156 2.0TS, moottorin sirinä
Valvoja: Moderators
156 2.0TS, moottorin sirinä
Huomenta ja tervehdys
En löytänyt mitään vastausta aikasemmasta, jonkun mainitsevan vaan jostakin koeajosta jossa samantapaista vikaa, ajattelin kokeilla onnea.
Koittanut tässä ettiä tietoa tosta heinäsirkkaparvesta joka tuolta moottorista kantautuu n. 4500rpm jälkeen. Pelkästään kun sitä kaasua oikeesti painaa, vaikka pitäisit kierrokset kuuden tonnin korviin pintakaasulla, sirinää ei kuulu.
Ei sillä että tuo nyt ainoa ongelma taas autossa olis, mutta semmonen joka eniten häiritsee.. Etenkin kun ei tiedä mistä johtuu
E: jos tän nyt jotenkin oudosti selitin niin syytän sitä etten ole nukkunut.. Auto vie yöunet!
En löytänyt mitään vastausta aikasemmasta, jonkun mainitsevan vaan jostakin koeajosta jossa samantapaista vikaa, ajattelin kokeilla onnea.
Koittanut tässä ettiä tietoa tosta heinäsirkkaparvesta joka tuolta moottorista kantautuu n. 4500rpm jälkeen. Pelkästään kun sitä kaasua oikeesti painaa, vaikka pitäisit kierrokset kuuden tonnin korviin pintakaasulla, sirinää ei kuulu.
Ei sillä että tuo nyt ainoa ongelma taas autossa olis, mutta semmonen joka eniten häiritsee.. Etenkin kun ei tiedä mistä johtuu
E: jos tän nyt jotenkin oudosti selitin niin syytän sitä etten ole nukkunut.. Auto vie yöunet!
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Yksi vaihtoehto pakosarjan päällä oleva lämpökilpi?
Tuo jiiässän mainitsema kiinnike tuntuu muuten olevan poikki melko monessa 156:ssa. Kannattaa vaihtaa/rakentaa itse uusi, ettei käy kuten minulla ja irtoa pakosarjan alalaippa. Siihen kun tulee turhan paljon rasitusta mikäli kiinnike on katkennut.
Tuo jiiässän mainitsema kiinnike tuntuu muuten olevan poikki melko monessa 156:ssa. Kannattaa vaihtaa/rakentaa itse uusi, ettei käy kuten minulla ja irtoa pakosarjan alalaippa. Siihen kun tulee turhan paljon rasitusta mikäli kiinnike on katkennut.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO