Mielestäni ihan hyvän näköinen - kilpi on ehkä vähän turhan suuri ja pyöreä alhaalta.

Mielipiteitä?
Lisää tietoa Italiaspeedistä
Valvoja: Moderators
Toivottavasti takavetoiset tulis takas tuotantoon!BTSR kirjoitti:Tuo kallistuminen näyttää muuten takavetoisen kaarrekäyttäytymiseltä...
Jos tarkkaan katsoo niin huomaa että kuva on "peilikuva", eli todellisuudessa kantataankin vasempaanAlfetta&156 kirjoitti:Hmm... tuossa alkuperäisessä kuvassa, onko siinä ratti "väärällä" puolella?! Näyttää ainakin ihan kuin kaveri vääntäisi rattia oikealla (auton sisältä katsottuna) puolella ja vasemmanpuoleinen taas roikkuisi kauhukahvassa?!? Myös herrojen katseet ovat sen näköisesti, että oikeanpuolimmainen keskittyisi radalla pysymiseen, toisen "katsellessa maisemia".
Mitään järkevää selitystä en kyllä tuolle keksi, keksiikö joku muu?
Nyt tarkkana poijjaat. Olen vuonna 2000 rysäyttänyt kaivarissa carusellin kohdala päin parkkeerattua jenkkirautaa kun katselin hameheilahtavaisiaAlfetta&156 kirjoitti:AIVAN!! Ei sitten riittänyt huomiokyky enään tohon kilpeen![]()
Toivottavasti liikenteessä menee paremmin, varsinkin kun alkavat näillä keleillä tyttölöiset vähentämään vaatetusta
allekrjoittaneelle kävi myöskin näin vuonna 1999, katselin liian keskittyneesti vähäpukeista kaksijalkaista ja edellä mennyt audi hidasti...Hamil kirjoitti:
Nyt tarkkana poijjaat. Olen vuonna 2000 rysäyttänyt kaivarissa carusellin kohdala päin parkkeerattua jenkkirautaa kun katselin hameheilahtavaisiaKyllä nolotti! No sen jälkeen onkin katse pysynyt tiessä
90 kirjoitti:allekrjoittaneelle kävi myöskin näin vuonna 1999, katselin liian keskittyneesti vähäpukeista kaksijalkaista ja edellä mennyt audi hidasti...Hamil kirjoitti:
Nyt tarkkana poijjaat. Olen vuonna 2000 rysäyttänyt kaivarissa carusellin kohdala päin parkkeerattua jenkkirautaa kun katselin hameheilahtavaisiaKyllä nolotti! No sen jälkeen onkin katse pysynyt tiessä
sen verran kerkesin jarruttaa että ainostaan toinen vilkun lasi ja ajovalo pesurienkävyt irtosivat , metri jäi rantua asfalttiin ennekuin osui Audin vetokoukkuun...75:n puskuri kesti tällin hyvin ja palautui vielä täysin muotoonsa tämän jälkeen...
sori moderaattorit meni muuten hieman off topic....
Kyllä tuo varmaan aika lähellä totuutta on, kaivakaapas esilleAlfisti felice kirjoitti: Muistuttaa kovasti Giugiaron Viscontia.
Mielestäni ihan hyvän näköinen - kilpi on ehkä vähän turhan suuri ja pyöreä alhaalta.![]()
Mielipiteitä?
saattepa nähdä, että keula on lähes yks yhteen Breran kanssa.alfista kirjoitti:Voisin tarkentaa aiempaa veikkaustani. Olen myös vitä mieltä, että viscontilla on tekemistä uuden 158 kanssa. Jospa Alfa laajenaa korimallivalikoimaa? Nyt valikoimassa on sedanit, stationwagonit, crosscountry (tulossa), coupe (GTV) sekä monikäyttö (GT).
Jos Alfa lähtisi tila-auto tyyppisille markkinoille, voisi Tila-Alfa näyttää juuri Viscontin kaltaiselta. Opel Signum tyyppisessä segmentissä?
Eli... 158 voi hyvinkin olla saman tyyppinen kuin Visconti, mutta kuitenkin Sedan.
Enpä usko koska Brerasta on jo otettu vaikutteita nykyiseen 156:een. Breran nokka ei enää tuntuisi riittävän uudeltaMirafiori kirjoitti: saattepa nähdä, että keula on lähes yks yhteen Breran kanssa.
Nimenomaan: Giugiaro teki viimeisimmän faceliftin, joka johdattaa ehkä liikaakin uuteen 158:iin. Ja Giugiaro on suunnitellut myös uuden 158:n. (Centro Stile on tehnyt vain pieniä muutoksia siihen). Alunperin 158 oli alfan centro stilen suunnittelema, mutta alfalla päätettiin laittaa muotoilu uusiksi, kun 158 tuloa myöhästytettiin (pohjalevymuutos epsilonista premiumiiin, jota kehittivät alun perin myös cadillac ja saab, mutta ne lopulta vetäytyivät, koska se oli niille liaan kallis) parilla vuodella...166 kirjoitti:Enpä usko koska Brerasta on jo otettu vaikutteita nykyiseen 156:een. Breran nokka ei enää tuntuisi riittävän uudeltaMirafiori kirjoitti: saattepa nähdä, että keula on lähes yks yhteen Breran kanssa.
Aika vakuuttavia veikkauksia, vaiko peräti tietoa?Mirafiori kirjoitti: Nimenomaan: Giugiaro teki viimeisimmän faceliftin, joka johdattaa ehkä liikaakin uuteen 158:iin. Ja Giugiaro on suunnitellut myös uuden 158:n. (Centro Stile on tehnyt vain pieniä muutoksia siihen). Alunperin 158 oli alfan centro stilen suunnittelema, mutta alfalla päätettiin laittaa muotoilu uusiksi, kun 158 tuloa myöhästytettiin (pohjalevymuutos epsilonista premiumiiin, jota kehittivät alun perin myös cadillac ja saab, mutta ne lopulta vetäytyivät, koska se oli niille liaan kallis) parilla vuodella...
Aikamoinen akseliväli, 166:ssa muistaakseni 2700, luulis tuolla jo sisätiloja järjestyvän. Minusta auto näyttää kiinnostavalta naamiokuvissa joten eiköhän se tuossa ole mun seuraava auto kun en 166:n kokoista enää välttämättä tarvitse.Mirafiori kirjoitti:Akseliväli:2805 mm
Tavaratila: 410-420L
Sisätilat: Noin Audi A4:n tasoa.