164sen ilmastointilaite
Valvoja: Moderators
164sen ilmastointilaite
Terve! Mitenköhän tuon 164sen ilmastointilaitteen pitäis toimia? Riittääkö että painan (lumihiutaleen kuviota ) ja lämpönuppi kylmänpuolelle? vai tarviiko laittaa sisäilman kierto päälle? Ohjekirjassa luki että napin painalluksen jälkeen puhallin menee automaattisesti pienimmälle asennolleen ja ilmastointilaite käynnistyy... meikäläisen puhallin ainakin puhaltaa napinpainalluksen jälkee juuri niin kovaa kuin missä asennossa se sattuu olemaan? Oiskohan rikki?? "freonit laitettu 2002" T: Vastauksesta ylen onnellinen romeo.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Niin kyseessähän on se pyöreillä säätöpylpyröillä varustettu manuaali-ilmastointi?
Ei se lumihiutalenappi muistaakseni mullakaan puhaltimen nopeuteen vaikuttanut eikä sisäilmankierrätystä tarvinnut laittaa päälle. Se kannattaa kytkeä vasta siinä vaiheessa kun sisälämpö on jo pudonnut ulkolämpötilaa alemmas, ei tarvitse sitten käyttää niin suurta puhallinnopeutta lämpötilan kurissa pitämiseksi.
Ei se lumihiutalenappi muistaakseni mullakaan puhaltimen nopeuteen vaikuttanut eikä sisäilmankierrätystä tarvinnut laittaa päälle. Se kannattaa kytkeä vasta siinä vaiheessa kun sisälämpö on jo pudonnut ulkolämpötilaa alemmas, ei tarvitse sitten käyttää niin suurta puhallinnopeutta lämpötilan kurissa pitämiseksi.
- Epäkelpokeräilijä -
Minulla kyllä se puhallin alkaa pyöriä pienimmällä mahdollisella nopeudella kun ilmastointi kytkeytyy, vaikka se puhaltimen säädin olisikin nollalla.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin kyseessähän on se pyöreillä säätöpylpyröillä varustettu manuaali-ilmastointi?
Ei se lumihiutalenappi muistaakseni mullakaan puhaltimen nopeuteen vaikuttanut eikä sisäilmankierrätystä tarvinnut laittaa päälle. Se kannattaa kytkeä vasta siinä vaiheessa kun sisälämpö on jo pudonnut ulkolämpötilaa alemmas, ei tarvitse sitten käyttää niin suurta puhallinnopeutta lämpötilan kurissa pitämiseksi.
164 TS -91, VW Kleinbus -69 (lauluautoprojekti parin kaverin kanssa)