mihtareitten valoot 156

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Perttuli
Viestit: 11
Liittynyt: 29 Heinä 2009, 21:08

mihtareitten valoot 156

Viesti Kirjoittaja Perttuli »

elikkäs toi 156:sen nämä mittarit siinä keskikonsolissa pensamittari jne.. nii miten niistä ne valot vaihetaan kun pari on palanu onkohan kauheenkin kivulias homma?? vastaus varmaa löytyis täältä räläämällä, mutta kauhee homma :D kiitos ja anteeks!

tuttifrutti
Viestit: 36
Liittynyt: 17 Huhti 2008, 00:46
Paikkakunta: helsinki

mittarivalot vaihtoon

Viesti Kirjoittaja tuttifrutti »

Onks kyseessä boselift? Itellä tyssäs polttimien vaihto kun en saanut radioita irti rikkomatta paikkoja. Ja onpa vielä aika suolasen hintasia ne polttimot. Kävin hölmöyksissäni deltasta kysymässä niitä. Eli on siinä hommaa ja kun olen vielä ite huono käsistäni niin...
tuttifrutti sono matti eli juha ja ellu

Jarama
Viestit: 757
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 18:46

Viesti Kirjoittaja Jarama »

Motonetista niitä polttimoita saa, otat vaan mallikappaleen mukaan, taisivat maksaa jotain 1€ kpl.
Onhan siinä hommaa mutta kun rauhallisesti tekee niin kaiken saa ehjänä pois ja myös takaisin. Jos lämmönsäätimiin joutuu vaihtamaan polttimoita niin kaikkein vaikein tehtävä on saada itse säädin pois sieltä, joutuu hieman taiteilemaan, että mahtuu ulos. Bensa/kello/lämpö-paneeli tulee suoraan pois kun ensin on poistanut mankan sekä keskikonsolisuojan.
Kun pelkkä teho ei riitä!

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

- Epäkelpokeräilijä -

Perttuli
Viestit: 11
Liittynyt: 29 Heinä 2009, 21:08

Viesti Kirjoittaja Perttuli »

kuulostaa aika mielenkiintoselta pitänee sitte huomenna räläillä ne paikoiltaa ja painuu motonettii :D kiitoksset avusta, toivottavasti toi sujuu ongelmitta mutta luulen että mun tuurilla saan poltettuu koko auton :D

Vastaa Viestiin