Katsastuksesta läpi =)

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Se korkeudensäätö motikka tuntuu olevan aikas herkkä rikkoutumaan. Niin ettei siitä käsisäädöstäkään mihinkään muutu.

Avatar
Java
Viestit: 291
Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34

Viesti Kirjoittaja Java »

Onkos tähän jotain korjausvinkkejä? Vattumainen paikka vaan näpertää..
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"

Avatar
Aquatica
Viestit: 13944
Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Aquatica »

Tosta valosäädön korjauksesta en osaa sanoa mitään.
Mutta paremman puoliskon 156 2.0TS -99 meni läpi tokalla yrittämällä tuossa, tais olla maaliskuussa. Ainoa kirjallinen merkintä ensimmäisellä yrittämällä: Oikea helmakotelo mätä. Suullisesti mainitsi, että oikea takaiskari on hyvin heikko, mutta ehjä - suositellaan vaihtoa, muttei pakko ollut.

Tokalla kertaa jaksoivat jopa sen verta katsoa, että on jotain hitsausta helmalle tapahtunut eikä ottanut autoa edes nosturille :o

Avatar
Java
Viestit: 291
Liittynyt: 03 Elo 2008, 10:34

Viesti Kirjoittaja Java »

Voi vatura sentään, sain säädeltyä valot samalle korkeudelle, mutta nyt on valokuvio päin helvettiä :D Eli pientareen puolelle ei tuu jotain "lisävaloa"..
"Kyntämisessä ei ole mitään järkeä, jos ei kylvä siementä"

Avatar
toolman
Viestit: 1485
Liittynyt: 31 Tammi 2008, 23:00
Car(s): 156GTA, 156v6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja toolman »

Java kirjoitti:Voi vatura sentään, sain säädeltyä valot samalle korkeudelle, mutta nyt on valokuvio päin helvettiä :D Eli pientareen puolelle ei tuu jotain "lisävaloa"..
Voisko se heijastipinta olla jotenkin irti kiinnityksistään, sehän on nivelletty alhaalta kai kahdesta pisteestä (toisessa sivusäätö). Tai joku koko umpion kolmesta kiinnityspisteestä irti?

Avatar
v-m.t
Viestit: 63
Liittynyt: 26 Helmi 2006, 09:46
Car(s): Alfa 156 V6, Citroen C3 Picasso.
Ex, 2(kertaa)Alfa 156 2,0 ts, ja yhen kerran 156sportwagon selespeed.
Paikkakunta: Vaajakoski

Viesti Kirjoittaja v-m.t »

Tänään katsastuksesta läpi :-D Ja paikkana Jyväskylä ja tarkennettuna Halssila . Palvelu kaikin puolin asiallista sekä mukavaa , niin kuin aina .
Vaikkakin uusia asemiakin on syntynyt kuin sieniä sateella niin paras pysyä vaan vanhalla tutulla .

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Yleensä kun läpi menee,niin silloin palvelu&katsastusmies hyviä sekä alfistin parhaita ystäviä :)

Pepperoni
Viestit: 917
Liittynyt: 11 Maalis 2003, 10:58
Car(s): 159 2.0 JTDm SW -11, Giulietta 2.0 JTDm -12
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja Pepperoni »

Neljäseiska käytetty syynissä. Kelpasi, mutta takajarruissa oli vähän sanomista, ei kuitenkaan hylkypäätökseen asti. Tarvii laittaa uudet levyt ja palat kohtapuoliin, mikä ei tietysti kahdeksanvuotiaassa ole enää mikään jättiylläri.

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Spideriin saatu jarruemontin jälkeen leima. Josko seuraava olisikin sitten museoleima.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

No niin, onneksi olkoon! Kelien puolesta aika passeliin aikaan.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Mun puolesta voitas ruveta järkkään Spider miittiä

-TMP-
Viestit: 187
Liittynyt: 28 Tammi 2009, 10:32
Car(s): GTV6 -84
156 2,4jtd -05
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja -TMP- »

Täällä GTV6 toisella läpi, jarruvaloista ja takaiskarista jäi ekalla kiinni :) nyt sitten kovaa ajoa ennenkuin saadaan maalausta varattua, jos vaikka maanantaina soittelis niin sais vähän punaa poskille vielä jo tänä kesänä :)

PSS
Viestit: 425
Liittynyt: 15 Maalis 2006, 16:51
Car(s): 156 V6 2.5 SW Boselift 2002/06 Novitec putket KW alusta
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja PSS »

Läpi meni että hurahti muutoskatsastuksineen. Katsastaja kehui että on hyvässä kunnossa ja ko. alusta on laadukas valinta (korkeussäädettävä KW). Hauska juttu oli että vain yksi toinen auto oli katsottavana, punainen -91 Spider 2.0 ja aika kului mukavasti jutellessa Alfoista sen viehättävän omistajan kanssa.

Avatar
Janne
Viestit: 2015
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janne »

Laakista läpi tänään. Päästöt oli uuden auton tasolla, samoin iskarit & jarrut ja ODB ok. Alustassa ei välystä missään. Kolme äijää ihmetteli Alfaa kun ei ole kuulemma tavanomainen näky. Lopuksi vielä kötöstäjä tote,s että ois voinu vaikka vejot lyödä, että putki vuotaa jostain, kun niin pörisee, mutta se taitaakin kuulua näissä asiaan, vuotoja ei ollut :)

Avatar
JuhaT.
Viestit: 79
Liittynyt: 22 Heinä 2006, 14:48
Car(s): Alfa GT 2.0, Renault Grand Scenic 1.9 dCi
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja JuhaT. »

Tiistaina hyväksyttiin 13-vuotias 155 ensiyrittämällä.

Vähän naputti takajarrulevyistä, että ovat ruosteiset. Antoi varmaan vihjeen, että ennen seuraavaa katsastusta olisi hyvä uusia. Lisää hyvää mieltä katsastuksen onnistumisen johdosta toi jonossa edellä ollut Volkswagen, joka hylättiin.

Avatar
Poderoso
Viestit: 70
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 18:46
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Poderoso »

Täällä Turussa meni tänään myös yksi 155 vanhus (-95) läpi ensiyrittämällä :) Eipä inssisetä löytänyt mitään huomautettavaa vaikka yritystä kyllä löytyikin.

RIPA
Viestit: 1137
Liittynyt: 12 Loka 2006, 15:12
Car(s): Giulietta 2,0 JTDm -12, ex-159 2,4 JTDm -06,ex-156 SW GTA -03, ex-156 SW 2,0 TS -01, ex- 156 2,0TS -00
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja RIPA »

Ja leima tuli täälläkin, vaikka ajovalopolttimo olikin (taas!) väärässä asennossa.

Avatar
niko_kup
Viestit: 54
Liittynyt: 05 Elo 2009, 18:29
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja niko_kup »

Hylsy tuli 156:lle :( Takajarrulevyt liian ruosteessa ja pakkivalo ei toiminut.. Tietäisikö kukaan löytyisikö motonetin valikoimista tuohon V6:een sopivaa peruutusvalon kytkintä, kun 156 ko. osan kohdalla lukee "ei V6"?

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1773
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Seiskavitonen men kerrasta läpi, huomautuksetta. Oli ollut seisonnassa viime syksystä lähtien. Minkäänlaista katsastusremottia en tehnyt, paitsi ajoin 30km lenkin jarrutellen hieman voimakkaammin.

Easy case. :-D
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong

Avatar
Laku
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Elo 2005, 14:35
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Laku »

Lancia leimattu eka kerran huomautuksitta.
Laku
Kia Niro, ex. Lancia Ypsilon, CBR 600 RR, 159 2.2, 156 V6 SW, 147 2.0 Sele, 147 1.6, 75 1.6

Avatar
kalliais
Viestit: 809
Liittynyt: 02 Syys 2009, 09:46
Paikkakunta: Karkkila

Viesti Kirjoittaja kalliais »

155 katsastettu huomautuksitta tänään ja samalla merkittiin alustasarja otteeseen. Prosentteja tuli 2,4 ja veloittivat viiskymppiä ylimääräistä.

Avatar
Auristo
Viestit: 385
Liittynyt: 23 Syys 2006, 11:27
Car(s): Maserati 4200gt
Fiat 500 1.4 Sport
Peugeot 407 Coupe V6 2.7 Diesel
ex. Giulietta 1.4 ma Speciale
ex.166 V6 -04
ex. 156 V6 -01
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Auristo »

Nyt 156 kolmatta vuotta peräkkäin katsastuksesta läpi :)
Katsastus maksoi 39+10+10=59€ (kats., obd, päästöt)

Ei nämä nyt aivan romuja ole, vikasaldo 2,5 vuodelta omastani on seuraava:
- kaksi pyöränlaakeria
- tehostimen paaluuletku vuoti
- 5 sylinterin puola
- jäähdytin tihkuu (uusi tilattu)
ex:BMW 1502, 318iS|Saab 99 Turbo, 900Turbo, 9000Turbo|Lancia Thema ieTurbo|Peugeot 405 T16, 306Hdi

Avatar
hjpp
Viestit: 1568
Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
Car(s): 159 SW JTDm, Spider V6, 164 ts, (Xf)
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hjpp »

Rättikatto ja farmari läpi ongelmitta. Jälkimmäistä ei vaimo ollutkaan älynnyt tai viitsinyt muutamaan vuoteen ajaa konttorille enkä itsekään ollut asiaa tarkastanut. Kunhan joskus sivulauseessa olin sinne käskenyt. :oops:

Avatar
olli
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Huhti 2009, 12:32

Viesti Kirjoittaja olli »

Toisella yrittämällä läpi.
Vikalista ekalta kerralta:
- oikea,etu,yläpallonivel -> koko tukivarsi vaihtoon
- oikea,etu,koiranluu
- vasen,taka,koiranluu

-> Deltalle huoltoon ja samalla heikalta tilattu pohjapanssari alle & vuosihuolto.

Deltalle huokeat 870€
Heikalle 150€ + 20€ postit.
Katsastukseen 68€+15€ tarkistus
-> 1123€

Nyt matkustus kolina ja narina vapaata ainakin hetken. Vähän raskaammalta keula tuntuu verrattuna aikaisempaan pohjamuovin riekaleisiin.

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

olli kirjoitti:Toisella yrittämällä läpi.
Vikalista ekalta kerralta:
- oikea,etu,yläpallonivel -> koko tukivarsi vaihtoon
- oikea,etu,koiranluu
- vasen,taka,koiranluu

-> Deltalle huoltoon ja samalla heikalta tilattu pohjapanssari alle & vuosihuolto.

Deltalle huokeat 870€
Heikalle 150€ + 20€ postit.
Katsastukseen 68€+15€ tarkistus
-> 1123€

Nyt matkustus kolina ja narina vapaata ainakin hetken. Vähän raskaammalta keula tuntuu verrattuna aikaisempaan pohjamuovin riekaleisiin.
Kyllä on Alfa saanut arvoisensa kuskin kun pilotti tuntee keulan raskaantuneen pohjapanssarin vaihdolla 8)
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
olli
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Huhti 2009, 12:32

Viesti Kirjoittaja olli »

gYdEbUh kirjoitti:Kyllä on Alfa saanut arvoisensa kuskin kun pilotti tuntee keulan raskaantuneen pohjapanssarin vaihdolla 8)
Niin 13kg on painoksi laitettu panssarille. Liekkö osuutta tuntuman muuttumiseen muilla huoltotoimenpiteillä. Voiskin ehkä pistää hakemuksen Citikalle jos lähtis vaikka Kimin autoa säätämään kun näin hyvä tuo tuntuma autoihin on. 8)

Avatar
doublesix
Viestit: 2529
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 20:24
Car(s): 2.0, 2,0, 5.7.

Viesti Kirjoittaja doublesix »

Leima tuli.Tosin legendaarisella korjauskehoituksella:rekisterikilven valot pimeenä.

10 kk aikana 4:s katsastus. Syynätty on tarkasti!
Ride on!

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

olli kirjoitti:Niin 13kg on painoksi laitettu panssarille.
Mitä valurautaa se on? Kyllä tuommonen paino voi jo perjaatteessa tuntua. Panssareita myydään muuten myös alumiinisia :wink:

Avatar
Herra Salo
Viestit: 691
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Herra Salo »

Vanhempi auto käytetty konttorilla, hyväksytty ilman huomautuksia.
Taas oli katsuri alfistin paras ystävä tänään! Hintakin oli kohtuullinen 57 euroa.

Avatar
PK
Viestit: 516
Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )

Viesti Kirjoittaja PK »

Mullakin meni kolmatta vuotta peräkkäin läpi, mutta korjauskehotus tuli kallistuksenvakaajan oikean puolen väljyydestä... onks näitä kehotuksia pakko noudattaa ? :lol:

p.s. (ai niin, vittu katastus makso 64 ekee)

pjotrthegreat
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

166 laakista läpi "konttorilla", edellisestä katsastuksestahan olikin 3000km.

Kaikesta parasta oli hinta kaikkine karvoineen 39€!

Kiitokset Iisalmen Marjahaan katsastusasemalle asiallisesta palvelusta, suosittelen.

Avatar
McJohnson
Viestit: 182
Liittynyt: 15 Elo 2008, 14:17
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja McJohnson »

156 meni kerrasta läpi katsastuksesta ja vielä ilman huomautuksia. Oli muuten ensimmäinen kerta, kun meikälisen auto menee laakista läpi.

Avatar
VMTD
Viestit: 3178
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Leima tuli Spideriin. Sumarit näytti reilusti ylös, mutta säädöllä saatiin lähes kohdilleen, vasen jäi vielä hieman ylös, mutta täytyy itse ihmetellä lisää mistä moinen johtuu. Kustannus 39 euroa ja kymppi päästöistä paikalliselle korjaamolle.

Avatar
Ralfa
Viestit: 7
Liittynyt: 02 Elo 2009, 17:16
Car(s): Fiat Bravo 1.9 multijet, Ex. 156 2.5 V6
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ralfa »

Läpi meni! Katsastusmies vielä kehui, että ompa hyvässä kunnossa alfa. :mrgreen:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Läpi meni hiukkaskiihdytin ja ilman huomautuksia. Eipä ehkä inssi olettanut näin käyvän, sen verran ruppaisen näköinen tuo on tällä hetkellä päälle päin.

Vähän piti tosin selustaa varmistella ennen näyttöä; Uusi tuulilasi, alatukivarret, etuvakaajan puslat, etujarrulevyt ja palat, käsijarruvaijerit, EGR:n putsaus, kummankin sivuairbagin johtoliitosten käpistely ja sokerina pohjalla yhden ABS-anturin vaihto. Viimeisin taisi olla "missing in action" noiden tukivarsien vaihdon yhteydessä. Toolman ystävällisesti lainasi renkaita näytön ajaksi, mulla kun ei ole uusille vanteille vielä kumeksia ja vanhat kesikset ovat mallia silestone.

Palkinnoksi kärrylle kipaisin ostamassa DentVanish-lommonoikaisusarjan. Jospa alkaisi eksteriöörin ruotimisen ovikolhuista.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
beetta julia
Viestit: 422
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja beetta julia »

Kerro toki tuloksista, saitko pellit suoriksi.
En ole laitetta nähnyt(muutakun kuvissa), joten millaiset kolhut saa suoriksi.
Itsellä pieniä painaumia konepellissä.
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Joo, täytyypi raportoida vaikka tuonne miten äijän kävi. Komeudella oli hintaa joku 35 euroa joten eipä tuossa kokeilussa korkealta putoa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

GTA laakista läpi tänään, 160e kiitos alustan muutoskatsastuksen kera... vittu mitä rahastusta :|

Avatar
veskuk
Viestit: 290
Liittynyt: 03 Marras 2008, 21:41
Car(s): ex 156 2.0JTS, ex 159 2.4JTDm sw Q-tronic

Viesti Kirjoittaja veskuk »

Epezi kirjoitti:
olli kirjoitti:Niin 13kg on painoksi laitettu panssarille.
Mitä valurautaa se on? Kyllä tuommonen paino voi jo perjaatteessa tuntua. Panssareita myydään muuten myös alumiinisia :wink:
Paino viittaa venäläiseen Sheriff panssariin, joka on 2mm teräslevyä, mulla on 156:ssa samanlainen. Siihen verrattuna alumiininen on paperia ellei ole triplasti paksumpi. Sais olla vielä vähän tukevampi niin vois nostaa tunkilla suoraan panssarin alta...
vesku

dino
Viestit: 177
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

Camber kirjoitti:GTA laakista läpi tänään, 160e kiitos alustan muutoskatsastuksen kera... vittu mitä rahastusta :|
Ei mennyt GTA läpi, oik.etuiskari (saanut varmaan kipeetä tietyökynnyksistä) ja vas.etu ylätukivarren pallo väljä.

Camber, jäikö alustanpäivityksestä alkuperäiset iskarit, voisin tarvita jos ei nyt ihan loppu ole :wink:

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Itseasiassa jäi, noin 90 tkm ajetut mutta ihan ok kuntoiset... löytyy myös uudet Eibachin jouset niille kaveriks :wink:

dino
Viestit: 177
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

No sait nuo muutoskatsastusrahat kuitattua minulta + jouset ja iskarit pois nurkista :)

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja Camber »

Jeps, kiitokset kaupoista ja turinoista :)

Avatar
VMTD
Viestit: 3178
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Tulihan se hylkäys lopulta minunkin kohdalle. V6:n oikea raidepäässä oli sivuttaisvälystä, jota en tullut edes kokeilleeksi, kun kolinaa tuo ei aiheuttanut. Hieman epämääräistä ajotuntuma on kyllä ollut. Yllätys sinänsä tuo kun noinkin uudesta vehkeestä on kyse.

Avatar
ttt
Viestit: 27
Liittynyt: 30 Heinä 2004, 22:57
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ttt »

GT läpi tänään ensikäynnillä. Tosin hra katsastaja ei osannut päättää ovatko etuiskarit tiensä päässä vai eivät.

Autoa tutkittiin iskaritesterissä ihan kahden miehen voimin. Lopulta he päättivät, että ei näin jäykkäalustaisesta oikein tiedä, vaikka testerin mukaan vasen etuiskari näytti olevan tiensä päässä. Leima kuitenkin tuli ilman huomautuksia. Oikeasti vasemman etuiskarin takia iskarit tulevat lähiviikkona vaihdettua.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Daewolettikin meni läpi ilman huomautuksia, ajomäärällä 208tkm kuten Alfakin viikko sitten.

Meinaakohan tulla tavaksi...
- Epäkelpokeräilijä -

dino
Viestit: 177
Liittynyt: 05 Marras 2003, 03:29

Viesti Kirjoittaja dino »

dino kirjoitti:
Camber kirjoitti:GTA laakista läpi tänään, 160e kiitos alustan muutoskatsastuksen kera... vittu mitä rahastusta :|
Ei mennyt GTA läpi, oik.etuiskari (saanut varmaan kipeetä tietyökynnyksistä) ja vas.etu ylätukivarren pallo väljä.

Camber, jäikö alustanpäivityksestä alkuperäiset iskarit, voisin tarvita jos ei nyt ihan loppu ole :wink:
No nyt on hyväksytty uudella ylätukivarrella ja Camber:in etuiskarilla. Pakkivalo vielä mysteeri, ei polttimovika. Missäs tuon peruustusvalon katkasija on?

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Yleensä vaihdelaatikon kyljessä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

JustXL
Viestit: 269
Liittynyt: 08 Elo 2003, 01:39

Viesti Kirjoittaja JustXL »

Ei mennyt 916 spider katsastuksesta läpi: "takapallot väljät", tarkoittanee niitä ylempiä poikittaisia takatukivarsia (wishbones?). Ei kai niihin mitään puslia saa? On siis hankittava molemmille puolille uudet + oikea raidetangon pää)
(Onnistuuko tuo vaihtotyö, ylätukivarret taakse, kotikonstein vai pitääkö suosiolla tilata aika korjaamolta....?)
...car race ends with a victory, thanks to Lambert's somewhat involuntary courage and cunning...

Avatar
VMTD
Viestit: 3178
Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
Paikkakunta: Hausjärvi

Viesti Kirjoittaja VMTD »

Tänään saatu katsastus päätökseen. Nyt vaan odottelemaan veropäätöstä.

Vastaa Viestiin