Näin on, tosin tuon 3 kuvankin vois vielä hyväksyä, jotenkin tulee gt mieleen. Muissa on liikaa audin perää ja bemarin keulaa.HopeinenQ kirjoitti:Parhaimman näkönen tuo uusi mahdollinen Giulia oli kuvassa 2/6..
Uutisia Alfa Romeosta
Valvoja: Moderators
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Giulia (projektikoodi 944) on täysin uusi malli eikä sillä ole teknisesti mitään tekemistä 159:n kanssa. Premium-pohjalevy jää historiaan ja giulia rakennetaan D-evo-pohjalevylle, joka on pidennetty c-evo-pohjalevt (c-segmentin malllit)alfista kirjoitti:Sommitelmia Alfa Romeo Giuliasta, eli 159 faceliftistä. Epäilevät, että aloittaa USA:n markkinoilta.
http://www.allaguida.it/foto/nuova-alfa-romeo-giulia/
mitat ovat samaa luokkaa 159:n kanssa, mutta giulia on kevyempi, ketterämpi ja tilavampi.
tänä vuonna projekti on ollut jäissä ja malli tulee markkinoille aikaisintaan 2011. alustatekniikka todennäköisesti yhteneväinen milanon kanssa (149/koodi 940)= macphersonit edessä, b-multilink-takana), toinen vaihtoehto on carry-over 939:stä (159) jolloin giuliaan tulisi nykyisen mallin alustatekniikka.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Tulin ihan tänne asti kyselemään, onko 159:stä tullut faceliftiä... Kun mulle kiven kovaan väitettiin, että on... enhän minä tietenkään uskonnut ja väitin vastaan 
Näköjään ei siis ole liftailtu, hyvin on aikaa kestännyt!
Homman nimi on se, että auto suunittelun saralla jo melkein kaikkea on kokeiltu, siitä johtuu, että väkisinkin tulee joku auto mieleen uudesta autosta.

Näköjään ei siis ole liftailtu, hyvin on aikaa kestännyt!
Homman nimi on se, että auto suunittelun saralla jo melkein kaikkea on kokeiltu, siitä johtuu, että väkisinkin tulee joku auto mieleen uudesta autosta.
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Morjens Mirafiori, pitkästä aikaa!Mirafiori kirjoitti:Giulia (projektikoodi 944) on täysin uusi malli eikä sillä ole teknisesti mitään tekemistä 159:n kanssa. Premium-pohjalevy jää historiaan ja giulia rakennetaan D-evo-pohjalevylle, joka on pidennetty c-evo-pohjalevt (c-segmentin malllit)alfista kirjoitti:Sommitelmia Alfa Romeo Giuliasta, eli 159 faceliftistä. Epäilevät, että aloittaa USA:n markkinoilta.
http://www.allaguida.it/foto/nuova-alfa-romeo-giulia/
mitat ovat samaa luokkaa 159:n kanssa, mutta giulia on kevyempi, ketterämpi ja tilavampi.
tänä vuonna projekti on ollut jäissä ja malli tulee markkinoille aikaisintaan 2011. alustatekniikka todennäköisesti yhteneväinen milanon kanssa (149/koodi 940)= macphersonit edessä, b-multilink-takana), toinen vaihtoehto on carry-over 939:stä (159) jolloin giuliaan tulisi nykyisen mallin alustatekniikka.
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 115
- Liittynyt: 30 Syys 2009, 17:32
- Paikkakunta: Jossain Pohjanmaalla..
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Hauska tuo retrohenkinen kabiini. Ovien pahvit tosin näyttävät ikävän muovisilta - vähän Seatmaisilta - mutta toivottavasti kamera tässä kohtaa valehtelee.
Ja mitä tulee 159:n seuraajaan, niin nyt kaivataan taas 156:n tyylistä pankinräjäyttäjää, ei mitään varovaista evoluutiota. Sellainen "massojen Quattroporte" olisi omalla toivomuslistalla. Jotain erilaista, jotain sykähdyttävää, jotain mullistavaa.
Ai niin, Mirafiorille tervetuloa takaisin!
Ja mitä tulee 159:n seuraajaan, niin nyt kaivataan taas 156:n tyylistä pankinräjäyttäjää, ei mitään varovaista evoluutiota. Sellainen "massojen Quattroporte" olisi omalla toivomuslistalla. Jotain erilaista, jotain sykähdyttävää, jotain mullistavaa.
Ai niin, Mirafiorille tervetuloa takaisin!
"Massojen Quattroporte" on itseasiassa aika hyvin kiteytetty. Nuo kuvat on tosin vissiin 147:n seuraajasta?
Itsellä vaan meinaa itku päästä jos ja ilmeisesti kun etupää tulee näyttämään samalta kuin MiTossa. Minä kun en siitä pahemmin tykkää. Ne muodot kun vaativat pitkän ja matalan keulan ennen kuin se ilme toimii. Pieni auto saa vain mulkosilmäisiä piirteitä ja alkaa muistuttaa Nissan Micraa.

Toki mahdollisuudet onnistua noiden muotojen kanssa paranevat auton koon kasvun myötä:

mutta mutta...
Itsellä vaan meinaa itku päästä jos ja ilmeisesti kun etupää tulee näyttämään samalta kuin MiTossa. Minä kun en siitä pahemmin tykkää. Ne muodot kun vaativat pitkän ja matalan keulan ennen kuin se ilme toimii. Pieni auto saa vain mulkosilmäisiä piirteitä ja alkaa muistuttaa Nissan Micraa.


Toki mahdollisuudet onnistua noiden muotojen kanssa paranevat auton koon kasvun myötä:

mutta mutta...
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- jiigee
- Viestit: 333
- Liittynyt: 20 Helmi 2007, 14:05
- Car(s): GT 3.2 -05
Ex 156 2.5 V6 -03 - Paikkakunta: Tampere
Nyt näyttäisi keulan ja valojen mittasuhteet olevan kohdallaan. Hieno kuvakulma ainakin
. Vähän epäilyttäviä ovat nuo aikaisemmat kuvat olleet Milanosta/Giulietasta, mutta MiTokin oli loppuviimeksi luonnossa paremman näköinen kuin kuvissa. Vähän nuo valot tökkivät aluksi, mutta kaara näyttää paremmalta mitä pidempään sitä katselee. Nyt alkaa keulassakin olemaan 8C Competizionen mallia enemmän, vaikkakin ei ihan niin klassisia linjoja olekaan. Sporttisen tyylikkään näköinen ainakin tuolla rengastuksella ja alustasarjalla(tuskin on perusmalli).
Mun mielestä ihan hyvä veto ottaa tunnettu Giulietta -nimi uudelleen käyttöön.

Mun mielestä ihan hyvä veto ottaa tunnettu Giulietta -nimi uudelleen käyttöön.
Kun oikein yrittää ja sitten onnistuu, siihen on tyytyminen.
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Olisiko tästä mihinkään?Vittorio Jano kirjoitti:Ja mitä tulee 159:n seuraajaan, niin nyt kaivataan taas 156:n tyylistä pankinräjäyttäjää, ei mitään varovaista evoluutiota. Sellainen "massojen Quattroporte" olisi omalla toivomuslistalla. Jotain erilaista, jotain sykähdyttävää, jotain mullistavaa.
http://zoosviat.com/autoreader/wp-conte ... giulia.jpg
- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ihan näppärä. Tosin jostain syystä näyttää kuvassa enintään Miton kokoiselta, olisiko kuvakulma sitten sellainen. Ja eihän tämäkään kai vielä ihan virallinen kuva ole? Aika tökero nimittäin tuo harmaa laatikko jolla on peitetty etulätkästä MILANO- teksti.
Minkä takia nykyään muuten esittelykuvat eivät ole oikeita valokuvia? Miettikääpä vaikka 8C spideria. Kumpi saa kuolaamaan enemmän, virallinen ensiesittely "photoshoppi" vai luonnossa otetut upeat kuvat?
Oikea Kuva:

"Photoshop"


Minkä takia nykyään muuten esittelykuvat eivät ole oikeita valokuvia? Miettikääpä vaikka 8C spideria. Kumpi saa kuolaamaan enemmän, virallinen ensiesittely "photoshoppi" vai luonnossa otetut upeat kuvat?
Oikea Kuva:

"Photoshop"

- liekki
- Viestit: 1079
- Liittynyt: 31 Maalis 2005, 17:50
- Car(s): Mitoc TCT 135hv
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Aivan. Esim. italiaspeedistä en löytänyt vielä uutista julkistuksesta niin oletin, ettei toi ihan vielä sitä virallista julkistusmatskua ole. Jostain on vuotanut Milano-tekstillä oleva kuva eteenpäin ja sitä ovat tietyt lähteet käyttäneet. Tekniikan Maailman kuvastakaan sitä Milano- tekstiä ei ole peitetty.
EDIT:
Ei ollut Progetto 940:ssa myöskään mitään virallista julkistusta. Aika vähällä metelillä olisi lanseerattu, jos se todella jo on tapahtunut? Aika epämääräistä myöskin tuo uutisointi.
EDIT:
Ei ollut Progetto 940:ssa myöskään mitään virallista julkistusta. Aika vähällä metelillä olisi lanseerattu, jos se todella jo on tapahtunut? Aika epämääräistä myöskin tuo uutisointi.
- Abarth
- Viestit: 3093
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
- Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3 - Paikkakunta: Riihimäki
Heikkoa on.155156 kirjoitti:Olisiko tästä mihinkään?Vittorio Jano kirjoitti:Ja mitä tulee 159:n seuraajaan, niin nyt kaivataan taas 156:n tyylistä pankinräjäyttäjää, ei mitään varovaista evoluutiota. Sellainen "massojen Quattroporte" olisi omalla toivomuslistalla. Jotain erilaista, jotain sykähdyttävää, jotain mullistavaa.
http://zoosviat.com/autoreader/wp-conte ... giulia.jpg
Varmaan Breran "pohjille" yritetty vääntää kun on niin lyhyt akselväli.
Quattroporte on todella aivan omaa luokkaansa.
Nyt näyttää ilmestyneen italiaspeediin uutinen aiheesta..
http://www.italiaspeed.com/2009/cars/al ... /0212.html
http://www.italiaspeed.com/2009/cars/al ... /0212.html
Toisaalta Micra on kyllä yksi hauskimman näköisiä pikkuautoja pitkään aikaan. Erottuu ja vieläpä edukseen.mml kirjoitti:"
Itsellä vaan meinaa itku päästä jos ja ilmeisesti kun etupää tulee näyttämään samalta kuin MiTossa. Minä kun en siitä pahemmin tykkää. Ne muodot kun vaativat pitkän ja matalan keulan ennen kuin se ilme toimii. Pieni auto saa vain mulkosilmäisiä piirteitä ja alkaa muistuttaa Nissan Micraa.
![]()
mutta mutta...
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Keula kuvakulmasta johtuen näyttää pitemmältä kuin onkaan. Tuossa on samanlainen lumiaura tuo nokka kuin 159:ssä. Kaksiulotteisessa kuvassa se näyttää kuin etupyörästä puskurin reunaan olisi metri matkaa.Abarth kirjoitti:Heikkoa on.155156 kirjoitti:Olisiko tästä mihinkään?Vittorio Jano kirjoitti:Ja mitä tulee 159:n seuraajaan, niin nyt kaivataan taas 156:n tyylistä pankinräjäyttäjää, ei mitään varovaista evoluutiota. Sellainen "massojen Quattroporte" olisi omalla toivomuslistalla. Jotain erilaista, jotain sykähdyttävää, jotain mullistavaa.
http://zoosviat.com/autoreader/wp-conte ... giulia.jpg
Varmaan Breran "pohjille" yritetty vääntää kun on niin lyhyt akselväli.
Esim. 159:ssä kuvakulmasta riippuen etuylitys näyttää todella lyhyeltä tai hyvinkin pitkältä: http://www.alfaromeo.fi/cufsfiles/esitt ... 051109.pdf
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Veit jalat suustani Jano. Muistan, kun ensimmäistä kertaa katsomassa 156:sta livenä Deltan tiskillä. Se iski kuin 1000 volttia. Silloin se oli vain kaukainen haave, mutta se oli niin erilainen ja niin kaunis verrattuina muihin sen ajan kotteroihin. Yksikään sen jälkeisistä Alfoista ei ole aiheuttanut samaa hämmennystä ja omistamisen halua. Melkein viiden vuoden odotuksen jälkeen olin sitten onnellinen omistaja, vaikka ekassa käytetyssä versiossa vikoja olikin.Vittorio Jano kirjoitti: Ja mitä tulee 159:n seuraajaan, niin nyt kaivataan taas 156:n tyylistä pankinräjäyttäjää, ei mitään varovaista evoluutiota. Sellainen "massojen Quattroporte" olisi omalla toivomuslistalla. Jotain erilaista, jotain sykähdyttävää, jotain mullistavaa.
Tästä Miton pystymulkosilmäeurotankkilinjasta en vaan pysty pitämään, vaikka kuinka yritän positiivisesti ajatella. Micraa ei Alfan tarvitsisi matkia. Ehkä tämä Giulietta on vähän sopusuhtaisempi, mutta ei ainakaan kuvissa innosta, vielä. Matalaa, ei madallettua, ja pitkää, kiitos. Olisin juhlavuodelle kyllä enemmän odottanut.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
Niin kauan kun Alfat erottuvat edukseen, ovat asiat hyvällä mallilla. Jos Alfa alkaisi keskittyä siihen että autot ovat hauskan näköisiä, niin oi ja voi.Jönsson kirjoitti:Toisaalta Micra on kyllä yksi hauskimman näköisiä pikkuautoja pitkään aikaan. Erottuu ja vieläpä edukseen.
Se mitä tällä yritän sanoa on kai se, että Micra on omassa segmentissään varmaan ihan vekkuli peli, mutta siihen segmenttiin ei Alfa kuulu. Sitä varten konsernissa on Fiat.
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
Alfan ja Lancian tulevaisuus epävarma?
"In a media interview Fiat CEO Sergio Marchionne has turned the screw further on the future directions of Fiat Group Automobiles' two niche brands, Lancia and Alfa Romeo, emphasising that their presently envisioned futures are to be no longer assured."
Lähde: www.italiaspeed.com
"In a media interview Fiat CEO Sergio Marchionne has turned the screw further on the future directions of Fiat Group Automobiles' two niche brands, Lancia and Alfa Romeo, emphasising that their presently envisioned futures are to be no longer assured."
Lähde: www.italiaspeed.com
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
^ Tuo italiaspeed.com artikkeli ei kerro Alfa Romeon suhteen oikeastaan mitään. Hieman lööpin makua alkaa olla Italiaspeedillä; otsikko antaa ymmärtää hieman enemmän kuin mitä juttu kertoo.
Se lienee kuitenkin selvää, että Chrysleriin sotkeutumisesta ei voi mitään hyvää seurata.
[edit] Takavetoisen jenkin haluava voi ostaa sen myös ilman Alfa Romeon merkkiä keulassa. Toivottavasti tulevaisuuden Alfa Romeot eivät perustu ameriikan autoihin millään tavalla. [/edit]
Se lienee kuitenkin selvää, että Chrysleriin sotkeutumisesta ei voi mitään hyvää seurata.
[edit] Takavetoisen jenkin haluava voi ostaa sen myös ilman Alfa Romeon merkkiä keulassa. Toivottavasti tulevaisuuden Alfa Romeot eivät perustu ameriikan autoihin millään tavalla. [/edit]
Viimeksi muokannut 155156, 10 Joulu 2009, 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi siitä seurata mm. takaveto ja Amerikan markkinat. Luulisin, että näitä juttuja ihan ammattimiehet junailee.155156 kirjoitti:^ Tuo italiaspeed.com artikkeli ei kerro Alfa Romeon suhteen oikeastaan mitään. Hieman lööpin makua alkaa olla Italiaspeedillä; otsikko antaa ymmärtää hieman enemmän kuin mitä juttu kertoo.
Se lienee kuitenkin selvää, että Chrysleriin sotkeutumisesta ei voi mitään hyvää seurata.
- Liitteet
-
- Alfa-Romeo-SUV-Scoop-01.jpg
- (47.48 KiB) Tiedosto ladattu 9041 kertaa
- Alfaholisti
- Viestit: 508
- Liittynyt: 13 Maalis 2003, 09:25
- Paikkakunta: Kerava
- juhala
- Viestit: 685
- Liittynyt: 11 Kesä 2006, 08:40
- Car(s): Alfa 159 SW 1.9 JTDm 2010
Alfa 156 2.5 1998
Fiat Abarth 500 Essesse
Giulietta 1.4. T-jet 2010 - Paikkakunta: Espoo
Tuo on kyllä aika kamala esitys...
Mutta mun mielestä tuo autoluokka oikein ymmärrettynä on vaan aika järkevä. Aito monikäyttöauto jolla voi hoitaa aika monta kärpästä yhdellä kertaa. Monet noista on vaan olleet liian isoja ensin (esim. audin järjeton Q7) mutta pienemmät versiot on musta vaan aika fiksuja, (RAW 4, tai XC 60 esim Volvolta). Musta tuota SUV luokkaa dissataan osin irrationaalisesti ja turhaan. Sehän on vain hieman korkeampi pienehkö farmari nelivedolla.
Jos mietin mihin meillä tuota Stiloa käyteään niin SUV tekisi kaiken sen, mutta monessa kohtaa fiksummin. Autoa käytetään ihan perusjuttujen lisäksi esim. peräkärryn vetämiseen, neliveto ja maavara olisivat olleet tarpeen useammankin kerran kun nuo mökkitiet on meidän suvussa mitä on.
Poikien crossiharrasteen tiimoilta on kanssa aina välillä olemista tuon Stilon kanssa, ja yhtään isompaa kärryä sillä ei vaan enää oikein viitsi vetää.
Jos ajatellaan Italian konsernin tuotteita niin sieltä ei taida löytyä järjellistä nelivetovaihtaria jos haluan vetää kärryllä vaikka neljää offroad pyörää. (nyt niitä on vaan isälle ja pojille, mutta kun rouvallekin pitäisi saada oma;)
159 Q4 taitaa olla ainut? Maavara on sitten taas huonompi kuin nykyisessä.
Tuo olisi ollut aivan merkittävä markkinarako nimenomaan Alfa-Romeolle jonka urheilullista imagoa olisi voinut oikeasti hyödyntää erilaisten urheiluharrasteiden kautta, maastopyöräily, veneily, vesiskootterit, kelkkailu jne nyt vaikka esimerkkeinä.
Jos Alfalla olisi tuon tyyppinen ajoneuvo jossa olisi mukana ne elementit mitkä minusta erottavat Alfa Romeon esim. Volvosta niin ostaisin suurin piirtein heti.
Edit:
Jotenkin tuosta näkyy nykyalfalle muutenkin aika tyypillinen linjaton ja munaton "komiteamuotoilu". On päätetty että ryhdytään tuollaista työstämään, ja raatityöskentelyllä jotenkin sitten päädytty tuollaiseen.
kaikki se mikä onnistui 90 luvun lopussa on unohdettu ja hylätty.
Esimerkkinä uudet MiTo ja Giulietta ja niiden nimi ja muotoilu hämmingit.
Mun mielestä Seat Leon on jo monta vuotta ollut muotoilullisesti onnistuneempi esitys luokassaan kuin tuleva Giulietta.
8C:n muotoiluideat ei vaan skaalaudu noin vaan, ja jotenkin niistä kuultaa läpi se, etä ne eivät ole kenenkään lahjakkaan yksilön perusnäkemyksestä peräisin.
masentavaa

Mutta mun mielestä tuo autoluokka oikein ymmärrettynä on vaan aika järkevä. Aito monikäyttöauto jolla voi hoitaa aika monta kärpästä yhdellä kertaa. Monet noista on vaan olleet liian isoja ensin (esim. audin järjeton Q7) mutta pienemmät versiot on musta vaan aika fiksuja, (RAW 4, tai XC 60 esim Volvolta). Musta tuota SUV luokkaa dissataan osin irrationaalisesti ja turhaan. Sehän on vain hieman korkeampi pienehkö farmari nelivedolla.
Jos mietin mihin meillä tuota Stiloa käyteään niin SUV tekisi kaiken sen, mutta monessa kohtaa fiksummin. Autoa käytetään ihan perusjuttujen lisäksi esim. peräkärryn vetämiseen, neliveto ja maavara olisivat olleet tarpeen useammankin kerran kun nuo mökkitiet on meidän suvussa mitä on.
Poikien crossiharrasteen tiimoilta on kanssa aina välillä olemista tuon Stilon kanssa, ja yhtään isompaa kärryä sillä ei vaan enää oikein viitsi vetää.
Jos ajatellaan Italian konsernin tuotteita niin sieltä ei taida löytyä järjellistä nelivetovaihtaria jos haluan vetää kärryllä vaikka neljää offroad pyörää. (nyt niitä on vaan isälle ja pojille, mutta kun rouvallekin pitäisi saada oma;)
159 Q4 taitaa olla ainut? Maavara on sitten taas huonompi kuin nykyisessä.
Tuo olisi ollut aivan merkittävä markkinarako nimenomaan Alfa-Romeolle jonka urheilullista imagoa olisi voinut oikeasti hyödyntää erilaisten urheiluharrasteiden kautta, maastopyöräily, veneily, vesiskootterit, kelkkailu jne nyt vaikka esimerkkeinä.
Jos Alfalla olisi tuon tyyppinen ajoneuvo jossa olisi mukana ne elementit mitkä minusta erottavat Alfa Romeon esim. Volvosta niin ostaisin suurin piirtein heti.
Edit:
Jotenkin tuosta näkyy nykyalfalle muutenkin aika tyypillinen linjaton ja munaton "komiteamuotoilu". On päätetty että ryhdytään tuollaista työstämään, ja raatityöskentelyllä jotenkin sitten päädytty tuollaiseen.
kaikki se mikä onnistui 90 luvun lopussa on unohdettu ja hylätty.
Esimerkkinä uudet MiTo ja Giulietta ja niiden nimi ja muotoilu hämmingit.
Mun mielestä Seat Leon on jo monta vuotta ollut muotoilullisesti onnistuneempi esitys luokassaan kuin tuleva Giulietta.
8C:n muotoiluideat ei vaan skaalaudu noin vaan, ja jotenkin niistä kuultaa läpi se, etä ne eivät ole kenenkään lahjakkaan yksilön perusnäkemyksestä peräisin.
masentavaa
En minäkään ymmärrä tuota SUV:n mollaamista. Enkä ymmärrä myöskään miksi niitä sanotaan "Citymaastureiksi" kun kummankaan asian kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. (Eikä tuo SUV nimitys mihinkään kaupunkiin tai maasturiin viittaa edes etäisesti)
SUV:lla kulkisi hyvin isommankin perheen isomman harrastuksen rojut yhdellä kulkineella ja tarvittaessa pystyy vetämään reilumpaakin peräkärryä.
SUV:lla kulkisi hyvin isommankin perheen isomman harrastuksen rojut yhdellä kulkineella ja tarvittaessa pystyy vetämään reilumpaakin peräkärryä.
VMP
-
- Viestit: 384
- Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
- Car(s): Isolohko Ducato + V70
- Paikkakunta: Savitaipale
Nojoo, onhan tuollainen suvi varmasti järkevä yleiskulkupeli. Nykyisistä henkilöautoista on tullut sen verran onnettomia vähänkään heikommilla teillä, että tarve mukavemmille, huolettomammille ja hivenen maastokelpoisimmille kulkupeleille on ilmeinen. Silti raskaan kärryn eteen ottaisin mieluummin maastoauton, josta löytyy alennusvaihteisto. Ainoaksi autoksi SUV -tyyppinen ratkaisu voisi olla ihan hyvä vaihtoehto, jos maasto-ominaisuuksia tarvitsee vain satunnaisesti ja haluaa ajella kelillä kuin kelillä huolettomasti kuoppia kiertelemättä.mattijus kirjoitti:En minäkään ymmärrä tuota SUV:n mollaamista. Enkä ymmärrä myöskään miksi niitä sanotaan "Citymaastureiksi" kun kummankaan asian kanssa niillä ei ole mitään tekemistä. (Eikä tuo SUV nimitys mihinkään kaupunkiin tai maasturiin viittaa edes etäisesti)
SUV:lla kulkisi hyvin isommankin perheen isomman harrastuksen rojut yhdellä kulkineella ja tarvittaessa pystyy vetämään reilumpaakin peräkärryä.
Ei minustakaan Alfan mallistoon SUV -tyyppinen kompromissien kokoelma oikein sovi, mutta niin ei monen mielestä sovi lumiharja, etuveto, farmarikori tai diesel -moottorikaan. Mihin sitten sen oman periaatteen linnakkeen perustaisi. Ja toisaalta onhan Alfa jo tehnyt Crosswagonin sekä Matta maastoauton. Eikai tuosta enää pitkä harppaus olisi Kamal -konseptin tyyppiseen citymaasturiin.
Giulietta koelauta
- Liitteet
-
- ARG_03.jpg
- (37.11 KiB) Tiedosto ladattu 8070 kertaa
-
- ARG_02.jpg
- (31.13 KiB) Tiedosto ladattu 8070 kertaa
-
- ARG_01.jpg
- (37.55 KiB) Tiedosto ladattu 8070 kertaa
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Mito GTA
- Liitteet
-
- alfamitogta_3.jpg
- (74.9 KiB) Tiedosto ladattu 7945 kertaa
-
- alfamitogta_2.jpg
- (55.45 KiB) Tiedosto ladattu 7945 kertaa
-
- alfamitogta_1.jpg
- (59.3 KiB) Tiedosto ladattu 7945 kertaa