eli tänään syttyi keltainen moottorinkuvaa osoittava varoitusvalo..autona 156 2.0 ts 2001. onkohan vakavaa?? vai uskallanko ajaa ?muuaallekin kuin huoltoon. missä on huoltoja hesassa?
kiitoksia vastauksista jo etukäteen..
156 keltainen moottorivalo syttyi!
Valvoja: Moderators
- maybetomorrow
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
Itse olen käynnistänyt uudestaan muutaman kerran ja on hävinnyt joskus n. 5 kerran jälkeen. Joskus myös ajanut lyhempiä matkoja valon palaessa. Ohjekirjan mukaan saa ajaa välttäen turhaa kierrättämistä.
Hetkellinen häiriö saattaa jäädä johonkin muistiin ja valo palaa turhaan helposti parikin päivää. Jossei valo parin kolmen päivän sisällä sammu niin sitten varmaan pitää ajaa pajalle. Ainakin mulle kävi näin jo viime talvena eikä mitään ole tarvinnut tehdä, on myös tänä talvena syttyillyt ja samaa kaavaa noudattaen kadonnut. Taitaa olla turhan herkkänä kylmäkäynnistyksille.
Vikamuistin nollautin öljynvaihdon yhteydessä, ei mitään hälyttävää kuulemma. Sinuna katsoisin viikonlopun yli rauhassa.
Hetkellinen häiriö saattaa jäädä johonkin muistiin ja valo palaa turhaan helposti parikin päivää. Jossei valo parin kolmen päivän sisällä sammu niin sitten varmaan pitää ajaa pajalle. Ainakin mulle kävi näin jo viime talvena eikä mitään ole tarvinnut tehdä, on myös tänä talvena syttyillyt ja samaa kaavaa noudattaen kadonnut. Taitaa olla turhan herkkänä kylmäkäynnistyksille.
Vikamuistin nollautin öljynvaihdon yhteydessä, ei mitään hälyttävää kuulemma. Sinuna katsoisin viikonlopun yli rauhassa.