituen tarkoitus lienee jäykistää etupäätä. Estää rungon muljailu ja säilyttää näin ollen pyöränkulmat paremmin kovassa ajossa.
Ei ole kauhean kallis ja onhan sitä kiva kattella/näytellä. Helppo asentaa, onnistuu jopa tumpeloltakin.
Joku korjaa jos olen pahasti metsässä.
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Mulla on Momon poikkituki. En missään nimessä ottaisi sitä autosta pois. Se on todella kätevä kun pitää vetää johtoja auton akulta pelkääjänpuolen jalkatilaan . Ja meneehän siinä webaston bensaletkukin hienosti auton toisellepuolelle.
Muutenhan siitä nyt ei ole ollut oikeastaan mitään iloa, tosin en tiedä millainen auto on ollut ennen asennusta kun toi rauta tuli auton mukana. Se oli asennettu samalla kun madallussarja joten ehkäpä Eibach suosittelee kyseisen härvelin asentamista konepellin alle.
Ja onhan se muuten ihan mukavan näköinen
Muutenhan siitä nyt ei ole ollut oikeastaan mitään iloa, tosin en tiedä millainen auto on ollut ennen asennusta kun toi rauta tuli auton mukana. Se oli asennettu samalla kun madallussarja joten ehkäpä Eibach suosittelee kyseisen härvelin asentamista konepellin alle.
Ja onhan se muuten ihan mukavan näköinen
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
tanko vai kaljaa
Jos noin normaalielämää ajatellaan niin huomattavasti suuremman eron huomaat jos ostat 80 eurolla kaljaa kuin mitä jos ostat sen vakaajatangon. Itselläni ollut yhdessä autossa ja kyllä sen ainoa merkitys siviiliautossa on ulkonäkö.