

No onneksi luottokorjaamo laittoi vaijerin paikalleen kymmenessä minuutissa ja olin takaisin konttorilla alta puolen tunnin. Ja matka jatkuu...
Valvoja: Moderators
Joo, omassa kanssa toi leima vanhenis talvilevon aikana ja ihmettelinkin kun edellinen omistaja oli rytmittänyt leimaamisen niin että antoi mennä vanhaksi ja aina keväällä tilasi huollon + katsastuksen. Kerran oli sitten tullut vähän hämminkiä talviseisonnan jäljilta ja kaverilla hatutus suuri kun ei ollut pirssi käytössä ja aurinko paistoi...kaikki ei aina onnistu nopeasti edes rahalla. Tosin ymmärrän tietysti jos ei itse nysvää mitään niin toi tuntuu helpolta kun keväällä vie huollon kautta mutta kaikki ei sitten aina käy kuten elokuvissa...harrastekamppeella ei ole kiirettä mutta kyllä siihen haetaan leima ennen kuin menee talviteloille.
Mulla kanssa ensi kuussa katsastus omalle 156:selle, saapa nähdä joutuuko sitä tilamaan laatikollisen tukivarsia...silverine kirjoitti:Läpi meni niinkuin rauta pohjasta. Onneksi ei. Siis rauta. Pohjasta.
Inssi aloitti touhunsa ajamalla Alfalla suoraan n. 15 cm korkeiden jäisten paakkujen yli,
sillä seurauksella että auto suorastaan hyppäsi...siihen olisi muovinen pohjalevy varmaan jäänyt.Piti vähän ripittää.
Käänteli ja väänteli autoa huolella mutta ne ylätukivarret on uudet, hähä.
Ainoa huomautus tuli liimalla paikatusta sumarin lasista.