Laatu motonet?

Alfoista

Valvoja: Moderators

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Tänään kävin motonetissa vähän keräilemässä Audiin osasta. Suurin osanen olisi ollut ilmastoinnin lauhdutin. Vein vanhan romutetun malliksi ja liittimet ihan erilaiset. Onneksi sentään kiersin korkin auki varmistukseksi ja säilytyspaine poksahti pihalle :P Muutenkin tuon lauhduttimen reunat näytti selkeästi siltä että oli karkeasti hiottu ja maalattu päälle. Muiden osien sopivuudesta ei tietoa, selvinnee asennellessa. Öljypohjan tiiviste lasipalatsista 22e. (Laakkonen) Ei paha kun Ebaystä olisi ollut kalliimpi postikuluineen. 20e postikulut isolle kirjeelle..
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Kuinka hyvin teidän motonetistä ostaneet koripaneelit on istuneet ja olleet samanlaisia alkuperäisten kanssa? En ole perehtynyt kuinka yleinen tilanne on, mutta esim. mun Audin etupurkureista pyydetään Suomen purkamoilla yleisesti väh. 200e, motonetissä uusi pohjamaalattu 150e. 156:n puskin 100e motonetissä.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

156:sen etupuskimen ostin motonetistä, ei moitteita.

Avatar
Backstroker
Viestit: 790
Liittynyt: 21 Touko 2008, 19:31
Car(s): 156x3 159x2
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Backstroker »

kyl ainakin aikoinaan kun ostin -98 156:een etupuskurin motonetistä satasella niin istui täydelisesti.
http://www.restyling.fi" onclick="window.open(this.href);return false;

Avatar
KJS
Viestit: 4670
Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja KJS »

Ostin Mareaan etupuskurin Motonetistä ja hienosti istui paikalleen. Työkaveri osti Calibran takaloksun kaaret ja ihan hyvin nekin näyttää sopineen.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Just tuli motonetilta tieto että ovat ottaneet käyttöön kanta-asiakas palvelun. Tuli sähköposti jossa on kaikki tietoni, ihan oikein, selitetään asia ihan asiallisesti. Ihmeellistä ja minusta väärin on että viestin lähettäjäksi on merkitty minun oma sähköpostini. Eli lähettäjä ja vastaanottaja on sama. Mitenkähän tuokin tehdään.....
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Älkää immeiset ostako Motonetistä ylätukivarsia 156:seen.
Molemmille puolille vaihdettiin viime talvena, toinen kesti 3kk, toinen 8kk.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Huonoa tuuria kaiketi,sait käteen jotkut made in italyn rojut,mutta ei se kuluttajan vika ole,kun laatu vaihtelee motonetissä

Avatar
Tiige
Viestit: 2305
Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon)
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja Tiige »

Tukivarsissa ja muissa pallonivelissä kannattaa aina katsoa sen suojakumin alle. Joskus niissä ei ole rasvaa nimeksikään. Ei ihme jos ei kestä.
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta

Avatar
Shakal
Viestit: 1644
Liittynyt: 21 Kesä 2010, 07:16
Car(s): Impreza ja mopo
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Shakal »

Tiige kirjoitti:Joskus niissä ei ole rasvaa nimeksikään. Ei ihme jos ei kestä.
En voi myöskään painottaa tätä asiaa enempää. Kaikki motonetista ei ehkä ole sitä huipuinta varaosaa, mutta kyllä siellä on ihan hyvääkin seassa ja oikein asennettuna/rasvailtuna toimivat siinä missä muutkin varaosat.
Man Behind The Name

-Without heart we would be mere machines

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

mulla on motonetin takajarrupalat, 4kk sitten taisin viimeeksi avata ja herkistää (ei muuten ollut jumissa, herkistin lähinnä sen takia ettei tulevaisuudessakaan jumita)m sillon niillä oli puolitoista vuotta ajoa takana, meikeläisen tahdilla jotain 8000km. eivät olleet lasittuneet eikä murene, ruostettakaan ei liu'uissa ollut hirveästi. niiden kohdall ollut laatu ihan OK!
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tiige kirjoitti:Tukivarsissa ja muissa pallonivelissä kannattaa aina katsoa sen suojakumin alle. Joskus niissä ei ole rasvaa nimeksikään. Ei ihme jos ei kestä.
Kyllä sinne rasvat laitettiin varmuuden vuoksi. Ei auttanut.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Harmittavaa että välillä saa paskaa käteen, mutta melkeinpä yhtä todennäköistä se on muissakin varaosaketjuissa. Motonetti tilaa kuitenkin osansa noista ihan samoista paikoista. Koivunen, motoral, arwidson, örum..
Kimmo / alfatune.fi

NikEe1927
Viestit: 113
Liittynyt: 02 Huhti 2005, 23:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja NikEe1927 »

2006 kesäkuussa ostin motonetista ylätukivarret,avasin ne kumiset nivelsuojat,siel oli jonkinlainen pintarasva, täytin nuo kumit vaseliinilla ja asennutin paikoilleen,samat ylätukivarret ovat edelleen käytössä,niillä on ajettu reilut 60tkm,auto on 156 2,0ts-00,auto on just katsastettu.
ALFA 156 Hyvännäköinen auto(minun unelma)

Avatar
RaceAlfa
Viestit: 177
Liittynyt: 28 Huhti 2010, 08:06
Car(s): Giulietta -11, Mito Multiair 135hp -12, Mito Multiair 135hp -11, 147 GTA, 147 2.0TS -07, 147 1.6TS -01, 147 2.0 kilpuriaihio, Lancia Delta Integrale 16V, Giulia Super -72

Motonet

Viesti Kirjoittaja RaceAlfa »

Ostin joskus 156:n ylätukivarret minäkin Motonetistä, olivat TRW:n ja täysin identtiset alkuperäisen kanssa. Alkuperäinen kesti alle 60 tkm.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

Toiseen merkkiin jouduin ostamaan peräkkäisinä vuosina alapallot ja toisen raidetangon pään, kun leimalla totesivat väljiksi. Valmistajaa en muista.
Niiden asennuksessa ei voi mokata, laadun oltava huono kun n. 10 tkm kestää.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tietysti omassa tapauksessa kannattaa huomioida että
auto on madallettu, kesärenkaat 40-profiiliset joilla ajetaan
3 barin paineilla. Satunnaiset off road -vierailut rata-ajossa
tuskin auttaa asiaa. Mutta seuraavaksi "alkuperäistä" osaa
alle, nyt loppuu tarvikeosilla pelleily.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
kterkkila
Viestit: 2374
Liittynyt: 26 Marras 2003, 04:41
Car(s): 159 JTDm 2.4 aut SW, 146 Ti endurance, Endurance 75 TS
Paikkakunta: Lohja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kterkkila »

Paskaa laatua, sitä ei käy kiistäminen. Meinasin vaan että samaa paskaa saa muistakin varaosaliikkeistä..
Kimmo / alfatune.fi

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Alfistipohjoosesta kirjoitti:kaikki tietoni, ihan oikein, selitetään asia ihan asiallisesti. Ihmeellistä ja minusta väärin on että viestin lähettäjäksi on merkitty minun oma sähköpostini. Eli lähettäjä ja vastaanottaja on sama. Mitenkähän tuokin tehdään.....
Tuolla

http://itservices.tkk.fi/en/itservices/ ... r_address/

on yksi kuvaus. Motonetistä en tiiä. Helppoa se kuitenkin on, kun sen kaikki spammeritkin osaa. Mäkin sain kerran postia jaahonka97@nokia.comilta, vaikka nokia tuskin tarjoaa email-palveluita. Ainakaan lätkäbändeille vai mikä toi jaahonka vois muu olla. Talvifutisjengi?

Avatar
DaViega
Viestit: 4527
Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DaViega »

Ei kukaan ole vielä löytännyt vahvistettuja tukivarsia alfaan? Hyvin voisi maksaa parikymppiä lisää jos kestävät pidempään
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean

lato
Viestit: 137
Liittynyt: 29 Maalis 2008, 23:37

Viesti Kirjoittaja lato »

Ennen bensasemilla oli huoltohalli, jossa oli rasvamonttu. Sen nimi tuli siitä,että kaikissa pallonivelissä oli rasvanipat, jotka rasvattiin huollon yhteydessä. kyllähän ennenkin niveliä uusittiin, mutta silloin ajettiin hiekkateillä, jonne sotkettiin savea ja sellutehtaan mustaa lipeää.
Jos nykyautot pantaisiin savi/lipeäteiden kestotestiin, niin uskoisin ainakin levyjarrujan olevan viikon jälkeen täysin jumissa.
916 Spideriin vaihdoin alatukivarret, joihin asensin rasvanipan, jonne kerran kesässä painan hieman rasvaa.
Uskoisin alatukivarsien kestävän kesäkäytössä ainakin kolmekymmentä vuotta, vaihdan ne sitten.
t. Lassevaari, 66v.

pjotrthegreat
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Joo olihan niitä rasvanippoja, linja-autoissa.

Pääasiassa kuitenkin nuo nivelet kesti varmaan enemmän sen takia kun joko autot oli takavetoisia, jolloin niitä niveliä ei juurikaan ollut ja/tai autot oli paljon kevyempiä jne. jne. jne.

Avatar
fahlsjy
Viestit: 1608
Liittynyt: 18 Loka 2004, 04:23
Car(s): Giulietta QV
Jaguar XKRR convertible
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja fahlsjy »

Joo olihan niitä rasvanippoja, linja-autoissa.

Pääasiassa kuitenkin nuo nivelet kesti varmaan enemmän sen takia kun joko autot oli takavetoisia, jolloin niitä niveliä ei juurikaan ollut ja/tai autot oli paljon kevyempiä jne. jne. jne.
Olen vähän eri mieltä, perusteluna:Mulla oli harrastejenkki 18 vuotta, takavetoinen ja raskas, varsinkin keulastaan.. 11niveltä & rasvanippaa etuakselistossa joihin pari kertaa vuodessa tuuppasin rasvaa. Vaikka tuohon kaikennäköistä joutui tekemään niin yläpallot olivat ainoat mitkä noista rasvanipoilla varustetuista osista vaihdoin ja nekin sen takia kun ylätukivarret olivat niin mädät että ne uusiessani en viitsinyt vanhoilla pallonivelillä kasata.. eräs jenkkiharrastaja kaveri sanoikin että ne on ikuisia jos vain muistaa rasvailla..

pjotrthegreat
Viestit: 815
Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pjotrthegreat »

Jenkki? joo nyt puhuttiinkin tosiaan autoista, ei linja-autoista, eikä traktoreista :)

Avatar
AlfaTom
Viestit: 2735
Liittynyt: 20 Maalis 2003, 20:09
Car(s): 164 Super 3.0 V6 1995
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja AlfaTom »

pjotrthegreat kirjoitti:Jenkki? joo nyt puhuttiinkin tosiaan autoista, ei linja-autoista, eikä traktoreista :)
Eipäs olla nyt tiukkapipoinen :evil:

Mulla on käyttöautona Jeeppi jolla ajettu nyt 308tkm.
Siinäkin on kaksi rasvanippaa etuakselistossa. Kestää jos muistaa rasvata.

ps. meni Jeeppi huomautuksitta läpi katsastuksesta.
Olis mennyt varmaan 75:kin jos olisi ollut rasvanipalliset alatukivarret :mrgreen:
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III

La vita è

Avatar
jiiässä
Viestit: 1495
Liittynyt: 21 Loka 2003, 21:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jiiässä »

http://www.zf.com/brands/content/en/lem ... oerder.jsp

Katsokaa kun tukivarsia ostatte ja haluatte hyvät että laatikossa lukee Lemförder ja yleensä sininen laatikko jossa pöllönkuva kyljessä, ovat laatukamaa.

Eivät ole halvimpia mutta tietää ainakin että on varma valinta. On tietty muitakin hyviä merkkejä tai tuotenimiä...

Kuva

Lemförderin tukivarret esim 3B Passattiin on samoja kuin alkuperäiset, sillä erolla että niistä on viilattu VW/AUDI logot pois jotka valumuotista kirjautuu. Samat osat esim LUCAS TRW laatikossa ovat paljon huonompia.

Avatar
silverine
Viestit: 2351
Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja silverine »

Tää on joo Motonet-ketju mutta 156:sen omistajat, minkälainen on ebsparesin kauppaamien ylätukivarsien laatu. Kokemuksia?
Ainakin väittävät mainospuheessa niiden olevan "alkuperäiset" ja/tai ainakin viimeisin painos aiheesta...
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM

Avatar
Rossi
Viestit: 26
Liittynyt: 14 Joulu 2009, 22:56

Viesti Kirjoittaja Rossi »

silverine kirjoitti:Älkää immeiset ostako Motonetistä ylätukivarsia 156:seen.
Molemmille puolille vaihdettiin viime talvena, toinen kesti 3kk, toinen 8kk.
Lukiko laatikossa mapco? Mulla luki ja kesti muutaman kuukauden...sama juttu etupyörän laakerissa, reilu vuosi ja rengas heilu :? onneks sai takuuseen toisen merkkisen.

Avatar
Finest
Viestit: 3238
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Finest »

jiiässä kirjoitti:http://www.zf.com/brands/content/en/lem ... oerder.jsp

Katsokaa kun tukivarsia ostatte ja haluatte hyvät että laatikossa lukee Lemförder ja yleensä sininen laatikko jossa pöllönkuva kyljessä, ovat laatukamaa.

Eivät ole halvimpia mutta tietää ainakin että on varma valinta. On tietty muitakin hyviä merkkejä tai tuotenimiä...

Kuva

Lemförderin tukivarret esim 3B Passattiin on samoja kuin alkuperäiset, sillä erolla että niistä on viilattu VW/AUDI logot pois jotka valumuotista kirjautuu. Samat osat esim LUCAS TRW laatikossa ovat paljon huonompia.
Kuka/ketkä noita myy Suomessa?
Nettisivulta en löytänyt

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

Oleino kirjoitti:
willez kirjoitti:
tube68 kirjoitti:asennettu väärin :-D
en yhtään epäile bmw kuskista
Jarrulevyt voivat mennä kieroksi kovasta nopeudesta jarrutettaessa riippuen miten maltin kanssa ne on valmistettu. Valun jälkeen jarrulevyt pitäisi jättää pihalle räystään alle vaikkapa vuodeksi ennen koneistamista jotta valusta häviäisi kaikki mahdolliset jännitykset. Korkeaan lämpötilaan noustessa voi jännitykset purkaantua levyn kieroontumiseen
Homma menee seuraavanlaisesti,ensin rouhitaan levyt,sitten uuniin 400c (2h),sitten viimeistely,näin poistetaan jännitykset.

Avatar
alfa164
Viestit: 2016
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 20:47
Car(s): pösö 607,nissan primera,toyota corolla verso mmt,renault clio sport-04.GTV tb v6(ex)166 v6(ex)4x164(ex)
Paikkakunta: luvia

Viesti Kirjoittaja alfa164 »

jiiässä kirjoitti:
Katsokaa kun tukivarsia ostatte ja haluatte hyvät että laatikossa lukee Lemförder ja yleensä sininen laatikko jossa pöllönkuva kyljessä, ovat laatukamaa.

Eivät ole halvimpia mutta tietää ainakin että on varma valinta. On tietty muitakin hyviä merkkejä tai tuotenimiä...

Lemförderin tukivarret esim 3B Passattiin on samoja kuin alkuperäiset, sillä erolla että niistä on viilattu VW/AUDI logot pois jotka valumuotista kirjautuu
Mulle taas paikallinen korjaaja sanoi,että myyvät passattiin samaa sontaa alkuperäisenä,jossa on logot :)
Paskatin omistanut,ja alvariinsa tukivarsia vaihdellut ex omistaja :)

Avatar
h_lauri
Viestit: 6198
Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja h_lauri »

Rossi kirjoitti:
silverine kirjoitti:Älkää immeiset ostako Motonetistä ylätukivarsia 156:seen.
Molemmille puolille vaihdettiin viime talvena, toinen kesti 3kk, toinen 8kk.
Lukiko laatikossa mapco? Mulla luki ja kesti muutaman kuukauden...sama juttu etupyörän laakerissa, reilu vuosi ja rengas heilu :? onneks sai takuuseen toisen merkkisen.
Joo ei se ääni Alfasta itsestään näytä häviävän, päin vastoin, se kloonasi itsensä vasemmallekin puolellle. Mitenkäs tuommoinen etuvarsi oireilee kuluttuaan?

Mulla on nyt arvauksina alatukivarren vakaajapuslat(?), koiranluut ja iskarit...mutta koiranluut ainakin Mareassa kolahtivat. Alfassa ääni on pikemminkin kuin etupuskuri ottaisi asfalttiin.

Noi ylätukivarret on vaihdettu joskus keväällä ja edellinen omistaja asuu melko lähellä Motonettiä. :?

Avatar
Rossi
Viestit: 26
Liittynyt: 14 Joulu 2009, 22:56

Viesti Kirjoittaja Rossi »

Ääni taitaa olla yksi oire mut ei tietysti välttämättä meinaa että olis väljä. Ainaki välystä tulee kun kulunut alkaa olla, näin mulla muutaman kuukauden ajon jälkeen, oli vaan sellasta kumisilppua tukivarren puslassa :lol:

Vastaa Viestiin