Tämän viestin tarkoituksena olisi selvitellä kyseisen mallin Suomalaista
kantaa. Muutamilla palstan aktiivikäyttäjillä on tällainen kulkupeli kuten
me lukijajäsenet olemme huomanneet. Montaa näitä ei uutenakaan
myyty, eikä montaa ole uustuotantona tullut, mutta paljonko näitä
on säästynyt? Päästäänkö kymmeneen kappaleeseen?
Olisi hieno ajatus järjestää kokoontuminen tai vain jakaa tietoa, sekä
kokemuksia varaosista / korjauksista, kuten Epezi jo ansiokkaasti
tekikin.
Jos omistuksessasi on 33 907.A1F/G (tai B1, eli farkku P4), niin vastaa
tähän viestiin. Tarkempia rekisteritietoja tai sijoituspaikkaa ei
tarvitse paljastaa anonymiteetin suojelemiseksi. Myös rekisteristä
poistetut ja puuhun ajetut lasketaan.
Minulla on musta vm.-91, aj. 180tkm, ei ilmastointia, ei kattoluukkua,
alkuperäiskuntoinen kaikkine yksityiskohtineen.
Ystävälläni punainen vm.-91, aj. hyvin vähän, ei ilmastointia, ei
kattoluukkua ja alkuperäiskuntoinen kaikkine yksityiskohtineen.
JJJ - autoilija Vantaalta
Onko omistuksessasi 33 Permanent 4?
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Juu, meikäläiseltä tosiaan löytyy tuo aikaisemmin puuhun ajamani punainen P4. (prkl vieläkin ketuttaa)
Vielä täysin purkamaton auto jossa kaikki osat tallella (paitsi mitkä nyt kolarissa on rikki mennyt).
Ei ollut ilmastointia eikä kattoluukkua.
Hieman käytän röyhkeästi topicia hyväksi, että tuommoista saa minulle tarjota sen verta on jäänyt kaivelemaan että pitäisi vielä joskus semmoinen saada.
Vielä täysin purkamaton auto jossa kaikki osat tallella (paitsi mitkä nyt kolarissa on rikki mennyt).
Ei ollut ilmastointia eikä kattoluukkua.
Hieman käytän röyhkeästi topicia hyväksi, että tuommoista saa minulle tarjota sen verta on jäänyt kaivelemaan että pitäisi vielä joskus semmoinen saada.