Alfa 147 kallistuksenvakaajien puslien vaihtaminen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Pasiman
Viestit: 26
Liittynyt: 14 Maalis 2010, 14:05
Paikkakunta: Hämeenlinna

Alfa 147 kallistuksenvakaajien puslien vaihtaminen

Viesti Kirjoittaja Pasiman »

Elikäs kuinka vaikeaa tuo on? ja mistä saisi hyvät puslat hankittua? on ihan loppu nykyset kolisee montuissa.

Avatar
Visconti
Viestit: 146
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 16:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Visconti »

en tiedä onko samanlainen konstruktio kun 156:ssa mutta aiemmissa threadeissa on ollu noista aika lailla juttua..
Citroen DS5 + Victory Hammer S

Pasiman
Viestit: 26
Liittynyt: 14 Maalis 2010, 14:05
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Pasiman »

En löytänyt kaivamalla.. jos joku viisaampi vois laittaa tähän ketjuun vaikka linkkiä? kiitoksia paljon

Avatar
RaceAlfa
Viestit: 177
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 08:06
Car(s): Giulietta -11, Mito Multiair 135hp -12, Mito Multiair 135hp -11, 147 GTA, 147 2.0TS -07, 147 1.6TS -01, 147 2.0 kilpuriaihio, Lancia Delta Integrale 16V, Giulia Super -72

Puslien vaihto

Viesti Kirjoittaja RaceAlfa »

Eipä tuo sinänsä vaikeaa ole, mutta työlästä kylläkin. Jos auton saa laitettua nosturille, niin työskentely on helpompaa.
Apurungon joutuu käytännössä irrottamaan ja pudottamaan sen verran alaspäin, että vakaajan saa pois.
Varmastikin kannattaa laittaa samantien uretaanipuslat.Sataneljäseiskoissa on useamman paksuisia vakaajia, joten tuo kannattaa mitata ennen puslien tilausta.

Vastaa Viestiin