Mistä 155:seen uusi putki!
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Mistä 155:seen uusi putki!
Elikkä kyseisestä ajoneuvosta meni putki poikki takapöntön edestä, vielä se mukana tulee eikä edes pörise pahasti. Rosteri putkeen ei varmaan löydy valuuttaa tarpeeksi mutta jonkinlaista vakioputkea parempi äänistä pitäis saada! Minkälaisia kokemuksia teillä on ei-alkuperäisistä putkista?
pelkästään hyviä kokemuksia. Simons- vaimentajista ei itsellä mitään huonoja kokemuksia, velipoika on tehnyt niitä arviolta noin kymmeneen kaaraan ja hienosti ovat toimineet ja poikkeuksetta pitkäikäisempiä kuin bosalit,mufflexit tai walkerit. No kesto ei ole mikään ihme kun vaimentajat ovat paksua peltiä ja melko painavia.
Olen itse tilannut supersprintin putket koska poijat gtvv6.com foorumissa ovat niitä niin hehkuttaneet...
http://www.supersprint.com/
Vanha koulukaveri tuo saksasta autotarvikkeita joten sain häneltä hyvän tarjouksen. Jos olet kiinnostunut nin voin kysellä häneltä hintoja.
http://www.supersprint.com/
Vanha koulukaveri tuo saksasta autotarvikkeita joten sain häneltä hyvän tarjouksen. Jos olet kiinnostunut nin voin kysellä häneltä hintoja.
______________________________________
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
Kysyin tänään Eurostainlessiltä putkea, juippi sano et 370€. Mut väitti ettei siihen saa kahta ulostuloo, selitti et se tekee jonkun mutkan just siin lopus ni on kauhee homma vääntää sinne jotain kahta ulostuloo.
Eiks se nyt aika suoraa tule siit pöntös ulos
, jos kerta Visconttikin on saanut kaks ulostuloo ni mäkin haluun 
Eiks se nyt aika suoraa tule siit pöntös ulos


-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Niin no, suhteellistahan tuo on. Tänään juttelin yhden kaverin kanssa 400tkm ajetun Supran varaosahinnoista: Pakoputkisto katista taaksepäin Toyotalta olikos se nyt 250 vai 300 euroa, kuitenkin luokkaa "peanuts".
Älkääkä sanoko että sehän onkin vaan Toyota, kyllä senkin kolmilitrainen ihan kohtuullisen hormin kautta hengittää ja takapöntössä oli kaksi kromattua ulostuloa. Äkkiseltään olisi luullut, että mallikohtainen putki on arvokkaampi kuin yleismallin kilkkeistä kasattu.
Älkääkä sanoko että sehän onkin vaan Toyota, kyllä senkin kolmilitrainen ihan kohtuullisen hormin kautta hengittää ja takapöntössä oli kaksi kromattua ulostuloa. Äkkiseltään olisi luullut, että mallikohtainen putki on arvokkaampi kuin yleismallin kilkkeistä kasattu.
- Epäkelpokeräilijä -
Juupajoo, epäilemättä.. mutta se supran putki ei ole rosreria.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin no, suhteellistahan tuo on. Tänään juttelin yhden kaverin kanssa 400tkm ajetun Supran varaosahinnoista: Pakoputkisto katista taaksepäin Toyotalta olikos se nyt 250 vai 300 euroa, kuitenkin luokkaa "peanuts".
Älkääkä sanoko että sehän onkin vaan Toyota, kyllä senkin kolmilitrainen ihan kohtuullisen hormin kautta hengittää ja takapöntössä oli kaksi kromattua ulostuloa. Äkkiseltään olisi luullut, että mallikohtainen putki on arvokkaampi kuin yleismallin kilkkeistä kasattu.
--jappe ja 156 mätänee, novitec ei--

- Alfaholic -
Noh, miten tuon aattelee..Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jotakuinkin epäilemättä kun jannu näytti kuittejaJappe kirjoitti:Juupajoo, epäilemättä.. mutta se supran putki ei ole rosreria.![]()
Tavallista ruostuvaa tavaraahan se varmaan on mutta ei paljon harmita tuolla rahalla vaihtaa putkea vaikka 5-7 vuoden välein.
Kerralla kun sijoittaa laatuun, ei tarvitse koskaan putkesta murehtia

- Alfaholic -
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
No joo, mutta en tuossa nyt ottanutkaan kantaa akselilla rosteriputki <> tavallinen. Enkä myöskään väittänyt että 155:n rosteriputken saisi jostain halvemmalla. Tarkoitinpahan vaan että "metritavarasta" tehty tuntui minusta arvokkaalta siihen nähden, mitä Supran mallikohtainen maksoi maahantuojalta ostettuna.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki