Siis ostetaan x rahalla jotain ja myydään xx rahalla eteenpäin, useimmiten sitä kutsutaan bisnekseksi..... ja ne lasipalatsit missä bisnestä tehdään pitää jonkun maksaa
Pääsääntöisesti sitä moottorilämmitintäkään ei saa kaupanpäälle vaikka siltä tuntuisikin.... kyllä joka kikkareesta tavalla tai toisella joutuu maksamaan. Muuten bisnes loppuu...
Oliko siinä rekkalastissa yhtään QV:ta? Jotenkin tuntuu siltä, että mahdollisuus QV:n koeajoon ainakin näillä nurkilla tulee olemaan melko pieni.
Välirahalla QV:n saisi toisaalta maukkaan kesä-GTV:n (vaikka sen nettiautossa olevan josta on viimeksi keskusteltu) Viisysin kaveriksi ja jäisi ehkä vielä vähän rahaa bensaakin. Tämä vaihtoehto kiinnostaa tällä hetkellä enemmän, mutta saattaa sekin vielä muuttua, jos joskus sen Giuliettan pääsee edes näkemään.
Järkevintä tietysti olisi maksaa tuo 159:kin ensin omaksi.
^ Rekka oli juuri kurvaamassa AK:n pihaan kun oli pois ajamassa sieltä.
Minun silmiini ei ainakaan pistänyt yhtään QV:tä, mutta luulisi että nyt koeajo kappale sentään tulisi.
Giulietan lanseerauksen lehdistö ja vip tilaisuus on AK:ssa 3.12. Kaikki reilu 20 autoa mm muutama QV on tällä hetkellä maahantuojan hallussa ja katseilta piilossa.
Sain kutsun sinne ja QV:lle varattua koeajon.
^Meitistä nuo on aika paska flash härpättin, josta ei löydä informaatiota oikeen millään. Ja tuo konfiguraattorikin on aika kolho. Melekeen kun jonkun flash-kurssin harjotustyö.
Pitäs olla: Samat taustat, yksinkertaiset sivut joista tekniset tiedot löytyy helposti ja nopeasti ja vaikka simppeli konfiguraattori hintoineen.
Tuollaisen tekemiseen ei kummosia tarvita ja ne on miellyttävät käyttää. ks esmes volkkarin sivut. Niitä on helpompi plärätä myös mobiili-laitteella.
Ei kai kukaan tosissaan kuvittele ostavansa karkkitehtaan mukaan nimettyä sähkölelua Suomen talveen?
Myönnetään, minulla oli puna-valko-vihreät lasit
Sanotaan näin, että Giulietta on voittaja oikeiden autojen sarjassa. Veikkaan myös, että Giulietta päihittää Leafin ensirekisteröintikisassa ainakin Suomessa.
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
JTD kirjoitti:
Mamma Marian lämpimässä parkkihallissa Giulietta nähtävänä 2.12. Eli vain päivää aiemmin...
Tervetuloa!
Harmi kun ei taida ehtiä työreissulta paikalle. Hesan lentokentälle pitäisi saapua klo 18:50 torstaina eli vähän taitaisin myöhästyä paikalta ja erityisesti nyt näyttää hankalalta kun lentoemot on lakossa ja ei taida päästä helpolla muutenkaan kotiin.
Useamman kerran jo tullut bongattua liikenteessä valkoinen ja metallinpunainen Giulietta. Tiedä sitten ajeleeko niillä myyjät noin innokkaasti vai onko kanta-asiakkaat saaneet jo käydä koeajolla. On kyllä luonnossa nähtynä(kin) kaikin puolin erittäin linjakas auto ja se keula on upea.
Kylläpäs oli komea peli luonnossa, vaikkakin parkkihallin valossa joutui tutkiskelemaan. Konehuoneen puolella oli jotenkin tyhjän näköistä, ihankuin sieltä olisi puuttunut suojamuovit konehuoneen reunoilta, mutta ilmeisesti nekin lisätään maahantuojan tarkistuksessa tms.
Nyt vaan joku tilaamaan valkoinen 170hv yksilö (bensa tai diesel) punaisella nahkasisustalla, niin on sitten minullekin jotain käytettynä parin vuoden päästä. Saa olla muukin väri, kunhan saan punanahat .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Joskus köpiksen kentällä tuota katselin... ihan nätti laite mutta armottoman pieni omiin tarpeisiin/tottumuksiin nähden. Ihan kiva mutta ei varsinaisesti herättänyt ostohaluja
Minäkin kerkesin Giuliettaa ihmettelemään Lahteen kun kiirettä pidin.
Lahdessa esillä ollut auto olis siis valkoinen 170 MA 17" vanteilla ja kangaspenkeillä. Ulkoisia vaikutelmia:
- Keula oli luonnossa paremman näköinen kuin kuvissa ja oli minusta oikein tyylikäs. Positiivinen yllätys.
- Peräpää on kuvienkin perusteella ollut hieno ja siltä se näytti luonnossakin.
- Sivuprofiili ei ollut kaikista vahvin puoli Giuliettassa. Ainakin valkoisessa autossa takaovien/perän kohdilta sivuprofiili vaikutti aika korkealta ja raskaalta. Tähän asiaan täytyy palata kun näkee myös eri väri/vanne/alustakombinaatioita luonnossa.
- Kojelauta yllättävän tyylikäs luonnossa. Kuvien perusteella en ollut hirveästi tykännyt sen muotoilusta. Tosin pimeässä parkkihallissa oli hieman vaikea tutkia sisustaa riittävän tarkasti.
- Vakiopenkit tuntuivat pikaistumalla ihan passeleilta 191 cm pitkälle, kapealle kuskille. Takapenkille en onnistunut mahduttamaan jalkojani kokonaan silloin kun etupenkki oli itselleni sopivissa säädöissä.
- Tavaratila kohtuullisen kokoinen, suksiluukku plussaa, nostokynnys kuitenkin korkeahko.
Ajotuntumia sitten hieman myöhemmin.
PS: Tuota Raimon mainitsemaa Renaultsport Meganea on myös tullut sillä silmällä katseltua jonkin aikaa.
Auto Italiassa oli hiljattain vertailu, jossa Megane Sport, Giulietta QV ja joku kolmas (olisiko ollut Golf) ottivat mittaa toisistaan. Mitään erityistä ei jutusta mieleen jäänyt, paitsi että Renault on suunnattu kaksiovisena vähän toiseen käyttöön kuin Giulietta. Tehdas ainakin puhuu Giuliettasta mielellään myös perheautona. Samaa ei kai voi sanoa Meganesta?
Roadkill kirjoitti:Auto Italiassa oli hiljattain vertailu, jossa Megane Sport, Giulietta QV ja joku kolmas (olisiko ollut Golf) ottivat mittaa toisistaan. Mitään erityistä ei jutusta mieleen jäänyt, paitsi että Renault on suunnattu kaksiovisena vähän toiseen käyttöön kuin Giulietta. Tehdas ainakin puhuu Giuliettasta mielellään myös perheautona. Samaa ei kai voi sanoa Meganesta?
Juu, kohderyhmät Giulietta QV:lla ja Renaultsport Meganella lienevät hieman erilaiset. QV lienee ennemmin nopea perheauto (sports tourer) kun Megane on tiukempi raaseri hot hatch-tyyliin. Mikäli Giuliettasta tulisi GTA-versio niin se voisi olla suorempi kilpailija Meganelle.
Yhteneväisyyksiä on koko-, hinta- ja teholuokat. Saksassa tuo Rellu on muuten ohjehinnaltaan n. 1,5 teur QV:ta edullisempi, mutta Rellua on tarjolla 20-25% alennuksilla kun QV:ta löytyy 10-15% alennuksilla.
Todella laadukkaan vaikutelman teki Giulietta, toisin kuin Mamma Marian pizza. Kaikki tuntui viimeistellyltä, jämäkältä, ja tyylikkäältä. Kaikki nappulatkin oli tuntumaltaan todella asialliset ja vaihteisto tuntui jouhevalta. Todella hyvät myös ne sisätilat. Suuremmat kuin mitä ulkomuoto antaa olettaa. Jos olisin ostamassa tuon kokoluokan autoa niin ei tarvitsisi muiden merkkien puoleen katsella (=lue: Jos minulla olisi varaa vaihtaa nykyinen 156 malliston huippuversioon).
Tänään käyty katsastamassa Giulietta. Sisätiloilta todella tyylikkään näköinen, mutta hieman synkkä. Ehkä omaan makuun sopisi hieman vaaleampi sisustus, jota on kai saatavissa. Koeajoon olisi kai päässyt heti Tampereen Autokeskuksessa. Ainakin kaksi autoa oli lähtökuopissa oven takana. Ajattelin kuitenkin eka ajaa Mitoa, jota en ole ennen ajanut, saadakseni vähän vertailupohjaa näiden autojen välillä.
Ens keskiviikoksi varasin koeajon bensavehkeellä. Sitä odotellessa. 5kk poikani ainakin tykkäs kiiltävästä maalipinnasta
Roadkill kirjoitti:Auto Italiassa oli hiljattain vertailu, jossa Megane Sport, Giulietta QV ja joku kolmas (olisiko ollut Golf) ottivat mittaa toisistaan. Mitään erityistä ei jutusta mieleen jäänyt, paitsi että Renault on suunnattu kaksiovisena vähän toiseen käyttöön kuin Giulietta. Tehdas ainakin puhuu Giuliettasta mielellään myös perheautona. Samaa ei kai voi sanoa Meganesta?
Vai oliko kuitenkin Car-lehdessä?
Nuo Meganen sporttiversiot olivat hienoja jo edellisen korimallin aikana. Varsinkin tämä R26R. G lienee tosiaan enemmän sellainen ripeähkö matka-auto.
Elikkä sain viestiä Tampereen Autokeskuksen Alfa myyjältä, lauantai aamuna olisi Giulietta QV näytillä hallissa ja koeajettavissa 1.4 MA ja 170 hv diesel.
Jos oikein ymmärsin niin tämä tilaisuus olisi fooorumilaisille ja Alfa harrastajille Pirkanmaan alueella vähän ennen muita.
tervetuloa.
Viimeksi muokannut Ipi76, 03 Joulu 2010, 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ipi76 kirjoitti:Elikkä sain viestiä Tampereen Autokeskuksen myyjältä, lauantai aamuna olisi Giulietta QV näytillä hallissa ja koeajettavissa 1.4 MA ja 170 hv diesel.
Näyttää Autokeskuksella olevan aivan erilainen ote touhuun kuin Tampereen D-A:lla. Tein tiedustelun sähköpostitse yli kolme vuotta sitten eikä sieltä ole ainakaan vielä tähän päivään mennessä kuulunut mitään. Tosin eihän se D-A enää myykään alfoja...
QV saapui kyllä tänään Tampereelle, hallissa oli esillä nero etna Multiair. Laadukkaan oloinen laite! Jopa ne ikkunoiden listat olivat kunnolla, asia, jota volkkarikaan ei ole saanut sujumaan kunnolla.
Itsekin kävin Treen Autokeskuksessa koe-istumassa. Hyvältä vaikutti, tosin mikähän kone siinä valkoisessa koeajo autossa oli? putket kummallakin puolella mutta ei kuitenkaan QV?? Täytyy varmaan aamulla käydä uudestaan kurkkaamassa..
Kiitos vielä Xehpukille kuvapläjäyksestä.
Sanokaa että johtuu vain kuvaushetkestä mutta ihan kuin tuo separaattorin vasen torvi olisi paikoillaan vain näön vuoksi..?
-näin ei varmasti (toivottavasti) ole mutta silti tämä kiusallinen pieni yksityiskohta paistaa tarkkaan silmään jokseenkin häiritsevästi.
-nipo nipo.
tumbe kirjoitti:Itsekin kävin Treen Autokeskuksessa koe-istumassa. Hyvältä vaikutti, tosin mikähän kone siinä valkoisessa koeajo autossa oli? putket kummallakin puolella mutta ei kuitenkaan QV?? Täytyy varmaan aamulla käydä uudestaan kurkkaamassa..
Dieselissä (170 hv) on vissiin tuplaputket mutta multiair 1,4 bensaturbossa on vain torvi vasemmalla.
näyttää hyvälle, IMO paremman näköinen punaisena kuin joka paikassa tuputettu valkoinen väri, pakko kai toi on jossain välissä käydä kattomassa,, jos joskus hamassa tulevaisuudessa sattuisi olemaan varaa moiseen.
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Roadkill kirjoitti:Auto Italiassa oli hiljattain vertailu, jossa Megane Sport, Giulietta QV ja joku kolmas (olisiko ollut Golf) ottivat mittaa toisistaan. Mitään erityistä ei jutusta mieleen jäänyt, paitsi että Renault on suunnattu kaksiovisena vähän toiseen käyttöön kuin Giulietta. Tehdas ainakin puhuu Giuliettasta mielellään myös perheautona. Samaa ei kai voi sanoa Meganesta?
Vai oliko kuitenkin Car-lehdessä?
Nuo Meganen sporttiversiot olivat hienoja jo edellisen korimallin aikana. Varsinkin tämä R26R. G lienee tosiaan enemmän sellainen ripeähkö matka-auto.
Saattoipa olla Car, rupesin itsekin epäilemään... Kun ei sitä juttua Auto Italiasta löytynytkään
Tuota punaviininväristä ei kyllä kukaan osta, kun tuo autonperuuttelijajanari on naarmuttanut kuskin oven ruvelle toppatakkinsa hihalla. Luu ulkona nyt on muutenkin aika kasaria.
Vittorio Jano kirjoitti:Tuota punaviininväristä ei kyllä kukaan osta, kun tuo autonperuuttelijajanari on naarmuttanut kuskin oven ruvelle toppatakkinsa hihalla. Luu ulkona nyt on muutenkin aika kasaria.
Joo, samat naarmut/kolhut pisti silmään. Väri on kyllä hieno! Musta se tuplapakkoputki ei ollut feikki. Ajamassa kävin 170 hp dieselillä ja dynamic-asennossa kaasun vastaavuus toi mieleen V6:n herkkyyden. Mitään syväanalyysia en kyllä pysty tekemään. No, reisitukea olisin kaivannut enemmän ja samoin penkkien poikkikorostuksien kestävää epäilyttää. Diesel kaipaisi vielä sitä Tct-vaihteistoa kaveriksi niin johan olisi yhdistelmä! Että sillä tavalla.
Saas nähdä mitä suomitoimittajat tykkää uudesta vaihteistosta.