Alfa 158 kuva

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Alfisti felice
Viestit: 99
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 05:45

Alfa 158 kuva

Viesti Kirjoittaja Alfisti felice »

Tässä kuva ensi vuoden maaliskuussa esiteltävästä 156:n korvaajasta 158:sta. Muistuttaa kovasti Giugiaron Viscontia.
Mielestäni ihan hyvän näköinen - kilpi on ehkä vähän turhan suuri ja pyöreä alhaalta. :?

Mielipiteitä?

Lisää tietoa Italiaspeedistä
Kuva

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

jaa-a äkkiseltään hiukan vaikea sanoa , konepuoli tuntuu olevan ainakin asiallinen
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Toivottavasti keulaan tulee pikkusen enemmän särmää, kuin tuossa kuvassa, minun mielipiteeni :?
Harmi kun ei ole lähimmän parin vuoden aikana odotettavissa äkkirikastumista :evil: :cry:
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Naurettavaa....täysin väärä ja huonosti toteutettu.
Italiaspeedille, ei kellekään foorumilaiselle tarkoitettu!

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

Ibizan etuvalot ja Jaggen maski. Ruma on :puke:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

liian leveä tuo maski..ja peilitkin ovat tuommoiset möhkäleet... :?
mutta konepelti ja auton kylki ovat taas ihan jees... :wink:
Viimeksi muokannut 90, 15 Huhti 2004, 04:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Näyttää lihavalta.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mirafiori kirjoitti:Naurettavaa....täysin väärä ja huonosti toteutettu.
Italiaspeedille, ei kellekään foorumilaiselle tarkoitettu!
Kuvassa on tosiaan yhdistetty Visconti ja... mikä? Auton takaosa näyttää aidolta ja voi hyvinkin olla aitoa 158:ta.

Cotson
Viestit: 114
Liittynyt: 04 Syys 2003, 23:09
Car(s): 159 1.75 TBi,
ex. 156 2.5 V6,
ex. 156 2.0 TS
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Cotson »

Kuva
Kyllä ne Italian pojat jaksaa fotoshopata :)

Avatar
BSTR
Viestit: 997
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 09:51
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BSTR »

Huh, tuosta photoshoppailusta pitää jo nostaa hattua. Pisti kyllä nuo täysin tummat lasit ja auto ajossa yhdistelmä mietityttämään. Monzassa oli varikolla 156 S2000 kilpuri tuollaisilla mustilla laseilla, ja näyttivät niin tummilta ettei niiden läpi näe ajaa.

Tuo kallistuminen näyttää muuten takavetoisen kaarrekäyttäytymiseltä...
Alfaton ainakin hetkellisesti...

Avatar
GiuliaSuper
Viestit: 1109
Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja GiuliaSuper »

BTSR kirjoitti:Tuo kallistuminen näyttää muuten takavetoisen kaarrekäyttäytymiseltä...
Toivottavasti takavetoiset tulis takas tuotantoon!

Saipahan italspeedi siitäkin uutisen aikaan et leikkivät photaril!:)

Kone puolel aletaan mennä oikeaan suuntaan! Alfalt on puuttunu semmonen huippu tehokas kone pidemmän aikaa, alkaa noiden myötä näyttää paremmalta!

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

BSTR kirjoitti:Tuo kallistuminen näyttää muuten takavetoisen kaarrekäyttäytymiseltä...
Siinä Luigit testaa nelivetoa. Crosswagonissakin taisi olla 60% vedosta takana. Se riittää jo tuohon etujalan nostoon.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

alfista kirjoitti:
BSTR kirjoitti:Tuo kallistuminen näyttää muuten takavetoisen kaarrekäyttäytymiseltä...
Siinä Luigit testaa nelivetoa. Crosswagonissakin taisi olla 60% vedosta takana. Se riittää jo tuohon etujalan nostoon.
jahans..siinäpäs vasta takapainotteinen ja asiallinen nelikko...... 8)

Avatar
Mergy
Viestit: 343
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 17:31
Car(s): Ex:t: Giulia (2016); Giulietta; GT; 147
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Mergy »

Cotson kirjoitti: Kyllä ne Italian pojat jaksaa fotoshopata :)
Jeps, selkeästi erotti photoshopatuksi kun samalla etäisydellä olevat kohteet oli eri tarkkuudella, mm. etupuskurin alla repsottava pohjapanssari ;)
Mergy / 147>GT>Giulietta>Giulia

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Joskus kyllä osuvat todella tarkkaan...eli vuotaisiko,ehkäpä jopa tarkoituksella,tietoja yksityiskohdista.Tietysti "taiteilija" päättelee linjoja näyttelyprotojen ja yleisen merkin suuntauksen mukaan.
Ko.teoksessa on vissiin yritetty riisua naamioidun auton päältä tavarat pois.Siitä varmaan tuon maskin kokokin on periytynyt koska näyttää että teippauksíen alla on iso kohollaan oleva maski.Tuulilasi on kyllä iso tuossa maalarin ehdotuksessa.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
Alfetta&156
Viestit: 205
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0

Viesti Kirjoittaja Alfetta&156 »

Hmm... tuossa alkuperäisessä kuvassa, onko siinä ratti "väärällä" puolella?! Näyttää ainakin ihan kuin kaveri vääntäisi rattia oikealla (auton sisältä katsottuna) puolella ja vasemmanpuoleinen taas roikkuisi kauhukahvassa?!? Myös herrojen katseet ovat sen näköisesti, että oikeanpuolimmainen keskittyisi radalla pysymiseen, toisen "katsellessa maisemia".

Mitään järkevää selitystä en kyllä tuolle keksi, keksiikö joku muu?

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Alfetta&156 kirjoitti:Hmm... tuossa alkuperäisessä kuvassa, onko siinä ratti "väärällä" puolella?! Näyttää ainakin ihan kuin kaveri vääntäisi rattia oikealla (auton sisältä katsottuna) puolella ja vasemmanpuoleinen taas roikkuisi kauhukahvassa?!? Myös herrojen katseet ovat sen näköisesti, että oikeanpuolimmainen keskittyisi radalla pysymiseen, toisen "katsellessa maisemia".

Mitään järkevää selitystä en kyllä tuolle keksi, keksiikö joku muu?
Jos tarkkaan katsoo niin huomaa että kuva on "peilikuva", eli todellisuudessa kantataankin vasempaan 8) huomaa kilpi...

Avatar
Alfetta&156
Viestit: 205
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:15
Car(s): 156/166/ALFETTA 2.0

Viesti Kirjoittaja Alfetta&156 »

AIVAN!! Ei sitten riittänyt huomiokyky enään tohon kilpeen :roll:
Toivottavasti liikenteessä menee paremmin, varsinkin kun alkavat näillä keleillä tyttölöiset vähentämään vaatetusta :-D

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Alfetta&156 kirjoitti:AIVAN!! Ei sitten riittänyt huomiokyky enään tohon kilpeen :roll:
Toivottavasti liikenteessä menee paremmin, varsinkin kun alkavat näillä keleillä tyttölöiset vähentämään vaatetusta :-D
Nyt tarkkana poijjaat. Olen vuonna 2000 rysäyttänyt kaivarissa carusellin kohdala päin parkkeerattua jenkkirautaa kun katselin hameheilahtavaisia :oops: Kyllä nolotti! No sen jälkeen onkin katse pysynyt tiessä :shock:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Hamil kirjoitti:
Nyt tarkkana poijjaat. Olen vuonna 2000 rysäyttänyt kaivarissa carusellin kohdala päin parkkeerattua jenkkirautaa kun katselin hameheilahtavaisia :oops: Kyllä nolotti! No sen jälkeen onkin katse pysynyt tiessä :shock:
allekrjoittaneelle kävi myöskin näin vuonna 1999, katselin liian keskittyneesti vähäpukeista kaksijalkaista ja edellä mennyt audi hidasti...
sen verran kerkesin jarruttaa että ainostaan toinen vilkun lasi ja ajovalo pesurienkävyt irtosivat , metri jäi rantua asfalttiin ennekuin osui Audin vetokoukkuun...75:n puskuri kesti tällin hyvin ja palautui vielä täysin muotoonsa tämän jälkeen... :)

sori moderaattorit meni muuten hieman off topic.... :oops:

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

90 kirjoitti:
Hamil kirjoitti:
Nyt tarkkana poijjaat. Olen vuonna 2000 rysäyttänyt kaivarissa carusellin kohdala päin parkkeerattua jenkkirautaa kun katselin hameheilahtavaisia :oops: Kyllä nolotti! No sen jälkeen onkin katse pysynyt tiessä :shock:
allekrjoittaneelle kävi myöskin näin vuonna 1999, katselin liian keskittyneesti vähäpukeista kaksijalkaista ja edellä mennyt audi hidasti...
sen verran kerkesin jarruttaa että ainostaan toinen vilkun lasi ja ajovalo pesurienkävyt irtosivat , metri jäi rantua asfalttiin ennekuin osui Audin vetokoukkuun...75:n puskuri kesti tällin hyvin ja palautui vielä täysin muotoonsa tämän jälkeen... :)

sori moderaattorit meni muuten hieman off topic.... :oops:
:mrgreen: :mrgreen:
EDIT: 200 viestiä täynnä :multi:
On kivaa kun on kivaa

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Takaisin aiheeseen ;D Tuossa todellisessa kuvassa naamioidusta autosta on kaksi erilaista taustapeiliä. Sisäkurvin puoleinen on vähän 147-tyylinen ja ulkokurvissa on 166 tyyppinen peili. Ennakkokuvissa on yleensä ollut 147 mallinen alatukinen peili. Taitaa olla mallikappale testausta varten kuskin puolella sisäkurvissa (peilikuva).

Olisin kyllä toivonut, että nykyiset todella hienot 156 peilit olisivat siirtyneet uuteenkin.

Avatar
Jakke
Viestit: 3336
Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW

Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym...
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Pakko nostaa hattua italiaspeedin pojille photoshoppailutaidoista. Mutta toivotaan nyt kuitenkin, ettei 158 sentään ihan tuon näköisenä lähi-Deltaan ilmaannu. Liian leveä tuo kolmio tuossa keulassa.

Häveliäänä miehenä jätän kertomatta minkä naisten vaatekappaleen etuosa minulle aina (no ei ihan aina) tulee mieleen tuosta Alfan keulan "kilvestä". :wink:
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO

Avatar
Campari
Viestit: 599
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
Paikkakunta: Tampere

Re: Alfa 158 kuva

Viesti Kirjoittaja Campari »

Alfisti felice kirjoitti: Muistuttaa kovasti Giugiaron Viscontia.
Mielestäni ihan hyvän näköinen - kilpi on ehkä vähän turhan suuri ja pyöreä alhaalta. :?
Mielipiteitä?
Kyllä tuo varmaan aika lähellä totuutta on, kaivakaapas esille
viimeinen Auto & Design lehti, niin siinä on muutaman sivun juttu Giugiarosta ja juuri tästä Viscontista/158:sta.

Itse en kyllä pidä tuosta, etukolmio on aivan liian suuri ja muutenkin vähän "möhköfanttitauti" vaivaa. Tuntuu, että tuosta kolmion suurennoksesta on tullut joku pakkoilmiö malli mallilta. Kyllä se historia näkyisi pienemmälläkin.
Maksimi on mielestäni 147:n kolmio, jo GT:ssä se on liian syvään "uurrettu" ja jyrkkä.
Aika näyttää, millaiseksi tuotantoversio sitten
venyy ja toki luonnossa esine vaikuttaa aina erilaiselta kuin 2-ulotteisena.

Tässä viiden liiran mielipiteeni.

-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

a

Viesti Kirjoittaja alfista »

Voisin tarkentaa aiempaa veikkaustani. Olen myös vitä mieltä, että viscontilla on tekemistä uuden 158 kanssa. Jospa Alfa laajenaa korimallivalikoimaa? Nyt valikoimassa on sedanit, stationwagonit, crosscountry (tulossa), coupe (GTV) sekä monikäyttö (GT).

Jos Alfa lähtisi tila-auto tyyppisille markkinoille, voisi Tila-Alfa näyttää juuri Viscontin kaltaiselta. Opel Signum tyyppisessä segmentissä?

Eli... 158 voi hyvinkin olla saman tyyppinen kuin Visconti, mutta kuitenkin Sedan.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Re: a

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

alfista kirjoitti:Voisin tarkentaa aiempaa veikkaustani. Olen myös vitä mieltä, että viscontilla on tekemistä uuden 158 kanssa. Jospa Alfa laajenaa korimallivalikoimaa? Nyt valikoimassa on sedanit, stationwagonit, crosscountry (tulossa), coupe (GTV) sekä monikäyttö (GT).

Jos Alfa lähtisi tila-auto tyyppisille markkinoille, voisi Tila-Alfa näyttää juuri Viscontin kaltaiselta. Opel Signum tyyppisessä segmentissä?

Eli... 158 voi hyvinkin olla saman tyyppinen kuin Visconti, mutta kuitenkin Sedan.
saattepa nähdä, että keula on lähes yks yhteen Breran kanssa.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Re: a

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Mirafiori kirjoitti: saattepa nähdä, että keula on lähes yks yhteen Breran kanssa.
Enpä usko koska Brerasta on jo otettu vaikutteita nykyiseen 156:een. Breran nokka ei enää tuntuisi riittävän uudelta
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Re: a

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

166 kirjoitti:
Mirafiori kirjoitti: saattepa nähdä, että keula on lähes yks yhteen Breran kanssa.
Enpä usko koska Brerasta on jo otettu vaikutteita nykyiseen 156:een. Breran nokka ei enää tuntuisi riittävän uudelta
Nimenomaan: Giugiaro teki viimeisimmän faceliftin, joka johdattaa ehkä liikaakin uuteen 158:iin. Ja Giugiaro on suunnitellut myös uuden 158:n. (Centro Stile on tehnyt vain pieniä muutoksia siihen). Alunperin 158 oli alfan centro stilen suunnittelema, mutta alfalla päätettiin laittaa muotoilu uusiksi, kun 158 tuloa myöhästytettiin (pohjalevymuutos epsilonista premiumiiin, jota kehittivät alun perin myös cadillac ja saab, mutta ne lopulta vetäytyivät, koska se oli niille liaan kallis) parilla vuodella...

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Re: a

Viesti Kirjoittaja niki »

Mirafiori kirjoitti: Nimenomaan: Giugiaro teki viimeisimmän faceliftin, joka johdattaa ehkä liikaakin uuteen 158:iin. Ja Giugiaro on suunnitellut myös uuden 158:n. (Centro Stile on tehnyt vain pieniä muutoksia siihen). Alunperin 158 oli alfan centro stilen suunnittelema, mutta alfalla päätettiin laittaa muotoilu uusiksi, kun 158 tuloa myöhästytettiin (pohjalevymuutos epsilonista premiumiiin, jota kehittivät alun perin myös cadillac ja saab, mutta ne lopulta vetäytyivät, koska se oli niille liaan kallis) parilla vuodella...
Aika vakuuttavia veikkauksia, vaiko peräti tietoa?

Jos totuus on tuo, olen aika helpottunut. Tuo Italiaspeedin "luonnos" ei kyllä oikein istunut vaikutelmaan 156:n korvaavasta sedanista... :roll:
Ammattina autokauppa

Avatar
wetear
Viestit: 168
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 03:42
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja wetear »

Kyljen pokkaus tuo 166:n mieleen, ei paha.
Pokkaus kerää tyylikkäästi samaan linjaan kaikki parkkinaapureiden ovenkopautukset - krepattu vauhtilinja on toki tyylikkäämpi kuin kokoelma kolhuja eri korkeuksilla. :new-alien:

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

99% tietoa ja veikkauksia, uskokoon ken haluaa.... :wink: en kuitenkaan huvikseni kirjoittele päästä heitettyjä juttuja....
Tässä alustavat mitat:
Pituus:4655 mm
Leveys:1810 mm
Kork.:1408 mm
Akseliväli:2805 mm
Tavaratila: 410-420L
Sisätilat: Noin Audi A4:n tasoa.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Lähde: Gentemotori-lehti.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

onpas aika hyväksi teippailtu ja naamioitu... tosin muodot näkyvät silti jo melko hyvin..

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

a

Viesti Kirjoittaja alfista »

Teippauksian alta voisi päätellä muotojen noudattavan aika pitkälle tätä jo aikaa sitten julkaistun kuvan Breramaisia muotoja.

Kuva

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Ihan ok:lta näyttää, mutta jos katsoo tuota viimeistä kuvaa, tulee peräpäästä mieleen jotenkin esim Nissan tms... Etupää on juuri sitä Alfaa mitä olen vähän toivonutkin, mutta suoria puskureita saisi vähän pullistaa... :roll:

Loistavaa korisuunnittelua on välillä hankala parantaa...
Ammattina autokauppa

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Mirafiori kirjoitti:Akseliväli:2805 mm
Tavaratila: 410-420L
Sisätilat: Noin Audi A4:n tasoa.
Aikamoinen akseliväli, 166:ssa muistaakseni 2700, luulis tuolla jo sisätiloja järjestyvän. Minusta auto näyttää kiinnostavalta naamiokuvissa joten eiköhän se tuossa ole mun seuraava auto kun en 166:n kokoista enää välttämättä tarvitse. :-D
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Vastaa Viestiin