Kuuluukohan 156 V6 koneen päimmäisen runkolaakeripukin tiivistykseen lohkoa vasten käyttää pelkkää tiivisteliimaa? Muistan joskus lukeneeni 12V koneissa jostain "cigarette sealing" tiivisteen käytöstä. Suunnilleen tupakan paksuista kumitankoa siis.
12V koneessa on semmoset putkilo tiivisteet jotka tulee sen päätylapun ja lohkon väliin, tiivisteliiman lisäksi, en tiedä onko tuossa uudemmassa koneessa vastaavaa, epäilen.
Juu kyllä tuossa uudemmassakin noi putkilon paikat on.. Tuntui vaan ennemmin tiivisteliimalta kuin kumilta aine mikä tuolla reiässä oli. Täytyy siis varmaan ruutata täyteen tiivisteliimaa. Vai kuuluisiko noi pötkylät jotenkin muotoilla irrallaan ja ujuttaa reikiin?
Hmm, eikös sikarit tulleet tiivistesarjan mukana? Noissa muovailtavissa tiivisteissä mietityttää miten ne saa paikalleen pohjaan asti, niin, ettei sinne jää ilmaa No kai se onnistuu, kun tekee ne lyhyistä pätkistä ja taputtelee tiukkaan.