Mergy kirjoitti:Pistäkääpäs kuva, niin näkee minkänäköiset nämä huimasti hehkutetut kangasmatot oikein ovat!
Näyttävät tältä, identtiset Deltan omien mattojen kanssa tuota Alfa Romeo-tekstiä lukuunnottamatta.
Onko joku uskaltanut ruuvata sen mattojen mukana tulevan tapin paikalleen ja onkohan sen tarkoitus todellakin mennä kokonaan läpi lattian verhoilusta? Itse koetin sitä pikaisesti laittaa kun ajattelin että se voisi pysyä nukassa kiinni mutta siitä se lähtee helposti irti.
Cotson kirjoitti:Juu ne ovat käsittääkseni ne alkuperäiset 156:n kangasmatot, muistan joskus kysyneeni ja maksoivat 100€:n pintaan joten jätin tilaamatta
Juuri ne. Samanlaiset oli autossa uutena paikoillaan. Minulle ne vaan myytiin 34 euroon.
Cotson kirjoitti:Juu ne ovat käsittääkseni ne alkuperäiset 156:n kangasmatot, muistan joskus kysyneeni ja maksoivat 100€:n pintaan joten jätin tilaamatta
HOTAKAINEN kirjoitti:kattelin just eilen kuusnepassa et miten on mahdollista et kuraroiskeita on pelkääjän puolella tuulilasin sisäpuolella ?
Naisväki kävi toissapäivänä ajelulla ja sen jälkeen oli ilmestynyt ?
Oletko varma että ne on 'kura' roiskeita..jos vaikka mammat on puhuneet urakalla pas...
Mistäs noista tietää.
Miehet muuten puhuu enemmän sitä ihtiään kuin naiset, nähtävästi
Selitys kuraroiskeille: tytön kuralapaset.
ps. Ja minä muuten sen tuulilasin pesen, joten Hotsku on hiljaa vaan siellä nurkassa.
Ja tuommoset kangasmatot täytyypi tänne kans saada, hermot menee noitten nykyisten muoviläpysköjen kanssa
Alfonso kirjoitti:
Oletko varma että ne on 'kura' roiskeita..jos vaikka mammat on puhuneet urakalla pas...
Mistäs noista tietää.
Miehet muuten puhuu enemmän sitä ihtiään kuin naiset, nähtävästi
Selitys kuraroiskeille: tytön kuralapaset.
ps. Ja minä muuten sen tuulilasin pesen, joten Hotsku on hiljaa vaan siellä nurkassa.
Ja tuommoset kangasmatot täytyypi tänne kans saada, hermot menee noitten nykyisten muoviläpysköjen kanssa