Lasinpyyhkijät 156
Valvoja: Moderators
Lasinpyyhkijät 156
Toinen pyyhkijöistä tuntuu menevän hieman yli lasista ja tästä johtuen pitää tietysti melko ärsyttävää meteliä. Onkohan pyyhkimet vääränläiset, muistaakseni jostakin täältä foorumilta olen lukenut että jotkut varaosapyyhkimetkin käyvät, mutta että niitä täytyy hieman tuunata saadakseen ne sopimaan. Muistanko väärin? Jos muistan oikein, mitä piti tehdä saadakseen ne sopimaan? Vai onko jossain muussa vika kuin "vääränlaisissa" pyyhkimissä?
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Toinen sulista pitäisi olla 1.5cm lyhkäisempi - oliskohan oikeat mitat olleet 535 ja 550mm. Bilteman sulakki käy joten eiköhän muutkin tarvikesulat. Jospa joku on siihen ostanut molemmat samammittaisena?
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Ainakin kattovinani olin, että pyyhkijä menis sieltä yläosasta vähän ikkunan yli. Kovemmilla pyyhinnopeuksilla sen huomaa, pienellä nopeudella menee vielä äänettömästi. Mutta Motonettiin pitää mennä muutenkin (viikonloppuna luvassa jarrunesteiden vaihto, alustan massaus ja sitten pitäisi vielä vaihtaa se helvetin vaijeri siitä lämppärin asennonvaihtimen takaa (millä nimellä se vaijeri muuten kulkee??)).
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Ostin taannoin sulat, mitat katsoin kahden sulkavalmistajan kirjasta kaupassa. Silti oikean puolen sulka menee n. 1-2 cm lasista yli lepoasennossa.
Tuli avauspostista mieleen vitsi, jossa mietittiin tarvitseeko renkaisiin laittaa merkki-ilmaa vai kelpaako huoltoaseman tarvikeilma..
Ei kai niillä sulilla ole muuta väliä, kuin mitan oikeellisuus ja kiinnikkeen sopivuus varteen.
Helmakotelot kannattaa varmaan myös suojata, eivät oikein tunnu kestävän ja aika huonosti suojattu (jos ollenkaan). Tietty muutkin ontelot samalla. Omassa pelkkä massaus ei riittänyt vaikka näytti varsin siistiltä
Tuli avauspostista mieleen vitsi, jossa mietittiin tarvitseeko renkaisiin laittaa merkki-ilmaa vai kelpaako huoltoaseman tarvikeilma..

Ei kai niillä sulilla ole muuta väliä, kuin mitan oikeellisuus ja kiinnikkeen sopivuus varteen.
Helmakotelot kannattaa varmaan myös suojata, eivät oikein tunnu kestävän ja aika huonosti suojattu (jos ollenkaan). Tietty muutkin ontelot samalla. Omassa pelkkä massaus ei riittänyt vaikka näytti varsin siistiltä

Mulla on taas ongelmana vasemman puoleinen sulka?? Siis kuskin paikalta katsottaessa. Ja lepoasennossa tuntuvat olevan ihan kohdillaan, mutta sitten kun pyyhkijät viuhtoo suuremmilla nopeuksilla, niin tuo vasemman puoleinen kolajaa yläosasta.
Helmat joutuu laittamaan täysin uusiksi jossakin vaiheessa, on meinaan ensinnäkin tunkilla vedetty kieroon ja sitten varmasti ruostettakin löytyy... Pitäisi ja pitäisi
Haista homeFinest kirjoitti:Tuli avauspostista mieleen vitsi, jossa mietittiin tarvitseeko renkaisiin laittaa merkki-ilmaa vai kelpaako huoltoaseman tarvikeilma..


Helmat joutuu laittamaan täysin uusiksi jossakin vaiheessa, on meinaan ensinnäkin tunkilla vedetty kieroon ja sitten varmasti ruostettakin löytyy... Pitäisi ja pitäisi

- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Sama ongelma oli minulla... pyyhkivä menee kuskinpuolen reunan päälle ja pitää ylimääräisen äänen...
Ratkaisu: Pyyhkijän varsi irti ja takaisin paikalleen asteen verran alemmas. Ja niin oli ongelma ratkaistu.
"Ongelmaa" oli myös SW:ssä takalasin pyyhkijän kanssa, joka hakkasi lasin alareunan ohi suoraan maalipintaan, johon oli ajanmyötä tullut pieni vekki (onneksi vasta lakkapinta vähän ohentunut). Samanlainen varren säätö niin että liike alkaa pikkuisen ylempää, korjasi asian. Tämä muuten kannattaa SW omistajien tarkastaa, koska kun maalipintaan tulee reikä sinne ja pyyhkijä hakkaa galvanoinnin pois, niin pian siinä on rusoteen raiskaama reikä.
Ratkaisu: Pyyhkijän varsi irti ja takaisin paikalleen asteen verran alemmas. Ja niin oli ongelma ratkaistu.
"Ongelmaa" oli myös SW:ssä takalasin pyyhkijän kanssa, joka hakkasi lasin alareunan ohi suoraan maalipintaan, johon oli ajanmyötä tullut pieni vekki (onneksi vasta lakkapinta vähän ohentunut). Samanlainen varren säätö niin että liike alkaa pikkuisen ylempää, korjasi asian. Tämä muuten kannattaa SW omistajien tarkastaa, koska kun maalipintaan tulee reikä sinne ja pyyhkijä hakkaa galvanoinnin pois, niin pian siinä on rusoteen raiskaama reikä.
33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
5 Vuotta sillä tunkilla renkaita vaihtaessani voin kertoa et ei luultavasti minun lisäkseni kukaanFinest kirjoitti:En tiedä kuka viitsii käyttää sitä auton "hätätunkkia", sillä saa pilattua helmat. 156:essa on kuitenkin hyvät nostopisteet esim. hallitunkille.
Ohjaamossa kannattaa vilkaista maton alle kynnyspalkin juureen, voi olla pientä hapettumaa. Kuitenkin pitää johtoja nostella kun hitsaa.
Haistellaan

Oli pakko kun oli helma sarja ja madallus, ei ollut sellaista hallitunkkia joka alle olisi mahtunut! Eipä silti, se kyllä sopii hyvin siihen saumaan se tunkki eikä pilaa helmoja.
Nimim. 5 vuotta ja kaksi tunkkia.
Viimeksi muokannut KauGoH, 21 Syys 2010, 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tossa mun hässäkässä on tyyninghelmat, joten ne on helppo vetää linkkuun. Jotta hallitunkkiakaan voi käyttää, tarvitaan esim. lautaa sinne nostopisteen ja tunkin pään väliinFinest kirjoitti:En tiedä kuka viitsii käyttää sitä auton "hätätunkkia", sillä saa pilattua helmat. 156:essa on kuitenkin hyvät nostopisteet esim. hallitunkille.

Kiitos vinkistä, tarkistetaan!! Mutta yllättävää että johtoja pitää nostaa hitsatessaFinest kirjoitti:Ohjaamossa kannattaa vilkaista maton alle kynnyspalkin juureen, voi olla pientä hapettumaa. Kuitenkin pitää johtoja nostella kun hitsaa.:

Finest kirjoitti:Haistellaan

Kiitos kiitos kiitos, nyt tiedän mitä lähteä tutkimaanPasi kirjoitti:Sama ongelma oli minulla... pyyhkivä menee kuskinpuolen reunan päälle ja pitää ylimääräisen äänen...
Ratkaisu: Pyyhkijän varsi irti ja takaisin paikalleen asteen verran alemmas. Ja niin oli ongelma ratkaistu.
"Ongelmaa" oli myös SW:ssä takalasin pyyhkijän kanssa, joka hakkasi lasin alareunan ohi suoraan maalipintaan, johon oli ajanmyötä tullut pieni vekki (onneksi vasta lakkapinta vähän ohentunut). Samanlainen varren säätö niin että liike alkaa pikkuisen ylempää, korjasi asian. Tämä muuten kannattaa SW omistajien tarkastaa, koska kun maalipintaan tulee reikä sinne ja pyyhkijä hakkaa galvanoinnin pois, niin pian siinä on rusoteen raiskaama reikä.

Jaa nytpä aloin miettimään, että mahtuneekohan tonkaan alle hallitunkki... Viimeksi meinaan nosturille laitetettaessa piti ensinnäkin ajaa lautojen päälle, että ne nosturin tassut sai auton alle... Eli voipa olla, että ei nouse hallitunkilla! Oon tässä aina välillä miettinyt, että mitäpä jos rengas puhkeaisi matkalla?KauGoH kirjoitti: Oli pakko kun oli helma sarja ja madallus, ei ollut sellaista hallitunkkia joka alle olisi mahtunut! Eipä silti, se kyllä sopii hyvin siihen saumaan se tunkki eikä pilaa helmoja.
Nimim. 5 vuotta ja kaksi tunkkia.

- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
Joo ei tule käytettyä, paitsi kun pakittaa pyyhkijät päällä jolloin takapyyhin alkaa hinkkaamaan pyytämättäJohanna kirjoitti: Kiitos kiitos kiitos, nyt tiedän mitä lähteä tutkimaanTakapyyhkijää en ole pahemmin käyttänyt, koska en koe tarvetta nähdä kirkkaasti takalasista (=riittää kun näkee onko siellä auto ja miten lähellä). Poikkeus tapahtui viime viikonloppuna, kun motarilla tuli melkonen kuuro niskaan. Voishan tuonkin tarkastaa tietty...

33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Lähes kaikki helmat, mitä nähnyt niin solmussa, jos niistä nostettu. Mutta poikkeuksiakin siis on. Ja autojen rakenteissa ja käyttäjissä eroja.
Vaahto pieneen paikkaukseen + hinausvakuutus (en tiedä kattaako rengasrikot)
Jollain patentilla autoa ylemmäksi, esim. puiset korokkeet, joiden päälle ajaa ja tunkilla ylös.
Jos helmaa joutuu hitsaamaan siihen taitokseen asti, niin pohja lämpenee. Mattoja ylös ja johdon ovat kynnyskotelon kyljessä ja lattiaa vasten. Lämpö ja muovi..
Hieman OT "asiaa" pyyhkimen sulista
Vaahto pieneen paikkaukseen + hinausvakuutus (en tiedä kattaako rengasrikot)
Jollain patentilla autoa ylemmäksi, esim. puiset korokkeet, joiden päälle ajaa ja tunkilla ylös.
Jos helmaa joutuu hitsaamaan siihen taitokseen asti, niin pohja lämpenee. Mattoja ylös ja johdon ovat kynnyskotelon kyljessä ja lattiaa vasten. Lämpö ja muovi..
Hieman OT "asiaa" pyyhkimen sulista

On niitä erikoismatalia (ja erikoiskalliita myös). Ja jos ei muuten mahdu, niin ajamalla nostokohtaa lähinnä oleva rengas jonkun korokkeen, esim. lankun päälle.KauGoH kirjoitti: Oli pakko kun oli helma sarja ja madallus, ei ollut sellaista hallitunkkia joka alle olisi mahtunut!
Jos rengas tyhjenee matkalla, niin ... hätä keinot keksii. Pitää vaikka kaivaa sopiva potero tunkkia varten

- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Oma on vakio korkeudella ja lisähelmaton. Meinasin ensin suojauttaa firmassa, niin joutuivat silti ajamaan korokkeille ennen nostoa.Johanna kirjoitti:Jaa nytpä aloin miettimään, että mahtuneekohan tonkaan alle hallitunkki... Viimeksi meinaan nosturille laitetettaessa piti ensinnäkin ajaa lautojen päälle, että ne nosturin tassut sai auton alle... Eli voipa olla, että ei nouse hallitunkilla! Oon tässä aina välillä miettinyt, että mitäpä jos rengas puhkeaisi matkalla?KauGoH kirjoitti: Oli pakko kun oli helma sarja ja madallus, ei ollut sellaista hallitunkkia joka alle olisi mahtunut! Eipä silti, se kyllä sopii hyvin siihen saumaan se tunkki eikä pilaa helmoja.
Nimim. 5 vuotta ja kaksi tunkkia.
Oma hallitunkki onneksi mahtuu alle.
Aivan, jotenkin pitäs kyllä oikeesti varautua...Finest kirjoitti:Vaahto pieneen paikkaukseen + hinausvakuutus (en tiedä kattaako rengasrikot)
Jollain patentilla autoa ylemmäksi, esim. puiset korokkeet, joiden päälle ajaa ja tunkilla ylös.
Ilmeisesti sitten vaikka sillä lapiolla (saa kaivaa sen poteron


Mä tarkotinkin että "yllättävää"Finest kirjoitti:Jos helmaa joutuu hitsaamaan siihen taitokseen asti, niin pohja lämpenee. Mattoja ylös ja johdon ovat kynnyskotelon kyljessä ja lattiaa vasten. Lämpö ja muovi..

- Pasi
- Viestit: 6773
- Liittynyt: 30 Tammi 2004, 07:38
- Car(s): :
Crosswagon Q4 '05
156 2.5 V6 '98
--- [ EX ] ---
159 2.4 JTDm '07
156 1.8 TS SW '02
33 1.7 IE '91
155 2.0 '92
33 1.7 IE '91
156 2.5 V6 SW '03
Bravo 1.4 Tjet '08
156 2.0 JTS '02
Sprint 1.5 QV '86
156 1.6 TS '98
33 1.7 IE '91 - Paikkakunta: Loviisa
- Viesti:
No kerran nyt OT:lla mennään... niin normi korkeudella oleva 156:sta ovat onnistuneet lähes joka kerta rusauttamaan helmat halki (tai siis niin että ovat lohjenneet alaosasta) renkaanvaihdossa.... siis jokaisesta 156 mitä minulla on ollut.
Tekemällä oppii.... nykyään vaihdan renkaat itse AINA!
Tekemällä oppii.... nykyään vaihdan renkaat itse AINA!

33 IE → 156 TS → Sprint → 156 JTS → 156 V6 → 155 2.0 → 33 IE → 156 TS → 159 2.4 → 156 V6+Q4
- Pomigliano
- Viestit: 128
- Liittynyt: 13 Loka 2008, 16:52
- Car(s): 156 2,4 Jtd 20V MJet -06,
GT 1,9 JTD -06 - Paikkakunta: Ruovesi
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Olen myös huomannut tuon kuskinpuolen sulan ääntelyn. Ongelman saa korjattua kahdella eri tavalla.
Parempi tapa on ostaa unipoint sulat vai mitkä ne nyt sitten oikealta nimeltään ovat, jolloin ääni katoaa. Olisiko Boschin tuotenimi ollut aerotwin.
Toinen tapa on estää tavallisen sulan poikittainen liike puristamalla oloinmaista metallikiinnikeitä hivenen, jolloin sulka ei enää pääse liikahtamaan ylöspäin mekanismin tullessa ääriasentoon.
Parempi tapa on ostaa unipoint sulat vai mitkä ne nyt sitten oikealta nimeltään ovat, jolloin ääni katoaa. Olisiko Boschin tuotenimi ollut aerotwin.
Toinen tapa on estää tavallisen sulan poikittainen liike puristamalla oloinmaista metallikiinnikeitä hivenen, jolloin sulka ei enää pääse liikahtamaan ylöspäin mekanismin tullessa ääriasentoon.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
Mun mielestä Valeon rungottomat eivät olleet aikanaan kovin hyvät. Tuppasivat jättämään raitaa.. Viimeksi laitoin halvat Championit jotka ovat olleet ihan ok. Tosiaan se kuskinpuoleinen pyyhin menee aikalailla yli ja naksuukin välillä, olen tullut siihen tulokseen että motarivauhdissa tuo juuri esiintyisi selvimmin kun ilmavirta painaa pyyhintä vasten lasia. Siinä sulassa on sellainen ilmanohjain joka varmaan myös ehkä vaikuttaa...
Citroen DS5 + Victory Hammer S
- KauGoH
- Viestit: 2114
- Liittynyt: 03 Syys 2005, 15:39
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
- Paikkakunta: Lappeenranta
On toki tunkkeja kaikenlaisia mutta siinä helmassa oleva reikä nostokohdalle oli niin onnettoman pieni että ei mahtunut tunkilla nostamaan. piatsi se hätäapusingeri!Alfieri kirjoitti:On niitä erikoismatalia (ja erikoiskalliita myös). Ja jos ei muuten mahdu, niin ajamalla nostokohtaa lähinnä oleva rengas jonkun korokkeen, esim. lankun päälle.KauGoH kirjoitti: Oli pakko kun oli helma sarja ja madallus, ei ollut sellaista hallitunkkia joka alle olisi mahtunut!
Jos rengas tyhjenee matkalla, niin ... hätä keinot keksii. Pitää vaikka kaivaa sopiva potero tunkkia varten

- astronautti
- Viestit: 198
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
- Car(s): Ex. 156 jts
- Paikkakunta: Lpr
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
moottori vertelee viimeisiä tai sitten jotain tukkoa/ taitosta letkussa tms. onko paine muuten normaalin oloinen?
Noiden suuttimien säätö on aivan nauterravaa! kun vaihdoin rungottomat sulat, niin osuu nätisti lasiin, mutta "perus" sulilla osu joko sulan runkoon tai lensi yli
Noiden suuttimien säätö on aivan nauterravaa! kun vaihdoin rungottomat sulat, niin osuu nätisti lasiin, mutta "perus" sulilla osu joko sulan runkoon tai lensi yli

I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- astronautti
- Viestit: 198
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
- Car(s): Ex. 156 jts
- Paikkakunta: Lpr
ei siin paineessa näyttäs olevan paljoa vikana, suurinpiirtein samanlainen ku aikasemmin, täytynee neulan kans tökkiä suuttimet auki jos niis ois jotai mujua. Totta kyllä puhut niitten sulkien kanssa, sitähän saattaa luulla että toimii ilman ongelmia kun sulkien malli käy autoon, mutta ei tietenkään...
Syyshuollon yhteydessä vaihdoin uudet sulat, ja samalla avasin pyyhkijän moottorin. Vuosi sitten hitain ja pyyhkäisy toiminnot pimeni. Noh ne sain silloin kuntoon foorumin teknisen osion ohjeilla.
Nyt tänä syksynä alkoi kuulumaan ylimääräistä "rohinaa" pyyhkijän moottorista ja ajattelin katsoa taas sähkömoottorin sisälle. Noh laakerihan siellä oli saanut vähän sadevettä ja muuta likaa sisäänsä ja alkoi ääntelemään. Ääni muuten kantautuu ohjaamoon sisälle tosi voimakkaasti, vaikka moottorissa ja vivustossa on kumivaimentimet runkoa vasten.
Laakerin vaihto onnistuu helposti samoilla ohjeilla kuin tuolla teknisessä osoissa. Koko vivusto irti autosta ja sitten moottori irti ja auki. Laakeri on suorastaan "tyrkyllä" vaihdettavaksi. Yksi lukko rengas pois ja laakeri vaihtoon. Ja ääntely loppuu varmasti. Laakerin tyyppi on 608 RS (ulkohalk. 22mm, reikä 8mm ja leveys 7mm.) Sähkömoottorin puoleisen rasvasuojan jätin paikoilleen ja toisen otin pois ja laitoin reiluun vaseliinikylpyyn.
Kerrankin helppo, nopea ja halpa korjaus. Samalla kun herkistelee ne hiilet niin säästyy varmasti uuden moottorin hankinnalta. Laakeri löytyy varmasti joka laakerikaupasta, hinta oli tällä kertaa 6€.
Nyt tänä syksynä alkoi kuulumaan ylimääräistä "rohinaa" pyyhkijän moottorista ja ajattelin katsoa taas sähkömoottorin sisälle. Noh laakerihan siellä oli saanut vähän sadevettä ja muuta likaa sisäänsä ja alkoi ääntelemään. Ääni muuten kantautuu ohjaamoon sisälle tosi voimakkaasti, vaikka moottorissa ja vivustossa on kumivaimentimet runkoa vasten.
Laakerin vaihto onnistuu helposti samoilla ohjeilla kuin tuolla teknisessä osoissa. Koko vivusto irti autosta ja sitten moottori irti ja auki. Laakeri on suorastaan "tyrkyllä" vaihdettavaksi. Yksi lukko rengas pois ja laakeri vaihtoon. Ja ääntely loppuu varmasti. Laakerin tyyppi on 608 RS (ulkohalk. 22mm, reikä 8mm ja leveys 7mm.) Sähkömoottorin puoleisen rasvasuojan jätin paikoilleen ja toisen otin pois ja laitoin reiluun vaseliinikylpyyn.
Kerrankin helppo, nopea ja halpa korjaus. Samalla kun herkistelee ne hiilet niin säästyy varmasti uuden moottorin hankinnalta. Laakeri löytyy varmasti joka laakerikaupasta, hinta oli tällä kertaa 6€.
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Peijjooni kun tietäisi millä operaatiolla saa pyyhkijät pyyhkimään tasaisesti, nyt pyyhkii silloin tällöin pät-pät-pätkimällä. Kerran olen moottorin ja vivuston laittanut osiksi, ja putsannut sen ohjauslevyn kontaktit, mutta sama vaiva palasi hyvin nopeasti. Uudet osat ovat suhteellisen tyyriitä kun tuntuu että tuo täytyisi olla kotikonstein korjattavissa.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
-Mario Andretti-
- astronautti
- Viestit: 198
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
- Car(s): Ex. 156 jts
- Paikkakunta: Lpr